[Astra G] Do czego ta wtyczka / kabel?
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Re: [Astra G] Do czego ta wtyczka / kabel?
To są wtyczki od automatu. Ale czy obie to nie mam pewności, chyba tak.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- rdmagic
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 lut 2013, 21:31
- Imię: Rafał
- Auto: opel astra II
- Silnik: 1800
- Województwo: pomorskie
ok, dzięki mam jeszcze jedno pytanie jakie radio cd mp3 wybrać w zamian za fabryczne radio i żeby działało sterowanie z kierownicy i na wyświetlaczu były wyświetlane komunikaty?
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
- Kontakt:
Nie ten dział kolego, o radiach, adapterach do sterowania z kiery było już pisane nie raz w dziale Car Audio. O wyświetlaczu zapomnij żeby działał z niefabrycznym radiem.
- rdmagic
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 lut 2013, 21:31
- Imię: Rafał
- Auto: opel astra II
- Silnik: 1800
- Województwo: pomorskie
- popiolekpolska
- Posty: 5
- Rejestracja: 20 sie 2013, 9:16
- Imię: Mirosław
- Auto: Astra G
- Silnik: x16szr
- Województwo: śląskie
Znalazłem wtyczkę za licznikiem przy wiązce do włącznika świateł.Czy ktoś wie do czego służy?
[External Link Removed for Guests]
Oraz mam pytanie gdzie znajdę drugi koniec instalacji do tempomatu (wtyczkę do manetki posiadam) .Silnik x16szr.
[External Link Removed for Guests]
Oraz mam pytanie gdzie znajdę drugi koniec instalacji do tempomatu (wtyczkę do manetki posiadam) .Silnik x16szr.
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Nie wiem jak dokładnie w twoim silniku ale sygnały z manetki i czujników położenia pedałów trafiają do sterownika silnika, on resztę realizuje.
A to co pokazałeś na zdjęciu to złącze przekaźnika tzw. "skandynawskiego". Drogi przekaźnik ale jak go włożysz to automatycznie będzie zapalał jedynie przednie światła parę sekund po starcie silnika.
A to co pokazałeś na zdjęciu to złącze przekaźnika tzw. "skandynawskiego". Drogi przekaźnik ale jak go włożysz to automatycznie będzie zapalał jedynie przednie światła parę sekund po starcie silnika.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- gulu22
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 mar 2014, 21:31
- Auto: Opel Astra
- Silnik: x17DTL
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Gozdowo
znalazłem taką wtyczkę z tyłu po lewej stronie wie do czego ona służy?[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 15 sie 2014, 18:56
- Imię: Dawid
- Auto: Astra G
- Silnik: X16XEL
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Gorlice
Prawdopodobnie jest to kostka do podpiecia oryginalnego haka.gulu22 pisze:znalazłem taką wtyczkę z tyłu po lewej stronie wie do czego ona służy?[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 15 sie 2014, 18:56
- Imię: Dawid
- Auto: Astra G
- Silnik: X16XEL
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Gorlice
Jak na mój gust to nie jest złącze do przekaznika "skandynawskiego" bo sam mam coś takiego i takie złącze jest za skrzynka bezpiecznikow i kabelki wychodzą z tego złącza na wprost a nie pod kątem i z tył też się zalaczaja światła.FalconTech pisze: A to co pokazałeś na zdjęciu to złącze przekaźnika tzw. "skandynawskiego". Drogi przekaźnik ale jak go włożysz to automatycznie będzie zapalał jedynie przednie światła parę sekund po starcie silnika.
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Czy sięgniesz do niego od góry czy od dołu to bez różnicy, jedynie że za licznikami jest do niej luźniejszy dostęp. Zafira owszem, ma go za skrzynką bezpieczników.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.