Sprężyny od GSI do efki 1.4 ?
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 14 cze 2011, 11:07
- Imię: Franz
- Auto: Astra F niemcy plus 2x X14NZ :)
- Silnik: X16SZR
- Województwo: pomorskie
Sprężyny od GSI do efki 1.4 ?
siemka mam pytanie czy sprezyny od gsi podpasuja mi do mojej efki 1.4 czy musze zmieniac kielichy? ktos cos robil podobnego? nie zalezy mi na glebie , raczej na twardszym zawieszeniu. Za wszelkie sugestie bede wdzieczny
-
- Posty: 5868
- Rejestracja: 02 wrz 2009, 10:34
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra III
- Silnik: Z14XEP
- Rocznik: 2006
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Wdzięczny: 63 razy
- Pomocny: 147 razy
-
- Posty: 1521
- Rejestracja: 25 maja 2008, 13:55
- Imię: Adrian
- Auto: Astra GSi '94
- Silnik: c20xe
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
żadnych kielichów sie nie zmienia
ogólnie podpasują, twardziej będzie pewnie jeśli na tym CI zalezy tylko kto wie czy nie podniesie sie heh
ogólnie podpasują, twardziej będzie pewnie jeśli na tym CI zalezy tylko kto wie czy nie podniesie sie heh
Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 5868
- Rejestracja: 02 wrz 2009, 10:34
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra III
- Silnik: Z14XEP
- Rocznik: 2006
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Wdzięczny: 63 razy
- Pomocny: 147 razy
Podniesie się i to dużo (jakieś 6-8cm).Ventura pisze:tylko kto wie czy nie podniesie sie heh
- grzechu86tonie
- Posty: 1284
- Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
- Imię: Grzegorz
- Auto: byla Astra F jest Astra G
- Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Okolice Ostroleki
- Kontakt:
oj kolego żebyś potem sobie w brode nie pluł że głupote zrobiłeś z tym utwardzaniem. Ja na tył kupiłem najtańsze amory jakie się dało bo stare mi padły. Są tak twarde że musiałem tłumnik co pare dni poprawiać bo mi spadał z uchwytu razem z gumą. Jazda na takim zawieszeniu to koszmar Jak jezdzisz autem na codzien to ja bym taka zabawe odradzal.
kupie podłokietnik przód astra g
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Po pierwsze, nie ważne jaka wersja wyposażenia Astry F, czy to cd, gls czy gsi, sprężyny są w swej konstrukcji, hb/sedan/cabrio, takie same. Kolega (GoKarol) wsadził do swej eFki C16nz te niższe, sportowe ( występujące oryginalnie w wersjach gsi, GT i cabrio) i auto mu opadło 1.5cm., więc pisanie, że te oryginały podnoszą 8cm w stosunku do zwykłej serii to jakieś bajki i jest to fizycznie niemożliwe. O tyle to są krótsze te gsi/gt od zwykłych Może nie opadnie widocznie, ale się utwardzi, będzie bezpieczniej i wciąż komfortowo. Jeśli tłumik odpada nawet na bardzo twardym zawiasie, powiedzmy -60, to znaczy, że jego mocowanie jest złe, nie zawias. Nie ma prawa nic spadać. Sam mam springi gsi/gt, cały zawias Apexa -60 i seryjny na zimę. Zmieniam je w zależności od potrzeb, w końcu w eFce to pół godziny roboty. Mogę powiedzieć, że ori zawias seryjny gt/gsi nie ustępuje znacząco w komforcie zwykłemu, za to auto ma sporo mniejszy przechył na wirażach. Apex to całkiem beton, ale na dobrych drogach - bajka
- grzechu86tonie
- Posty: 1284
- Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
- Imię: Grzegorz
- Auto: byla Astra F jest Astra G
- Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Okolice Ostroleki
- Kontakt:
[quote="grzechu86tonie"][quote="Tomek_0181"] Jeśli tłumik odpada nawet na bardzo twardym zawiasie, powiedzmy -60, to znaczy, że jego mocowanie jest złe, nie zawias. Nie ma prawa nic spadać. [quote]
nie wiem ja tam mam chyba seryjna gume i sie zsówała, wystarczylo przejechac po kilku progach zwalniajacych pod rząd. Wyraziłem swoje zdanie na ten temat, robie miesiecznie okolo 1300km po pieknych krajowych drogach i jakie kolwiek utwardzanie nie nadaje sie do takiej eksploatacji. Ale to już kwestia tego co kto lubi.
nie wiem ja tam mam chyba seryjna gume i sie zsówała, wystarczylo przejechac po kilku progach zwalniajacych pod rząd. Wyraziłem swoje zdanie na ten temat, robie miesiecznie okolo 1300km po pieknych krajowych drogach i jakie kolwiek utwardzanie nie nadaje sie do takiej eksploatacji. Ale to już kwestia tego co kto lubi.
kupie podłokietnik przód astra g
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Być może haczyk na gumę wymaga poprawki. Nie ważne czy 100 czy 10tys. - nie ma prawa się zsuwać. Natomiast czy jest sens zakładać glebę czy nie, to już zależy od użytkownika i nikt tu nic nie poradzi. Sprężyny gsi/gt to w zasadzie lekkie obniżenie i delikatne utwardzenie, niezbędne przy mocniejszym silniku lub dynamicznej jeździe, bez utraty komfortu. Za wysoko by auto miało rasowy wygląd i za miękko do rajdów, natomiast do streetowej ostrej jazdy jak znalazł. Czy w 1.4, którą tuninguje się na wygląd jest sens...hmm... Nie, za wysoko, wtedy -60. A 1.4 do rajdów czy dynamicznej jazdy... No właśnie...
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 14 cze 2011, 11:07
- Imię: Franz
- Auto: Astra F niemcy plus 2x X14NZ :)
- Silnik: X16SZR
- Województwo: pomorskie
Dzieki za wyczerpujace i sensowne odpowiedzi. Takie forum to ja rozumiem
-
- Posty: 188
- Rejestracja: 27 paź 2011, 17:15
- Imię: Artur
- Auto: eFka Caravan
- Silnik: C20XE
- Województwo: mazowieckie
Ja do swojej biało rdzawej 1.4 kombi wsadziłem komplet amory+sprężyny MTS Technik, przód -60, tył -30. Polecam