Witam wszystkich, posiadam Astre H 1.3 CDTI z 2006 roku, auto ma 105 tys km przebiegu. Mam poważny problem ze znalezieniem usterki , a więc do tematu, moja astra jak się nagrzeje gaśnie na wolnych obrotach jak jadę nic się nie dzieje tylko sie zatrzymam i auto gasnie po czym w sumie nie za każdym razem, ale za którymś nie mogę odpalić , muszę odczekać chwile i dopiero załapie , wymieniłem czujnik płynu chłodzącego oraz czujnik położenia wału, ale to nic nie dało , w dodatku po zgaśnięciu auta jak zostawie na zapłonie to sobie skacze sam obrotomierz tak do 1.5 tyś. Komputer wariuje pokazuje rózne błedy poniżej opisje błedy po kilku testach
P0001- Elektrozawór dozowania paliwa -wysokie napięcie -stałe
P0683 - Obwód sterowania świecami żarowymi-niskie napięcie -nieciągłe
P0090 - zawór regulacji ciśnienia w rampie -niskie napięcie -nieciągłe
P0217 - Obniżenia dawki paliwa spowodowane wysoką temperaturą - nieciągłe
drugi test
P0683 jak wyżej
P0603 - Moduł sterowania- błąd EEPROM- nieciągłe
P1483 - sterowanie wentylatora 3 - obwód przerwany-nieciągłe
trzeci test - przed wymianą czujnika wału
P0400 zawór recylkulacji spalin - zablolowany
P0335 - czujnik położenia wału korbowego -nieprawidłowe działanie
P0217 - Obniżenie dawki paliwa spowodowane wysoką temperaturą płynu chłodzącego -stałe
Ja już rozkładam ręce , auto normalnie jedzie, przyspiesza, nie grzeje się niby wszystko jest ok, ale wystraczy pojezdzic 10 min i juz sie zaczyna gaśnięcie i pojawia się tak kontrolka taki samochodzik z kluczem
Prosze o pomoc jakby ktoś sie spotkał z czymś takim, dziękuje bardzo .Pozdrawiam
Pomocy, Gaśnie na ciepłym silniku
- kerkon
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 gru 2016, 22:50
- Imię: rafał
- Auto: Astra H
- Województwo: lubelskie
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 13 sty 2015, 17:47
- Imię: Maciej
- Auto: Astra H
- Silnik: Z13DTH
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 1 raz
Moim zdaniem trzeba patrzeć na pierwsze błędy.. Nie wiem dokładnie czy elektrozawór dozowania paliwa to zawór SCV ale wydaje mi się, że należy go sprawdzić. Dużo łatwiej by było gdybyś miał opcoma.. zobaczylibyśmy co się dzieje w listwie.
Jest jeszcze ostatni błąd w trzecim teście. Jaką w takim razie masz temp płynu chłodzącego? Sprawdź wchodząc w test mode
Jest jeszcze ostatni błąd w trzecim teście. Jaką w takim razie masz temp płynu chłodzącego? Sprawdź wchodząc w test mode
-
- Posty: 4839
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
troche duzo tych bledow.....
ja bym zaczal troche od czegos innego.... akumulator.. ladowanie... polaczenia masy.. zasilania etc...
ja bym zaczal troche od czegos innego.... akumulator.. ladowanie... polaczenia masy.. zasilania etc...
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 18 cze 2011, 22:22
- Imię: Łukasz
- Auto: Opel Astra H
- Silnik: 1.9 DTH
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kiedyś wysypało mi podobnymi błędami, prawdopodobnie po myjni bezdotykowej. Przeczyściłem przedmuchałem i potraktowałem kontaktem wszystkie możliwe wtyczki złączki od wiązki silnika łącznie z ECU i pomogło. Sprawdź to albo jedź do dobrego elektryka samochodowego.