Podłączenie tempomatu Astra G

Czelus

Astro-maniak
Posty: 1129
Rejestracja: 02 sty 2007, 19:09
Imię: Łukasz
Auto: chrysler 300M
Silnik: 2,7
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia-Cisowa
Kontakt:

#131

Nieprzeczytany post autor: Czelus »

sluchajcie mam pytanko nieczytalem calego tematu bo mi sie niechce przyznaje sie ale chcialbym sobie dolozyc tempomacik do disla 2.0 dth z 2001 to wiem ze musze manetke kupic ale czy ktos juz zkladal w takim diselku tempomat ?? i czy mu to trybilo powiedzcie bo niechce mi sie czytac calosci okej z gory dziekuje

Awatar użytkownika
djmpw

Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 16 lis 2008, 23:21
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

#132

Nieprzeczytany post autor: djmpw »

do każdego się da - tylko kwestia tego czy masz instalacje przygotowaną czy nie. musisz rozebrać te plastiki przy kolumnie kierownicy i sprawdzić. może być też konieczne odblokowanie w ecu...

snajpi84

Astro-maniak
Posty: 205
Rejestracja: 15 paź 2008, 13:40
Imię: Michal
Auto: Astra G / Mondeo IV
Silnik: 1,7 DTI / 2,0 TDCI
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gostomko
Kontakt:

#133

Nieprzeczytany post autor: snajpi84 »

w mojej astrze instalacja była, natomiast tempomat nie działa. ( ale może to przez to że miałem zmieniany komputer -> od biednie wyposażonego anglika)
Dzisiaj może uda mi się odebrać autko od mechanika który miał wymienić pare rzeczy i przy okazji odblokować tempomat w kompie. Jeśli będzie śmigać dam znać 8)
[External Link Removed for Guests] - jeździdło - Astra G Kombi
[External Link Removed for Guests] - zabawka - Vectra C GTS

Czelus

Astro-maniak
Posty: 1129
Rejestracja: 02 sty 2007, 19:09
Imię: Łukasz
Auto: chrysler 300M
Silnik: 2,7
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia-Cisowa
Kontakt:

#134

Nieprzeczytany post autor: Czelus »

aha dzieki za info

snajpi84

Astro-maniak
Posty: 205
Rejestracja: 15 paź 2008, 13:40
Imię: Michal
Auto: Astra G / Mondeo IV
Silnik: 1,7 DTI / 2,0 TDCI
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gostomko
Kontakt:

#135

Nieprzeczytany post autor: snajpi84 »

niestety z moim kompem mechanik miał więcej problemów, stwierdził że musi ściągnąć mapy do kompa z GM by zaprogramować bo w ogóle nie było dostępnej funkcji tempomatu.

a najśmieszniejsze było że mój komputer nie miał zaprogramowanej klimy ( a ja dziwiłem się że klimatron kiepsko działa) ale już jest OK 8)
po urlopie będę dalej walczył z tempomatem czyli za jakies 2 tygodnie.
dam znac czy udało się to dziadostwo odpalić. (jak się nie da to manetkę będę mial do sprzedania :m )
[External Link Removed for Guests] - jeździdło - Astra G Kombi
[External Link Removed for Guests] - zabawka - Vectra C GTS

Siewierzan

Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 18 kwie 2008, 18:40
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Koszalin/UK
Kontakt:

#136

Nieprzeczytany post autor: Siewierzan »

Właśnie wrzuciłem manuala - tempomat do silników z elektroniczną przepustnicą - silniki serii Z. Nie miałem pociągniętych wiązek więc wszystko jest od podstaw.

Tempomat
Ostatnio zmieniony 16 paź 2011, 13:46 przez FalconTech, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: aktualizacja odnośnika

Awatar użytkownika
vienio

Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 17 lip 2011, 15:38
Imię: Wiesław
Auto: Opel Astra G 03'
Silnik: X16XEP chyba:)
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Nowe Osiny/Karolina

#137

Nieprzeczytany post autor: vienio »

Witam.
Czy ktoś może w końcu dać jakiś manual jak podłaczyć manetke tepomatu, jeśli nie ma kostki pod kierownicą ?

Gdzie te 4 przwody podłączyć (NIE MA KOSTKI) żeby zadziałało?
- pod wtyki ECU ??
- pod jakąś inną kostke w komorze silnika ??
- pod wtyk OBD II ??

Posiadam Astre G silnik X16XEP z elektroniczną przepustnicą, rok 2003 , produkcja Gliwice.


Manual post wyżej nie działa :(
Ostatnio zmieniony 16 paź 2011, 13:55 przez vienio, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5508
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 29 razy
Kontakt:

#138

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Siewierzan pisze:Właśnie wrzuciłem manuala - tempomat do silników z elektroniczną przepustnicą - silniki serii Z. Nie miałem pociągniętych wiązek więc wszystko jest od podstaw.
Aktualizacja linku do tego manuala: [External Link Removed for Guests]

Ja od paru dni cieszę się tempomatem, wystarczyło w moim przypadku jedynie podmiana manetki ;)

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
vienio

Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 17 lip 2011, 15:38
Imię: Wiesław
Auto: Opel Astra G 03'
Silnik: X16XEP chyba:)
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Nowe Osiny/Karolina

#139

Nieprzeczytany post autor: vienio »

Kto sie podejmie takiej operacji w mojej astrze ?? ( za jakies dobre piwo:) )
Trza te kable pociągnąć a nie wiem czy poradze

scrapy9999

ex-Staff
Posty: 275
Rejestracja: 17 paź 2008, 13:06
Imię: Tomek
Auto: Astra G Kombi
Silnik: Y20DTH
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Stargard szczeciński

#140

Nieprzeczytany post autor: scrapy9999 »

Dobra odświeżam temat :) Chodzi o to że w mojej Y20DTH kombi z 2003 Njoy nie ma wogóle pociągniętego tempomatu. Chciałbym się dowiedzieć z jakiej kostki pociągnąć kable. W tej kostce koło aku nie ma wogóle podłączonego pinu 48 chyba że nie o tą kostkę chodzi. Jeśli możecie to dajcie zdjęcie skąd zacząć ciągnąć kable


Znalazłem z necie teraz coś o pociągnięciu kabli z wtyczki X93(PSG16) Czy ta wtyczka to ta koło bagnetu oleju?
[External Link Removed for Guests]

ODPOWIEDZ