Zegary elektroniczne zamiast zwyklych
-
- Posty: 6139
- Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 133 razy
Re: Zegary elektroniczne zamiast zwyklych
Chyba kadettowe będą najtańszym rozwiązaniem.
I najłatwiejsze do podłączenia.
Jakby co to mam z kompletem czujników.
Mogę jeszcze zaproponować HUD, nie zdążyłem go założyć do corsy, bo autko sprzedałem.
I najłatwiejsze do podłączenia.
Jakby co to mam z kompletem czujników.
Mogę jeszcze zaproponować HUD, nie zdążyłem go założyć do corsy, bo autko sprzedałem.
- Szelma
- Posty: 10
- Rejestracja: 26 gru 2021, 16:47
- Imię: Szymon
- Auto: Astra G
- Silnik: Eco tec 1.8
- Rocznik: 1999
- Województwo: dolnośląskie
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Można kupić wirtualny kokpit do Łady, w tym obsługujący sterowniki Boscha M1.5.4 i inne ecu, również współpracujący z C20xe, który był montowany w Ładzie, w tym w niewielkiej ilości w Nivie.
Generalnie Rosja powoli staje się oazą tuningu, w tym Astry. W Europie motoryzacja schodzi wogóle w bagno. Na stronach rosyjskich można kupić wirtualne zegary z praktycznie dowolnym oprogramowaniem, do każdego auta. Podpięcie jest równie banalne jak założenie do eFki kadetowego.
Generalnie Rosja powoli staje się oazą tuningu, w tym Astry. W Europie motoryzacja schodzi wogóle w bagno. Na stronach rosyjskich można kupić wirtualne zegary z praktycznie dowolnym oprogramowaniem, do każdego auta. Podpięcie jest równie banalne jak założenie do eFki kadetowego.
- Szelma
- Posty: 10
- Rejestracja: 26 gru 2021, 16:47
- Imię: Szymon
- Auto: Astra G
- Silnik: Eco tec 1.8
- Rocznik: 1999
- Województwo: dolnośląskie
A masz jakieś strony z takimi zegarami?
Dodano po 9 minutach 55 sekundach:
Byłbym wdzięczny jakbyś podesłał jakieś linki do zegarów które by nadawały się do Astry
Dodano po 9 minutach 55 sekundach:
Byłbym wdzięczny jakbyś podesłał jakieś linki do zegarów które by nadawały się do Astry
-
- Posty: 605
- Rejestracja: 05 gru 2021, 10:36
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DT
- Rocznik: 2006
- Województwo: Zagranica - UE
- Wdzięczny: 113 razy
- Pomocny: 26 razy
Tomek_0181 jeśli jesteś w stanie podłączyć u autora tematu Virtual Cockpit w aucie z 99r to zapisuję się jako sponsor....
Szelma przeczytaj sobie post 20 i zapamiętaj go Sobie raz na zawsze.
To tak jak byś chciał w starym Radzieckim radiu zamontować napęd CD z MP3....
Piłem kiedyś płyn Lugola i znam się na temacie.
Szelma przeczytaj sobie post 20 i zapamiętaj go Sobie raz na zawsze.
To tak jak byś chciał w starym Radzieckim radiu zamontować napęd CD z MP3....
Piłem kiedyś płyn Lugola i znam się na temacie.
- nismo
- Posty: 3691
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 143 razy
Poszukaj sobie Astry F kolegi MarcinGW a zobaczysz co można zrobić ze starym autem. Ogranicza nas tylko budżet oraz nasza wyobraźniaTomek_0181 jeśli jesteś w stanie podłączyć u autora tematu Virtual Cockpit w aucie z 99r
-
- Posty: 605
- Rejestracja: 05 gru 2021, 10:36
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DT
- Rocznik: 2006
- Województwo: Zagranica - UE
- Wdzięczny: 113 razy
- Pomocny: 26 razy
Michale no to do dzieła.
Naprawdę Chcesz mi udowodnić że licznik z 17 czy 18r podłączysz do auta z 99r ? i to jeszcze w wersji DIGITAL? a co na to CAN?
Naprawdę Chcesz mi udowodnić że licznik z 17 czy 18r podłączysz do auta z 99r ? i to jeszcze w wersji DIGITAL? a co na to CAN?
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Nismo ma rację. Można zrobić wszystko. Niby jak się zakłada do eFki napęd Haldex, elektryczne wspomaganie, czy wogóle elektryczny napęd do Malucha? Nie ma żadnych ograniczeń, auto to blacha i plastik, nieważne jaki rocznik. Can nic na to, bo można i przenieść i CANa, wszystko przeprogramować. No, trzeba robić wiele rzeczy tak, by nie rzucały się w oczy, bo prawo to jedyny, prócz kosztów, problem.
Z virtualem główny problem taki, że jest brzydszy i gorszy dla większości niż klasyczne wskazówki, do tego kosztuje, więc poza sytuacjami, że przerabia się dowolne, zwykle najtańsze auto ma w pełni elektryczne, za pomocą gotowej chińskiej instalacji, którą zawiera virtual kokpit, nikt się w instalacje żeczonego nie bawi. No, na zachodzie lub wschodzie to prędzej.
Pierwszy link z gogla : [External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Łada długo należała do GM i C20xe było tam montowane. Dlatego przy zakupie części do C20xe wśród wymienionych licznych Opli, Vauxhalli czy Daewoo znajdują się Łady. Rosjanie często swapują te silniki do Łady, bo pasuje pnp.
No, teraz do np Nivy 1.7 furorę robią dedykowane instalacje turbo, bo silnik wytrzymuje 1.5 bara i ponad 200koni, to po co się z archaicznymi 2.0 bawić, skoro nowy 1.7 z przebiegiem 0 kosztuje mniej niż zajeżdżony C20xe.
Polecam pooglądać ruskie strony sklepów z akcesoriami do tuningu, naprawdę są VC pod wszystkie, również staro-Astrowe ecu.