Z20ler żywotność....
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 27 lis 2014, 10:57
- Imię: Albert
- Auto: Opel Astra H
- Silnik: z20ler
- Województwo: mazowieckie
Z20ler żywotność....
Witajcie dzisiaj robiłem pomiar kompresji cylindrów w swojej astrze dodam, że auto ma przejechane 209 tyś. i od 30 tyś jeździ na gazie, pomiar robiony zgodnie z poprawną zasadą... tzn silnik rozgrzany do normalnej temperatury pracy 87C, podczas kręcenia rozrusznika pedał gazu wciśnięty w deskę manometr, wkręcany w głowicę a oto wynik poczynając od cylindra od strony kierowcy: 12,1--12--11,9--12,1 więc wydaje mi się, że to nie najgorszy wynik biorąc pod uwagę przebieg auta. Dlatego też zastanawiam się jak to jest z tą jakością tych silników biorąc pod uwagę, że to bliźniacza konstrukcja Z20let, która nie słynie z żywotność, dużo osób mówi że 200 tyś to graniczny przebieg i po nim blok wymaga raczej remontu...Może to nie do końca tak jest....
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 29 lut 2016, 21:06
- Imię: Rafał
- Auto: Audi A4 B5
- Silnik: APU
- Województwo: wielkopolskie
Nie wiesz jak to jest w Pl? Ludzie kupują auta z przebiegiem 160-180tyś (wiadomo, każde auto ma taki przebieg), przy 200tyś silnik pada i potem takie opinie. A na prawdę silnik nakulane ma 300tyś. albo i więcej. Sam ostatnio kupiłem LERa z przebiegiem 230tyś. - prosto od niemca. Przebieg oryginalny, turbo wymieniane w tamtym roku. Oleju bieże bardzo mało. Na 5tyś dolałem 0,5l z czego większość wziął latem jak go trochę katowałem. Więc albo trafiłem na prawdziwą perełkę, albo po prostu 200tyś to nie taki wielki przebieg dla tego silnika - jeśli tylko 200tyś robi po raz pierwszy.
- maciekkolo
- Posty: 11
- Rejestracja: 22 lis 2015, 21:48
- Imię: Jan
- Auto: Astra H
- Województwo: dolnośląskie
A ile oleju ci bierze?albanOs pisze:QR_BBPOST Witajcie dzisiaj robiłem pomiar kompresji cylindrów w swojej astrze dodam, że auto ma przejechane 209 tyś. i od 30 tyś jeździ na gazie, pomiar robiony zgodnie z poprawną zasadą... tzn silnik rozgrzany do normalnej temperatury pracy 87C, podczas kręcenia rozrusznika pedał gazu wciśnięty w deskę manometr, wkręcany w głowicę a oto wynik poczynając od cylindra od strony kierowcy: 12,1--12--11,9--12,1 więc wydaje mi się, że to nie najgorszy wynik biorąc pod uwagę przebieg auta. Dlatego też zastanawiam się jak to jest z tą jakością tych silników biorąc pod uwagę, że to bliźniacza konstrukcja Z20let, która nie słynie z żywotność, dużo osób mówi że 200 tyś to graniczny przebieg i po nim blok wymaga raczej remontu...Może to nie do końca tak jest....
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 27 lis 2014, 10:57
- Imię: Albert
- Auto: Opel Astra H
- Silnik: z20ler
- Województwo: mazowieckie
- fafa91
- Posty: 6
- Rejestracja: 31 sty 2017, 19:23
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20 lel
- Województwo: śląskie
- Misza
- Posty: 1491
- Rejestracja: 01 sty 2015, 19:32
- Imię: Michał
- Auto: ASTRA J COSMO AT; Forester SF 2.0
- Silnik: A16LET
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Ełk
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 11 razy
- Kontakt:
Nie tylko dla 2.0 Chyba Opel ogólnie przyjął taką normę.
- Wydaje mi się, że nawet swoją Astrą bym przejechał tą drogę, bez większych problemów
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
- kaslo
- Posty: 327
- Rejestracja: 17 mar 2008, 15:34
- Imię: Paweł
- Auto: Astra , Zafira, Corsa
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Nie tyko Opel, ale fabrykę można poprawić
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Elektryka, mechanika, klimatyzacja, regeneracja - czyszczenie dpf, modernizacja oprogramowania, diagnostyka Tech 2-MDI
Norwida 4 T. 501807749
Elektryka, mechanika, klimatyzacja, regeneracja - czyszczenie dpf, modernizacja oprogramowania, diagnostyka Tech 2-MDI
Norwida 4 T. 501807749