Witam
Mam problem z moją astra H 1.6 105 km 77 KW Z16xe1 a mianowicie wyskakuje mi błąd P0171 co jakiś czas , wymieniałem już pokrywę zaworów , sondę lambda , świece na orginalne GM , nowy zawór EGR orginalny, wymieniony zamów par paliwa, został wyczyszczony cały kolektor wraz z przepustnica i nadal pojawia się błąd przy czym przy stałej prędkości szarpie , ktoś ma na to sposób ? Bo mi już brakuje pomysłów :/
Witam
Mam problem z moją astra H 1.6 105 km 77 KW Z16xe1 a mianowicie wyskakuje mi błąd P0171 co jakiś czas , wymieniałem już pokrywę zaworów , sondę lambda , świece na orginalne GM , nowy zawór EGR orginalny, wymieniony zawór par paliwa, został wyczyszczony cały kolektor wraz z przepustnica i nadal pojawia się błąd przy czym przy stałej prędkości szarpie , ktoś ma na to sposób ? Bo mi już brakuje pomysłów :/
Ostatnio zmieniony 22 lis 2022, 20:53 przez etac, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:poprawiono nazwę błędu w tytule
Też z tym błędem walczę od początku kupna auta, a ostatnio od remontu czyli od 6 miesięcy i też nieskutecznie. Przed remontem silnika świecił się ciągle, i tylko raz nie pojawił się przez 6 tyś km po czyszczenie kolektora ssącego, ale przedtem brał dużo oleju i zapychał kolektor. Obecnie po remoncie nie bierze oleju, ale albo źle wyczyścili kolektor, albo wcale, bo błąd wyskakuje co 90 -300 km zależnie od stylu jazdy miasto - autostrada. Machnąłem na to ręką, kasuję i jeżdżę dalej. Przy czyszczeniu kolektora trzeba oprócz kanalików zewnętrznych wyczyścić ten wewnętrzny prowadzący od zaworu EGR. Może kiedyś jeszcze dam do tego samego mechanika który czyścił pierwszy raz, bo zrobił to porządnie.
Też z tym błędem walczę od początku kupna auta, a ostatnio od remontu czyli od 6 miesięcy i też nieskutecznie. Przed remontem silnika świecił się ciągle, i tylko raz nie pojawił się przez 6 tyś km po czyszczenie kolektora ssącego, ale przedtem brał dużo oleju i zapychał kolektor. Obecnie po remoncie nie bierze oleju, ale albo źle wyczyścili kolektor, albo wcale, bo błąd wyskakuje co 90 -300 km zależnie od stylu jazdy miasto - autostrada. Machnąłem na to ręką, kasuję i jeżdżę dalej. Przy czyszczeniu kolektora trzeba oprócz kanalików zewnętrznych wyczyścić ten wewnętrzny prowadzący od zaworu EGR. Może kiedyś jeszcze dam do tego samego mechanika który czyścił pierwszy raz, bo zrobił to porządnie.
Ja jutro będę próbował jakąś chemię wpuścić i czyścić i dam znać jakie to efekty przyniosło
Żadna chemia skutecznie nie pomoże. Tylko mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń.
No ja to robiłem jakieś dwa miesiące temu i u mnie nie pomogło nie wiem czy mechanik to dobrze zrobił ale twierdził że było czysto nie nie było zbytnio co czyścić
A gdzie jakaś diagnostyka? Jakieś logi z jazdy? Przecież tutaj to jakaś wiara a nuż się uda zamiast zrobić logi wszystkiego do pliku żeby ktoś mógł podejrzeć co tam słychać.
A gdzie jakaś diagnostyka? Jakieś logi z jazdy? Przecież tutaj to jakaś wiara a nuż się uda zamiast zrobić logi wszystkiego do pliku żeby ktoś mógł podejrzeć co tam słychać.
Mogę Robić coś takiego przez aplikację Car scaner i wysłać nie posiadam nic innego