Witam
Wiec astry g 2.0 82 hp nie da sie zczytac bo OBD2.
Zczytac sie nie da, ale da sie zapisac poprzez OBD2, np poprzez KES.
Dzisiaj moj znajomy tuner wgral mi oryginalna mape z 82 hp, i wszystko w porzadku, caly proces trwa okolo 5 minut.
Wystarczy miec oryginalna mape z dobrego zrodla, i znajomego tunera, ktory ustawi mapy na na przyklad 105hp
Wazne jest zeby byl ten sam numer wersji HARDWARE i SOFTWARE, akurat ja mam baze do swojej astry
Sumy kontrolne musza byc poprawne - i naprawde nie da sie nic zepsuc.
Okolice 100 koni mechanicznych w 15 minut. Tanim kosztem.
Warsztaty robia tak, ze wymontowuja sterownik, przelutowuja kosc i wgrywaja tam nowszy soft, ktory umozliwia
zczytywanie i wgrywanie przez OBD2.
Oczywiscie koszta rosna
Skoro da sie wgrac soft do astry,ale nie da sie go odczytac to wystarczy miec oryginal pod swoj sterownik, albo zmodyfikowany przez znajomego i chodzi az milo.
Tylko trzeba miec znajomego tunera, ktoremu WINOLS nie grozny, i potrafi znalezc mapy w pliku i je zmodyfikowac.
Wiekszosc tunerow bazuje na gotowcach, ktore jesli sa dobrze dobrane tez nie sa zle. Gorzej
jesli gotowiec ma inna wersje Soft lub Hard, wtedy pozostanie wgrywanie softu od nowa "na stole" - i koszta.
Tuning astry g z 82hp do okolo 100 jest bezpieczny, wieksze wartosci moga byc niebezpieczne
Tuning Diesla 2.0
- Rafalisko
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 wrz 2016, 15:17
- Imię: Rafał
- Auto: Astra 5D 2.0 82hp hatchback
- Silnik: X20DTL
- Województwo: śląskie
-
- Posty: 195
- Rejestracja: 03 lis 2012, 11:44
- Imię: Bill
- Auto: Astra G 1.7 CDTI kombi
- Silnik: Z17DTL
- Województwo: podkarpackie
- Rafalisko
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 wrz 2016, 15:17
- Imię: Rafał
- Auto: Astra 5D 2.0 82hp hatchback
- Silnik: X20DTL
- Województwo: śląskie
Kazdy ma jakiegos znajomego, wlasnego mechanika. A taki mechanik napewno zna jakiegos tunera
Napisalem to po to by pokazac, ze mozna tanio, lub za darmo stuningowac auto do 100hp, bez montazu intercolera
czy demontowania i przelutowywania sterownika silnika
Napisalem to po to by pokazac, ze mozna tanio, lub za darmo stuningowac auto do 100hp, bez montazu intercolera
czy demontowania i przelutowywania sterownika silnika
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Dziwne czemu DTL od DTH różni się jedynie mocą i intercoolerem. O innych różnicach nikt jasno powiedzieć nie potrafi (mapy to wiadomo).
Więc moim zdaniem, ryzykowne jest podnosić moc w DTL i nie zadbać o chłodzenie dolotu.
Więc moim zdaniem, ryzykowne jest podnosić moc w DTL i nie zadbać o chłodzenie dolotu.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- Rafalisko
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 wrz 2016, 15:17
- Imię: Rafał
- Auto: Astra 5D 2.0 82hp hatchback
- Silnik: X20DTL
- Województwo: śląskie
Moc podniesiona do 105hp, pieknie sie zbiera od dolnych zakresow, moment obrotowy podniesiony.
Roznica w spalaniu 1litr mniej przy dynamiczniejszym i szybszym osiaganiu predkosci docelowej.
teraz w miescie mam srednio 5 litrow, prawie tyle co wczesniejszy moj golf 1.9 tdi 90.
ALE bez dwumasy na lancuchu i turbina bez zmiennej geometrii )
Podniesienie mocy o 20 koni to nie jest taki tuning ktory wymagalby intercolera....
Jakby ktos pytal, mam plik swoj wsadu, ktory sie wgrywa
Roznica w spalaniu 1litr mniej przy dynamiczniejszym i szybszym osiaganiu predkosci docelowej.
teraz w miescie mam srednio 5 litrow, prawie tyle co wczesniejszy moj golf 1.9 tdi 90.
ALE bez dwumasy na lancuchu i turbina bez zmiennej geometrii )
Podniesienie mocy o 20 koni to nie jest taki tuning ktory wymagalby intercolera....
Jakby ktos pytal, mam plik swoj wsadu, ktory sie wgrywa