Podłączenie tempomatu Astra G
-
- Posty: 1129
- Rejestracja: 02 sty 2007, 19:09
- Imię: Łukasz
- Auto: chrysler 300M
- Silnik: 2,7
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia-Cisowa
- Kontakt:
sluchajcie mam pytanko nieczytalem calego tematu bo mi sie niechce przyznaje sie ale chcialbym sobie dolozyc tempomacik do disla 2.0 dth z 2001 to wiem ze musze manetke kupic ale czy ktos juz zkladal w takim diselku tempomat ?? i czy mu to trybilo powiedzcie bo niechce mi sie czytac calosci okej z gory dziekuje
- djmpw
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 lis 2008, 23:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Skierniewice
- Kontakt:
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 15 paź 2008, 13:40
- Imię: Michal
- Auto: Astra G / Mondeo IV
- Silnik: 1,7 DTI / 2,0 TDCI
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gostomko
- Kontakt:
w mojej astrze instalacja była, natomiast tempomat nie działa. ( ale może to przez to że miałem zmieniany komputer -> od biednie wyposażonego anglika)
Dzisiaj może uda mi się odebrać autko od mechanika który miał wymienić pare rzeczy i przy okazji odblokować tempomat w kompie. Jeśli będzie śmigać dam znać 8)
Dzisiaj może uda mi się odebrać autko od mechanika który miał wymienić pare rzeczy i przy okazji odblokować tempomat w kompie. Jeśli będzie śmigać dam znać 8)
[External Link Removed for Guests] - jeździdło - Astra G Kombi
[External Link Removed for Guests] - zabawka - Vectra C GTS
[External Link Removed for Guests] - zabawka - Vectra C GTS
-
- Posty: 1129
- Rejestracja: 02 sty 2007, 19:09
- Imię: Łukasz
- Auto: chrysler 300M
- Silnik: 2,7
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia-Cisowa
- Kontakt:
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 15 paź 2008, 13:40
- Imię: Michal
- Auto: Astra G / Mondeo IV
- Silnik: 1,7 DTI / 2,0 TDCI
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gostomko
- Kontakt:
niestety z moim kompem mechanik miał więcej problemów, stwierdził że musi ściągnąć mapy do kompa z GM by zaprogramować bo w ogóle nie było dostępnej funkcji tempomatu.
a najśmieszniejsze było że mój komputer nie miał zaprogramowanej klimy ( a ja dziwiłem się że klimatron kiepsko działa) ale już jest OK 8)
po urlopie będę dalej walczył z tempomatem czyli za jakies 2 tygodnie.
dam znac czy udało się to dziadostwo odpalić. (jak się nie da to manetkę będę mial do sprzedania :m )
a najśmieszniejsze było że mój komputer nie miał zaprogramowanej klimy ( a ja dziwiłem się że klimatron kiepsko działa) ale już jest OK 8)
po urlopie będę dalej walczył z tempomatem czyli za jakies 2 tygodnie.
dam znac czy udało się to dziadostwo odpalić. (jak się nie da to manetkę będę mial do sprzedania :m )
[External Link Removed for Guests] - jeździdło - Astra G Kombi
[External Link Removed for Guests] - zabawka - Vectra C GTS
[External Link Removed for Guests] - zabawka - Vectra C GTS
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 18 kwie 2008, 18:40
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Koszalin/UK
- Kontakt:
Właśnie wrzuciłem manuala - tempomat do silników z elektroniczną przepustnicą - silniki serii Z. Nie miałem pociągniętych wiązek więc wszystko jest od podstaw.
Tempomat
Tempomat
Ostatnio zmieniony 16 paź 2011, 13:46 przez FalconTech, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: aktualizacja odnośnika
Powód: aktualizacja odnośnika
- vienio
- Posty: 9
- Rejestracja: 17 lip 2011, 15:38
- Imię: Wiesław
- Auto: Opel Astra G 03'
- Silnik: X16XEP chyba:)
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Nowe Osiny/Karolina
Witam.
Czy ktoś może w końcu dać jakiś manual jak podłaczyć manetke tepomatu, jeśli nie ma kostki pod kierownicą ?
Gdzie te 4 przwody podłączyć (NIE MA KOSTKI) żeby zadziałało?
- pod wtyki ECU ??
- pod jakąś inną kostke w komorze silnika ??
- pod wtyk OBD II ??
Posiadam Astre G silnik X16XEP z elektroniczną przepustnicą, rok 2003 , produkcja Gliwice.
Manual post wyżej nie działa
Czy ktoś może w końcu dać jakiś manual jak podłaczyć manetke tepomatu, jeśli nie ma kostki pod kierownicą ?
Gdzie te 4 przwody podłączyć (NIE MA KOSTKI) żeby zadziałało?
- pod wtyki ECU ??
- pod jakąś inną kostke w komorze silnika ??
- pod wtyk OBD II ??
Posiadam Astre G silnik X16XEP z elektroniczną przepustnicą, rok 2003 , produkcja Gliwice.
Manual post wyżej nie działa
Ostatnio zmieniony 16 paź 2011, 13:55 przez vienio, łącznie zmieniany 1 raz.
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Aktualizacja linku do tego manuala: [External Link Removed for Guests]Siewierzan pisze:Właśnie wrzuciłem manuala - tempomat do silników z elektroniczną przepustnicą - silniki serii Z. Nie miałem pociągniętych wiązek więc wszystko jest od podstaw.
Ja od paru dni cieszę się tempomatem, wystarczyło w moim przypadku jedynie podmiana manetki
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- vienio
- Posty: 9
- Rejestracja: 17 lip 2011, 15:38
- Imię: Wiesław
- Auto: Opel Astra G 03'
- Silnik: X16XEP chyba:)
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Nowe Osiny/Karolina
Kto sie podejmie takiej operacji w mojej astrze ?? ( za jakies dobre piwo:) )
Trza te kable pociągnąć a nie wiem czy poradze
Trza te kable pociągnąć a nie wiem czy poradze
-
- Posty: 275
- Rejestracja: 17 paź 2008, 13:06
- Imię: Tomek
- Auto: Astra G Kombi
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Stargard szczeciński
Dobra odświeżam temat Chodzi o to że w mojej Y20DTH kombi z 2003 Njoy nie ma wogóle pociągniętego tempomatu. Chciałbym się dowiedzieć z jakiej kostki pociągnąć kable. W tej kostce koło aku nie ma wogóle podłączonego pinu 48 chyba że nie o tą kostkę chodzi. Jeśli możecie to dajcie zdjęcie skąd zacząć ciągnąć kable
Znalazłem z necie teraz coś o pociągnięciu kabli z wtyczki X93(PSG16) Czy ta wtyczka to ta koło bagnetu oleju?
Znalazłem z necie teraz coś o pociągnięciu kabli z wtyczki X93(PSG16) Czy ta wtyczka to ta koło bagnetu oleju?
[External Link Removed for Guests]