Pękające przewody płynu chłodniczego Z14xep
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 25 wrz 2016, 12:50
- Imię: Mariusz
- Auto: Astra J Sports Tourer
- Silnik: A17DTR
- Województwo: kujawsko-pomorskie
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 22 mar 2016, 11:20
- Auto: Astra H
- Silnik: z14xep
- Województwo: warmińsko-mazurskie
Czyli mam rozumiec ma wykryć co2 tak żeby było dobrze ? Bo wiadomo jak spaliny wykryje to uszczelka nie trzymasebasss84 pisze:QR_BBPOST Nie ktorzy mechanicy maja przyrzad ktory przyklada sie do zbiorniczka i na wlaczonym silniku wykryje czy w ukladzie chlodzenia jest dwutlenek wegla czyli spaliny! Ajak sa to juz wiadomo o czym to swiadczy, ja podejrzewam ze masz, i uszczelka do wymiany lub tez peknieta glowica, takze zanim bedziesz kupywac korki, nastepne przewody sprawdz to
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 12 sie 2016, 19:44
- Imię: seba
- Auto: astra h
- Silnik: 1.9 dth
- Województwo: podlaskie
jeżeli ten mechaniczny przyrządzik wykaże co2 w płynie to uszczelka do wymiany lub pęknięta głowica, napisz jaka wyszła diagnoza
-
- Posty: 65
- Rejestracja: 27 cze 2015, 16:50
- Imię: Adam
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE
- Województwo: dolnośląskie
Wymieniaj czym prędzej korek, bardzo mały koszt a może pomóc.
U mnie też ciśnienie w układzie było duże, ubywało wtedy płynu i rury (a przynajmniej ta od termostatu do chłodnicy) na ciepłym silniku były twarde jak skała, za to na zimnym się zasysały, po wymianie korka jak ręką odjął
U mnie też ciśnienie w układzie było duże, ubywało wtedy płynu i rury (a przynajmniej ta od termostatu do chłodnicy) na ciepłym silniku były twarde jak skała, za to na zimnym się zasysały, po wymianie korka jak ręką odjął
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 22 mar 2016, 11:20
- Auto: Astra H
- Silnik: z14xep
- Województwo: warmińsko-mazurskie
Wymieniłem korek jeżdzę 3 dni i narazie spokój. Ciągle sprawdzam po przejechaniu trasy czy węże są twarde ale da się zgnieść wiec jest dobrze. Sprawadzam temperaturę płynu chłodniczego bo wkońcu odkryłem drugi komputer to najwiecej miałem 86 stopni jezdząć po mieście i raz w 20 km trasie taka sama była i nie powiem po trasie mu trochę dałem popalić temp 86. no oby wina była korka bardzo bym się cieszył. Narazie jeżdzę dalej i będe obserwował
EDIT:
EDIT:
Narazie się wstrzymałem z tym testem wymieniłem korek zobaczymysebasss84 pisze:QR_BBPOST jeżeli ten mechaniczny przyrządzik wykaże co2 w płynie to uszczelka do wymiany lub pęknięta głowica, napisz jaka wyszła diagnoza
Ostatnio zmieniony 13 sty 2017, 12:39 przez ASTRAH2004, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek05
- Posty: 33
- Rejestracja: 19 maja 2009, 20:31
- Imię: Krzysiek
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 22 mar 2016, 11:20
- Auto: Astra H
- Silnik: z14xep
- Województwo: warmińsko-mazurskie
Szczerze to nie wiem jakiej firmy bo mechanik mi nie powiedział. Miał być orginał GM ale niestety przyszedł uszkodzony więc jakąś lepszą podróbkę kupił i wziął za niego 10 zł Jak bedę przy samochodzie zobaczę może jest napisane to Ci odpiszę
- jacek75
- Posty: 98
- Rejestracja: 21 lip 2013, 21:36
- Imię: jacek
- Auto: opel astra j
- Silnik: 1.4 16v.A14XEL
- Rocznik: 2011
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Grójec,woj mazowieckie
- Wdzięczny: 2 razy
- Pomocny: 1 raz
Kolego orginalny korek koszt w granicach 80zeta GM w sklepie opla,poza tym skoro korek jest uszkodzony zareklamuj przyślą dobry,na allegro najtańszy korek w granicach 20zeta nie licząc kosztów przesyłki, szacun dla mechaniora że zakupił korek za 10 zeta
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 22 mar 2016, 11:20
- Auto: Astra H
- Silnik: z14xep
- Województwo: warmińsko-mazurskie
Długo mnie nie było w moim temacie więc jestem po 3 miesiącach znowu pękł 4 raz wąż i sprawdziłem co2 i wyszło pozytywnie :/ spaliny w zbiorniczku więc uszczelka albo głowica pęknięta okaże się w weekend oddaje do mechanika... Nie za miło ale co zrobić...
- xxvvcc
- Posty: 839
- Rejestracja: 02 lut 2014, 19:38
- Auto: Astra J, Corsa D
- Silnik: A16LET, Z12XEP
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 22 razy
- Kontakt:
Warto zrobić test szczelności głowicy bo na oko może być wszystko ok, a w rzeczywistości mogą być mikropęknięcia.
W takim wypadku zmiana uszczelki nic nie da.
Powodzenia.
W takim wypadku zmiana uszczelki nic nie da.
Powodzenia.
Ostatnio zmieniony 18 mar 2017, 18:03 przez xxvvcc, łącznie zmieniany 1 raz.