Bezawaryjny silnik [Astra I]

Awatar użytkownika
Hopek

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 03 lip 2011, 2:11
Imię: Kamil

Bezawaryjny silnik [Astra I]

#1

Nieprzeczytany post autor: Hopek »

Tak jak w temacie. Ale może najpierw powiem o co mi tutaj chodzi. Jestem zielony w tych sprawach i chciałbym się poradzić jaki jest najlepszy silnik asterki F obojętnie czy albo benzyna. Mam 15 lat i zastanawiam się nad kupnem tego wozu... Nie chodzi mi o moc może i być najsłabszy... Oczywiście nie bójcie się. Zamierzam jeździć tylko po drogach polnych i leśnych z resztą jeszcze z moim starszym bratem ;)

Awatar użytkownika
silvo44

ex-Staff
Posty: 2092
Rejestracja: 29 wrz 2007, 9:19
Imię: silvo44
Auto: AF/VC
Silnik: X14NZ + LPG/Z18XER
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: OLKUSZ
Pomocny: 1 raz

#2

Nieprzeczytany post autor: silvo44 »

Oczywiście jako pasażer, a brat jest pełnoletni i ma uprawnienia do jazdy takim pojazdem .... :k :k
Jazda po drogach niepublicznych nie zwalnia z odpowiedzialności - w razie wypadku lub wyrządzenia szkody nie ma uproś ... będzie kara ...ale to tak na marginesie, uważaj na to co robisz bo papiery można sobie zas..ać szybko ale wyczyszczenie trwa długo ...

Im mniej elektroniki i skomplikowanych elementów tym maszyna mniej zawodzi - tutaj najlepsze są 8-io zaworowe jednostki ...
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests] Obrazek
Pozdrawiam z prawego fotela L-ki

Awatar użytkownika
Hopek

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 03 lip 2011, 2:11
Imię: Kamil

#3

Nieprzeczytany post autor: Hopek »

Jazda po drogach niepublicznych nie zwalnia z odpowiedzialności - w razie wypadku lub wyrządzenia szkody nie ma uproś ... będzie kara ...ale to tak na marginesie, uważaj na to co robisz bo papiery można sobie zas..ać szybko ale wyczyszczenie trwa długo ...

Spokojnie brat ma akurat 23 ale samochód ma być dla mnie. Prędkość i brawura nie jest dla mnie ważna grunt że się jedzie i czegoś nowego nauczy ;) Dzięki za pomoc...