Pomocy, Gaśnie na ciepłym silniku

Awatar użytkownika
kerkon

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 10 gru 2016, 22:50
Imię: rafał
Auto: Astra H
Województwo: lubelskie

Pomocy, Gaśnie na ciepłym silniku

#1

Nieprzeczytany post autor: kerkon »

Witam wszystkich, posiadam Astre H 1.3 CDTI z 2006 roku, auto ma 105 tys km przebiegu. Mam poważny problem ze znalezieniem usterki , a więc do tematu, moja astra jak się nagrzeje gaśnie na wolnych obrotach jak jadę nic się nie dzieje tylko sie zatrzymam i auto gasnie po czym w sumie nie za każdym razem, ale za którymś nie mogę odpalić , muszę odczekać chwile i dopiero załapie , wymieniłem czujnik płynu chłodzącego oraz czujnik położenia wału, ale to nic nie dało , w dodatku po zgaśnięciu auta jak zostawie na zapłonie to sobie skacze sam obrotomierz tak do 1.5 tyś. Komputer wariuje pokazuje rózne błedy poniżej opisje błedy po kilku testach

P0001- Elektrozawór dozowania paliwa -wysokie napięcie -stałe
P0683 - Obwód sterowania świecami żarowymi-niskie napięcie -nieciągłe
P0090 - zawór regulacji ciśnienia w rampie -niskie napięcie -nieciągłe
P0217 - Obniżenia dawki paliwa spowodowane wysoką temperaturą - nieciągłe

drugi test

P0683 jak wyżej
P0603 - Moduł sterowania- błąd EEPROM- nieciągłe
P1483 - sterowanie wentylatora 3 - obwód przerwany-nieciągłe

trzeci test - przed wymianą czujnika wału

P0400 zawór recylkulacji spalin - zablolowany
P0335 - czujnik położenia wału korbowego -nieprawidłowe działanie
P0217 - Obniżenie dawki paliwa spowodowane wysoką temperaturą płynu chłodzącego -stałe

Ja już rozkładam ręce , auto normalnie jedzie, przyspiesza, nie grzeje się niby wszystko jest ok, ale wystraczy pojezdzic 10 min i juz sie zaczyna gaśnięcie i pojawia się tak kontrolka taki samochodzik z kluczem

Prosze o pomoc jakby ktoś sie spotkał z czymś takim, dziękuje bardzo .Pozdrawiam

Ritex

Astro-maniak
Posty: 156
Rejestracja: 13 sty 2015, 17:47
Imię: Maciej
Auto: Astra H
Silnik: Z13DTH
Województwo: mazowieckie
Pomocny: 1 raz

#2

Nieprzeczytany post autor: Ritex »

Moim zdaniem trzeba patrzeć na pierwsze błędy.. Nie wiem dokładnie czy elektrozawór dozowania paliwa to zawór SCV ale wydaje mi się, że należy go sprawdzić. Dużo łatwiej by było gdybyś miał opcoma.. zobaczylibyśmy co się dzieje w listwie.

Jest jeszcze ostatni błąd w trzecim teście. Jaką w takim razie masz temp płynu chłodzącego? Sprawdź wchodząc w test mode

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4839
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 98 razy

#3

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

troche duzo tych bledow.....
ja bym zaczal troche od czegos innego.... akumulator.. ladowanie... polaczenia masy.. zasilania etc...

rash81

Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: 18 cze 2011, 22:22
Imię: Łukasz
Auto: Opel Astra H
Silnik: 1.9 DTH
Województwo: lubuskie
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

#4

Nieprzeczytany post autor: rash81 »

Kiedyś wysypało mi podobnymi błędami, prawdopodobnie po myjni bezdotykowej. Przeczyściłem przedmuchałem i potraktowałem kontaktem wszystkie możliwe wtyczki złączki od wiązki silnika łącznie z ECU i pomogło. Sprawdź to albo jedź do dobrego elektryka samochodowego.

ODPOWIEDZ