Pękające przewody płynu chłodniczego Z14xep

imariopl

Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: 25 wrz 2016, 12:50
Imię: Mariusz
Auto: Astra J Sports Tourer
Silnik: A17DTR
Województwo: kujawsko-pomorskie

Pękające przewody płynu chłodniczego Z14xep

#21

Nieprzeczytany post autor: imariopl »

U mnie w astrze F tak się robiło co zima.

ASTRAH2004

Użytkownik
Posty: 48
Rejestracja: 22 mar 2016, 11:20
Auto: Astra H
Silnik: z14xep
Województwo: warmińsko-mazurskie

#22

Nieprzeczytany post autor: ASTRAH2004 »

sebasss84 pisze:QR_BBPOST Nie ktorzy mechanicy maja przyrzad ktory przyklada sie do zbiorniczka i na wlaczonym silniku wykryje czy w ukladzie chlodzenia jest dwutlenek wegla czyli spaliny! Ajak sa to juz wiadomo o czym to swiadczy, ja podejrzewam ze masz, i uszczelka do wymiany lub tez peknieta glowica, takze zanim bedziesz kupywac korki, nastepne przewody sprawdz to
Czyli mam rozumiec ma wykryć co2 tak żeby było dobrze ? Bo wiadomo jak spaliny wykryje to uszczelka nie trzyma

sebasss84

Astro-maniak
Posty: 56
Rejestracja: 12 sie 2016, 19:44
Imię: seba
Auto: astra h
Silnik: 1.9 dth
Województwo: podlaskie

#23

Nieprzeczytany post autor: sebasss84 »

jeżeli ten mechaniczny przyrządzik wykaże co2 w płynie to uszczelka do wymiany lub pęknięta głowica, napisz jaka wyszła diagnoza

safian

Astro-maniak
Posty: 65
Rejestracja: 27 cze 2015, 16:50
Imię: Adam
Auto: Astra H
Silnik: Z18XE
Województwo: dolnośląskie

#24

Nieprzeczytany post autor: safian »

Wymieniaj czym prędzej korek, bardzo mały koszt a może pomóc.
U mnie też ciśnienie w układzie było duże, ubywało wtedy płynu i rury (a przynajmniej ta od termostatu do chłodnicy) na ciepłym silniku były twarde jak skała, za to na zimnym się zasysały, po wymianie korka jak ręką odjął :D

ASTRAH2004

Użytkownik
Posty: 48
Rejestracja: 22 mar 2016, 11:20
Auto: Astra H
Silnik: z14xep
Województwo: warmińsko-mazurskie

#25

Nieprzeczytany post autor: ASTRAH2004 »

Wymieniłem korek jeżdzę 3 dni i narazie spokój. Ciągle sprawdzam po przejechaniu trasy czy węże są twarde ale da się zgnieść wiec jest dobrze. Sprawadzam temperaturę płynu chłodniczego bo wkońcu odkryłem drugi komputer to najwiecej miałem 86 stopni jezdząć po mieście i raz w 20 km trasie taka sama była i nie powiem po trasie mu trochę dałem popalić temp 86. :D no oby wina była korka bardzo bym się cieszył. Narazie jeżdzę dalej i będe obserwował :D

EDIT:
sebasss84 pisze:QR_BBPOST jeżeli ten mechaniczny przyrządzik wykaże co2 w płynie to uszczelka do wymiany lub pęknięta głowica, napisz jaka wyszła diagnoza
Narazie się wstrzymałem z tym testem wymieniłem korek zobaczymy :D
Ostatnio zmieniony 13 sty 2017, 12:39 przez ASTRAH2004, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krzysiek05

Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 19 maja 2009, 20:31
Imię: Krzysiek
Auto: Astra H GTC
Silnik: Z16XEP
Województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

#26

Nieprzeczytany post autor: Krzysiek05 »

Kolego jakiej firmy kupiłeś korek i ile kosztował?

ASTRAH2004

Użytkownik
Posty: 48
Rejestracja: 22 mar 2016, 11:20
Auto: Astra H
Silnik: z14xep
Województwo: warmińsko-mazurskie

#27

Nieprzeczytany post autor: ASTRAH2004 »

Szczerze to nie wiem jakiej firmy bo mechanik mi nie powiedział. Miał być orginał GM ale niestety przyszedł uszkodzony więc jakąś lepszą podróbkę kupił i wziął za niego 10 zł :D Jak bedę przy samochodzie zobaczę może jest napisane to Ci odpiszę :D

Awatar użytkownika
jacek75

Astro-maniak
Posty: 98
Rejestracja: 21 lip 2013, 21:36
Imię: jacek
Auto: opel astra j
Silnik: 1.4 16v.A14XEL
Rocznik: 2011
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Grójec,woj mazowieckie
Wdzięczny: 2 razy
Pomocny: 1 raz

#28

Nieprzeczytany post autor: jacek75 »

Kolego orginalny korek koszt w granicach 80zeta GM w sklepie opla,poza tym skoro korek jest uszkodzony zareklamuj przyślą dobry,na allegro najtańszy korek w granicach 20zeta nie licząc kosztów przesyłki, szacun dla mechaniora że zakupił korek za 10 zeta

ASTRAH2004

Użytkownik
Posty: 48
Rejestracja: 22 mar 2016, 11:20
Auto: Astra H
Silnik: z14xep
Województwo: warmińsko-mazurskie

#29

Nieprzeczytany post autor: ASTRAH2004 »

Długo mnie nie było w moim temacie więc jestem po 3 miesiącach znowu pękł 4 raz wąż i sprawdziłem co2 i wyszło pozytywnie :/ spaliny w zbiorniczku więc uszczelka albo głowica pęknięta okaże się w weekend oddaje do mechanika... Nie za miło ale co zrobić...

Awatar użytkownika
xxvvcc

Astro-maniak
Posty: 839
Rejestracja: 02 lut 2014, 19:38
Auto: Astra J, Corsa D
Silnik: A16LET, Z12XEP
Województwo: zachodniopomorskie
Wdzięczny: 4 razy
Pomocny: 22 razy
Kontakt:

#30

Nieprzeczytany post autor: xxvvcc »

Warto zrobić test szczelności głowicy bo na oko może być wszystko ok, a w rzeczywistości mogą być mikropęknięcia.
W takim wypadku zmiana uszczelki nic nie da.
Powodzenia. ;)
Ostatnio zmieniony 18 mar 2017, 18:03 przez xxvvcc, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ