Blokowanie wycieraczek tylko podczas pracy na spryskiwaczu.

Usunięty użytkownik 843639

Blokowanie wycieraczek tylko podczas pracy na spryskiwaczu.

#1

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 843639 »

Witam,

Ostatnio miałem problem z wycieraczkami, zacinały się na I położeniu (tym najwolniejszym), wymieniony został przekaźnik.
Pomogło to całkiem dobrze, chociaż czasem (ale bardzo rzadko) na chwile się potrafią zatrzymać, ale postoją chwilkę i
pracują same dalej bez problemu.

Na położeniu II oraz III wszystko jest bez problemu.

Natomiast kiedy użyję spryskiwaczy, wycieraczki idą do góry i zatrzymują się na środku szyby wracając.

To jest wina samego silniczka czy któregoś z przekaźników?
Ostatnio zmieniony 23 gru 2016, 19:10 przez Usunięty użytkownik 843639, łącznie zmieniany 1 raz.

marian paszek

Astro-maniak
Posty: 3585
Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: bydgoszcz
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: marian paszek »

czas wielki dobrac się od dupy str silniczkowi . jego oska jest najprawdopodobniej skorodowana . wytargać silnik i sprawdzić na aku .obw krancowki nie zyje .
Ostatnio zmieniony 23 gru 2016, 22:29 przez marian paszek, łącznie zmieniany 1 raz.
marpas 1954

Rysiek24

Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 13 lut 2017, 8:36
Auto: Peugeot 407 SW i Astra F
Silnik: 2.0 Hdi /1.7 Td
Województwo: zachodniopomorskie

#3

Nieprzeczytany post autor: Rysiek24 »

Podepne sie pod temat , wycieraczki w trybie czasowym/przerywanym , zatrzymuja sie na srodku szyby. Mechanizm wymienialem 2 lata temu na używany w bdb stanie, natomiast silnik byl skorodowany i ponoc byl czyszczony ( auto mojej kobity )..gdzie szukać problemu.? Ciezko sie dobrać do silnika wycieraczek ?
Ostatnio zmieniony 16 sty 2018, 6:19 przez Rysiek24, łącznie zmieniany 1 raz.

marian paszek

Astro-maniak
Posty: 3585
Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: bydgoszcz
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: marian paszek »

to forum astry . skad mam wiedzieć czy we francuzie za prace wycieraczek odpowiada przekaźnik czy tez może sterownik w zespole silniczka ? wejdź na autokacik i do dzialu francowate !!!!
marpas 1954

Rysiek24

Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 13 lut 2017, 8:36
Auto: Peugeot 407 SW i Astra F
Silnik: 2.0 Hdi /1.7 Td
Województwo: zachodniopomorskie

#5

Nieprzeczytany post autor: Rysiek24 »

Wiem o jakim aucie jest temat, pytam o astre F z 97.

Usunięty użytkownik 861235

#6

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 861235 »

W F-ce zacieraja się trzpienie od osiek wycieraczek, trzeba wyjąć cały mechanizm, zdjąć zawleczki i jak się uda wybić ośki, przeczyścić i przesmarować, np. grafitowym smarem.
W moim Classicu z 2000 roku tak się komuś wcześniej zatarły że aż silnik wyrwał mocowanie ze ściany grodziowej! :lol: hy hy
Silnik się nie zaciera, krańcówki nie ma, robi pełny obrót 360 stopni.
Po wyczyszczeniu i złożeniu chodzi jak nowe.
Psikanie z zewnątrz nic a nic nie daje.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

marian paszek

Astro-maniak
Posty: 3585
Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: bydgoszcz
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: marian paszek »

Rysiek24, skoro wiesz to dlaczego masz w profilu inne auto ?
marpas 1954

Rysiek24

Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 13 lut 2017, 8:36
Auto: Peugeot 407 SW i Astra F
Silnik: 2.0 Hdi /1.7 Td
Województwo: zachodniopomorskie

#8

Nieprzeczytany post autor: Rysiek24 »

Mechanizm był wymieniany. ..wiem ze tam z silnikiem byly problemy bo zardzewial. No nic rozbiore i obadam .

Ten mechanizm trzeba jakoś regulować po wyjeciu , czy mozna założyc w dowolnej pozycji ?
Ostatnio zmieniony 16 sty 2018, 23:25 przez Rysiek24, łącznie zmieniany 1 raz.

Usunięty użytkownik 861235

#9

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 861235 »

Odpalasz bez założonych wycieraczek, zrobi pełny cykl i montujesz wycieraczki tak jak są w stanie spoczynku.
Przed demontażem i przy montażu zdjąć klemę bo jedna pomyłka i palce połamane! Nie ma żartów, tam jest taka siła że kości pogruchocze jak makaron do spaghetti.

mlodygd

Astro-maniak
Posty: 929
Rejestracja: 27 kwie 2009, 23:16
Imię: Filip
Auto: Astra F
Silnik: C20NE
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: mlodygd »

Rysiek24 pisze:QR_BBPOST Mechanizm wymienialem 2 lata temu na używany w bdb stanie,
Uwielbiam takie teksty :lol:
To tak jak klient przyjeżdża że swoim nowym używanym np. alternatorem bo 200-300 złoty to za dużo żeby regenerować i za parę miesięcy wraca i krzyczy panie to było tu robione a znowu nie działa! :D

A co do mechanizmu to dokładnie tak jak Digyl pisze, od tego trzeba zacząć

ODPOWIEDZ