Śruby wahacza
- moris44
- Posty: 12
- Rejestracja: 24 lis 2016, 11:12
- Imię: Sławek
- Auto: Astra f
- Silnik: C16NZ
- Województwo: dolnośląskie
Próbowałem przegwintować otwór w podłodze,ale niestety standardowy gwintownik za krótki.Próbowałem też wkręcić w to miejsce tą naciętą śrubę gdyż po wykręceniu z sanek wygląda oki,ale po paru obrotach był taki opór,że zrezygnowałem.Czyżby ta tulejka centrująca wlazła za głęboko w gniazdo gwintu?Już nie wiem w którą stronę ruszyć.Gdybym przynajmniej miał pewność co do tego gdzie idzie dana śruba,byłoby prościej.Niestety chyba nikt z tego forum nie pamięta tego.Tak wszystkie tuleje
Ostatnio zmieniony 24 lis 2016, 23:32 przez moris44, łącznie zmieniany 2 razy.
- mk5
- Posty: 6262
- Rejestracja: 10 sty 2013, 21:21
- Imię: Marek
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.9TDI
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 96 razy
- Pomocny: 114 razy
Z obu stron jest problem luzu?
Zakładałes te [External Link Removed for Guests] czy te [External Link Removed for Guests]
Zakładałes te [External Link Removed for Guests] czy te [External Link Removed for Guests]
Ostatnio zmieniony 24 lis 2016, 23:40 przez mk5, łącznie zmieniany 1 raz.
- moris44
- Posty: 12
- Rejestracja: 24 lis 2016, 11:12
- Imię: Sławek
- Auto: Astra f
- Silnik: C16NZ
- Województwo: dolnośląskie
Tylko z jednej strony.Dziwne jest to,że z drugiej strony śruby są wkręcone niby źle,a jest dobrze.Przy pierwszym wkręcaniu byłem przekonany,że w podłogę idzie ta nacięta,ale po paru obrotach stawiała taki opór,że stwierdziłem,że chyba już mam sklerozę i wymieniłem śrubę na tą z ostrym czubkiem
- moris44
- Posty: 12
- Rejestracja: 24 lis 2016, 11:12
- Imię: Sławek
- Auto: Astra f
- Silnik: C16NZ
- Województwo: dolnośląskie
Zakładałem te drugie tylko z Lemfordera.Całe zalane gumą od spodu metalowa miska.Tak,na tej w podłodze.Dziwi mnie fakt,że otwór 16,a tam śruba 12.Gość zamówił wg katalogu
EDIT:
Czyżby były dwa rodzaje tuleji o innym rozmiarze otworu?
EDIT:
Jutro ściganę obydwa wahacze i zobaczę co jest grane.Ciekaw jestem czy ta ostra śruba,która siedzi w podłodze z drugiej strony też będzie miała ściachany gwint jak ta z tej strony gdzie był luz.
EDIT:
Czyżby były dwa rodzaje tuleji o innym rozmiarze otworu?
EDIT:
Jutro ściganę obydwa wahacze i zobaczę co jest grane.Ciekaw jestem czy ta ostra śruba,która siedzi w podłodze z drugiej strony też będzie miała ściachany gwint jak ta z tej strony gdzie był luz.
Ostatnio zmieniony 25 lis 2016, 0:33 przez moris44, łącznie zmieniany 3 razy.
- moris44
- Posty: 12
- Rejestracja: 24 lis 2016, 11:12
- Imię: Sławek
- Auto: Astra f
- Silnik: C16NZ
- Województwo: dolnośląskie
Rozumiem.Moja już babcia więc i taki typ gościu zamówił.Dziwi mnie ta średnica wewnętrzna tuleji.Te centrujące po dociśnięciu mają 16 mm,a śruba 12.Jakoś to nie trafia do mnie.Jak to ma się centrować ?
Ostatnio zmieniony 25 lis 2016, 0:16 przez moris44, łącznie zmieniany 1 raz.
- moris44
- Posty: 12
- Rejestracja: 24 lis 2016, 11:12
- Imię: Sławek
- Auto: Astra f
- Silnik: C16NZ
- Województwo: dolnośląskie
Pomoże ktoś rozwiązać zagadkę śrub? Która i gdzie powinna się znaleźć?
EDIT:
Problem rozwiązany.Śruba drobnozwojna, ostro zakończona idzie w podłogę.Może komuś się przyda ta informacja.
EDIT:
Problem rozwiązany.Śruba drobnozwojna, ostro zakończona idzie w podłogę.Może komuś się przyda ta informacja.
Ostatnio zmieniony 25 lis 2016, 9:22 przez moris44, łącznie zmieniany 1 raz.