Zawor EGR 1.7 CDTI

Orbit

Astro-maniak
Posty: 183
Rejestracja: 22 sty 2011, 14:48
Imię: Mariusz
Auto: Astra GTC Eco-FLex
Silnik: 2009 Z17DTR
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zawor EGR 1.7 CDTI

#11

Nieprzeczytany post autor: Orbit »

Prośba, następnym razem gdy będziesz robił czyszczenie dolotu , EGR itd . może udokumentuj całą operacje zdjęciami ... dziękuje :)

Rafał_79

Astro-maniak
Posty: 204
Rejestracja: 08 cze 2011, 22:59
Imię: Rafał
Auto: Signum 2.0T 175KM
Silnik: z20net
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/Chełm

#12

Nieprzeczytany post autor: Rafał_79 »

W przyszłym tygodniu biorę się za czyszczenie EGR, czy przy okazji można tam coś jeszcze przeczyścić?
To mój pierwszy dizelek i nie bardzo wiem co jeszcze tu się czyści. W benzyniaku czyściłem jeszcze przepustnicę.

Rafał_79

Astro-maniak
Posty: 204
Rejestracja: 08 cze 2011, 22:59
Imię: Rafał
Auto: Signum 2.0T 175KM
Silnik: z20net
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/Chełm

#13

Nieprzeczytany post autor: Rafał_79 »

Znalazłem coś ciekawego i pomocnego. Może się przydać.
[External Link Removed for Guests]


Zrobione :mrgreen:
Totalna masakra, trzeba poświęcić kilka godzin (5h). Roboty co nie miara, odkręciłem chyba z 15 śrub i dopiero dało radę zdemontować egr z podstawą. Oczywiście miałem całkowicie zalepiony jeden otwór.

F@E

Astro-maniak
Posty: 112
Rejestracja: 11 cze 2011, 9:16
Imię: Marek
Auto: Astra H 1,7 CDTI
Silnik: Z17DTH
Województwo: śląskie
Lokalizacja: T...

#14

Nieprzeczytany post autor: F@E »

Mógłby ktoś w końcu zapodać kilka fotek do astry III, gdzie to badziewie jest i jak to odkręcić, to niewiele, w necie ciężko znaleźć, tym bardziej tu na forum powinno to być :_|

pozdro

F@E

Astro-maniak
Posty: 112
Rejestracja: 11 cze 2011, 9:16
Imię: Marek
Auto: Astra H 1,7 CDTI
Silnik: Z17DTH
Województwo: śląskie
Lokalizacja: T...

#15

Nieprzeczytany post autor: F@E »

Witam
Chłopaki czym się różni EGR o takich numerach:

EGR ISUZU 8973550420 HU135000-7040 Denso - od kolegi z forum, chciałbym go kupić
EGR ISUZU 8980607960 HU135000-7350 Denso - mój w Z17DTH

Czy będą tam jakieś różnice w sterowaniu. Wzrokowo takie same.

pozdro

F@E

Astro-maniak
Posty: 112
Rejestracja: 11 cze 2011, 9:16
Imię: Marek
Auto: Astra H 1,7 CDTI
Silnik: Z17DTH
Województwo: śląskie
Lokalizacja: T...

#16

Nieprzeczytany post autor: F@E »

Witam
Chłopaki czym się różni EGR o takich numerach:

EGR ISUZU 8973550420 HU135000-7040 Denso - od kolegi z forum, chciałbym go kupić
EGR ISUZU 8980607960 HU135000-7350 Denso - mój w Z17DTH Astra III 100 KM 2007

Czy będą tam jakieś różnice w sterowaniu. Wzrokowo takie same.

pozdro

ps.
Rafał_79 pisze:Znalazłem coś ciekawego i pomocnego. Może się przydać.
[External Link Removed for Guests]


Zrobione :mrgreen:
Totalna masakra, trzeba poświęcić kilka godzin (5h). Roboty co nie miara, odkręciłem chyba z 15 śrub i dopiero dało radę zdemontować egr z podstawą. Oczywiście miałem całkowicie zalepiony jeden otwór.
[External Link Removed for Guests]

Usunięty użytkownik 5143

#17

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 5143 »

F@E ja kiedys kupowalem moze nie egr ale przepustnice i tez miala inne nr ale zalozylem i dziala .

F@E

Astro-maniak
Posty: 112
Rejestracja: 11 cze 2011, 9:16
Imię: Marek
Auto: Astra H 1,7 CDTI
Silnik: Z17DTH
Województwo: śląskie
Lokalizacja: T...

#18

Nieprzeczytany post autor: F@E »

Hej
Czy EGR wpływa znacznie na kulturę jazdy jakieś klepanie, dziwne odgłosy przy 3000obr.,wibracje większe itp ?

pozdro

blotek

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 28 lip 2008, 19:07
Imię: Sławek
Auto: Astra H
Silnik: Z17 DTL
Województwo: śląskie
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

#19

Nieprzeczytany post autor: blotek »

Witam! W końcu przyszedł czas wymiany EGR-a w mojej astrze 1.7 Z17DTL. Proszę kolegów o informację, ew. linki do sklepów, gdzie mogę kupić taki zawór nowy, jakie są ceny? Pozdrawiam.

Orbit

Astro-maniak
Posty: 183
Rejestracja: 22 sty 2011, 14:48
Imię: Mariusz
Auto: Astra GTC Eco-FLex
Silnik: 2009 Z17DTR
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

#20

Nieprzeczytany post autor: Orbit »

Zrobione :mrgreen:
Totalna masakra, trzeba poświęcić kilka godzin (5h). Roboty co nie miara, odkręciłem chyba z 15 śrub i dopiero dało radę zdemontować egr z podstawą. Oczywiście miałem całkowicie zalepiony jeden otwór.


Jaki masz silnik ? widziałem iż pod EGRem są jakieś podkładki czy należny je wymienić ?
Także mam zamiar pobawić się w mechanika ... jak się trochę zrobi Cieplej zabieram się za czyszczenie .. chociaż na razie nie widzę żadnych objawów ... to jednak wychudzę z założenia ""LECZ SIĘ KIEDY Jesteś ZDROWY , GDY ZACHORUJESZ BĘDZIE ZA PÓŹNO "" :)

ODPOWIEDZ