Ponawiam pytanie kolegiF@E pisze:Czy EGR wpływa znacznie na kulturę jazdy jakieś klepanie, dziwne odgłosy przy 3000obr.,wibracje większe itp ?
Zawor EGR 1.7 CDTI
- wojtek08339
- Posty: 892
- Rejestracja: 02 sty 2012, 20:42
- Imię: Wojtek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: PIŁA
Re: Zawor EGR 1.7 CDTI
A Ty kiedy ostatnio czytałeś KODEKS DROGOWY?
-
- Posty: 630
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:55
- Auto: ASTRA H
- Silnik: 1.7cdti
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Tu macie opis jak wydłubać EGR w 1.7 cdti DTL i DTH .
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 19 maja 2011, 10:40
- Auto: Opel Astra J kombi
- Silnik: A14NET
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Pomocny: 1 raz
Witam panowie jestem w szoku że macie problemy w 1.7 z egrem. Pracuje w aso opla i jeszcze nie miałem takiego auta na czyszczenie egra. Głównie 1.9 120 i 150tki egry się zapychają. Żeby wyciągnąć egra w 1.7 nie ma wcale tyle roboty jedynie to trzeba płyn chłodzący spuszczać. Najgorzej to jest w 1.3 diesel wyjąć egra.
- iwona2600
- Posty: 1
- Rejestracja: 03 wrz 2014, 12:28
- Imię: iwona
- Auto: astra H
- Silnik: 1.7
- Województwo: podlaskie
witam mam problem z zaworem egr.. samochod mi okropnie kopcił i stracił strasznie na mocy.. Zaworu nie czysciłam tylko po prostu go zaślepiłam po usunięciu błedów autko było jak nowe jednak po pewnym czasie wyswietlił się bład znowu od egr i znowu auto zrobiło się 'mułowate' czy zawór można tylko częsciowo zaślepić? mam astrę z 2004r 120tys przebiegu 1.7 100km
- m1ch
- Posty: 132
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 23:35
- Imię: Michał
- Auto: AH
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Mrągowo
Można zamontować blaszkę z niewielkim otworami, które przepuszczają część gazów i wtedy błędu już wyrzucać... nie powinno? Działa to tak, jak w 1.9 CDTI czy mechanizm jest inny?
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2014, 10:34 przez m1ch, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 630
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:55
- Auto: ASTRA H
- Silnik: 1.7cdti
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
W 1.7 cdti wkładanie blaszek z otworami nie pomoże.Zostaje dobrze wyczyścić egr lub programowo wyłączyć i po problemie na zawsze.Ja u siebie wyłączyłem już dawno i wszystko ok.
Lolopolozo jak wylaczyles EGR ? I czy mowa o silniku DTL 80 km ?
Bo ja juz bylem u kilku takich co usuwaja EGR ale ''po usunieciu egr '' auto wywalalo bledy albo kiepsko jezdzilo .
Wydalem tyle kasy na tych usuwaczy egrow ze prawie nowy egr bym kupil za to .
Juz rozne sposoby robilem , zaslepianie , montaz drugiego egr pod maska gdzie by tylko wtyczka byla podlaczona do EGR i nic to nie dawalo .
Czyscilem to dało poprawe na miesiac max , regeneracja EGR dała poprawe na rok, poltora .
Zauwaylem ze jak przy wylaczaniu silnika nie bedzie takiego jakby szarpania, wstrzasow lekkich silnika to EGR jest ok , a jesli sa lekkie wstrzasy co czuc od razu przy gaszeniu silnika to wtedy EGR jest zapchany .
Do silnikow DTL sa najdrozsze EGR sposrod wszystkich silnikow astr !!!
Bo ja juz bylem u kilku takich co usuwaja EGR ale ''po usunieciu egr '' auto wywalalo bledy albo kiepsko jezdzilo .
Wydalem tyle kasy na tych usuwaczy egrow ze prawie nowy egr bym kupil za to .
Juz rozne sposoby robilem , zaslepianie , montaz drugiego egr pod maska gdzie by tylko wtyczka byla podlaczona do EGR i nic to nie dawalo .
Czyscilem to dało poprawe na miesiac max , regeneracja EGR dała poprawe na rok, poltora .
Zauwaylem ze jak przy wylaczaniu silnika nie bedzie takiego jakby szarpania, wstrzasow lekkich silnika to EGR jest ok , a jesli sa lekkie wstrzasy co czuc od razu przy gaszeniu silnika to wtedy EGR jest zapchany .
Do silnikow DTL sa najdrozsze EGR sposrod wszystkich silnikow astr !!!
-
- Posty: 630
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:55
- Auto: ASTRA H
- Silnik: 1.7cdti
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
- kodziob
- Posty: 4
- Rejestracja: 23 kwie 2017, 20:21
- Imię: Konrad
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTL
- Województwo: mazowieckie
Kolego chciał bym też to "zawalidło" silnika i dolotu, też wyłączyć. Możesz podpowiedzieć jak go wyłączyć i czym. 1.7cdti dtl.Lolopolozo pisze:QR_BBPOST Ja u siebie wyłączyłem sam programowo w sterowniku silnika
Jestem w trakcie czyszczenia całego dolotu. Syf łokropnisty.