Święcą ale tak jak powinny, raz kiedyś mi wyskoczyła informacja na komputerze sprawdz. świateł hamowania, ale mineło z pół roku i nic się nie działo i żadnych błędówOPCR pisze:A swieca Ci stopy????? Jak kolwiek to brzmi
Kody błędów
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 02 lip 2015, 13:37
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Kody błędów
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Jakiś pomysł na U0009-70. Brak komunikacji węzła CAN. Wszystko w aucie działa.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 14:10
- Imię: Wojtek
- Auto: Astra F / Astra H
- Silnik: X14NZ / Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
Możecie mi pomóc rozkodować błędy? Pojawiły się po ładowaniu akumulatora.
007071
033528
210870
050074
050071
05007F
110908
Dodatkowo świeci kontrolka silnika. Samochód uruchomił się bez problemu.
007071
033528
210870
050074
050071
05007F
110908
Dodatkowo świeci kontrolka silnika. Samochód uruchomił się bez problemu.
- Diakoonn
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 lut 2017, 18:15
- Imię: Piotr
- Auto: Astra H 1.6 16v
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: wielkopolskie
Dzień dobry wszystkim.
Przepraszam ale jestem nowy i jeżeli coś napisze nie tak proszę mnie poprawić . Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem astry h 1.6 16v Twinport. Mam z nią takie małe problemy elektryczne. Mianowicie zapalają mi się kontrolki ABS i kontroli trakcji. Nieraz świecą cały czas nie raz zgasną. Przekopując internet natrafiłem, że możliwe jest sytuacja, że zaśniedziałe styki lub czujniki w piastach, więc przeczyściłem. Kontrolki nadal świecą, założyłem akumulator inny nowy i dalej to samo. Pod kompem wyskakuje błąd- C0800 nieprawidłowe napięcie zasilające w instalacji elektrycznej pojazdu, napięcie za niskie - nieciągłe. Myślałem, że nie ładuje ale napięcie ładowania wynosi 14.43 na multimetrze. Proszę o sugestię.
Przepraszam ale jestem nowy i jeżeli coś napisze nie tak proszę mnie poprawić . Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem astry h 1.6 16v Twinport. Mam z nią takie małe problemy elektryczne. Mianowicie zapalają mi się kontrolki ABS i kontroli trakcji. Nieraz świecą cały czas nie raz zgasną. Przekopując internet natrafiłem, że możliwe jest sytuacja, że zaśniedziałe styki lub czujniki w piastach, więc przeczyściłem. Kontrolki nadal świecą, założyłem akumulator inny nowy i dalej to samo. Pod kompem wyskakuje błąd- C0800 nieprawidłowe napięcie zasilające w instalacji elektrycznej pojazdu, napięcie za niskie - nieciągłe. Myślałem, że nie ładuje ale napięcie ładowania wynosi 14.43 na multimetrze. Proszę o sugestię.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 23 lut 2017, 18:37 przez Diakoonn, łącznie zmieniany 1 raz.
- sebo
- Posty: 143
- Rejestracja: 19 kwie 2014, 21:02
- Imię: Sebastian
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: śląskie
- Kontakt:
Panowie, byłem na urlopie, przejechałem 1550 km w ciągu dwóch dni z przerwą tygodniową, dojazd nad morze i powrót, autostradami, tempomat 140 km/godz., czasmi 160 km/godz., temp. zewnętrzna max 25 C. Przerwy robione trzy w każdą stronę. Wracając do domu będąc ok 5 km od domu, stanąłem przy sklepie, po ponownym uruchomieniu auta zaświeciła się kontrolka auta z kluczykiem, później gasła i świeciła się, jak zwiększały się obroty, poza tym auto zachowywało się normalnie.
Po sczytaniu błędów metodą gaz/hamulec wyskoczyły:
znalazłem takie wyjaśnienia:
65070 brak komunikacji z CIM
111505 za wysokie napięcie w obwodzie czujnika temperatury cieczy chłodzącej
161450 błąd komunikacji kluczyka z immobilaizerem
161600 błąd od immo czyli nie rozpoznanie transpondera w kluczyku
znalazłem też - Błędy 1614 i 1616 występujące razem to standardowe sygnały padającego CIMa.
jakiś czas temu po włączeniu radia samo się pogłaśniało, ściszałem, a ono znów się pogłaśniało, wyłączyłem i włączyłem i było ok, ale wyczytałem, że to może być CIM, czasmi na rozgrzanym silniku, nie odpali odrazu, tylko muszę trochę pokręcić
Teraz mam pytanie do Was, jechać na komputer, co trzeba wymienić, naprawić, CIM do wymiany?
Przed wyjazdem kupiłem od jednego forumowicza z naszego forum Can Smart Module, on czasami się restartuje, ale czy to ma jakiś związek nie wiem?
Po sczytaniu błędów metodą gaz/hamulec wyskoczyły:
znalazłem takie wyjaśnienia:
65070 brak komunikacji z CIM
111505 za wysokie napięcie w obwodzie czujnika temperatury cieczy chłodzącej
161450 błąd komunikacji kluczyka z immobilaizerem
161600 błąd od immo czyli nie rozpoznanie transpondera w kluczyku
znalazłem też - Błędy 1614 i 1616 występujące razem to standardowe sygnały padającego CIMa.
jakiś czas temu po włączeniu radia samo się pogłaśniało, ściszałem, a ono znów się pogłaśniało, wyłączyłem i włączyłem i było ok, ale wyczytałem, że to może być CIM, czasmi na rozgrzanym silniku, nie odpali odrazu, tylko muszę trochę pokręcić
Teraz mam pytanie do Was, jechać na komputer, co trzeba wymienić, naprawić, CIM do wymiany?
Przed wyjazdem kupiłem od jednego forumowicza z naszego forum Can Smart Module, on czasami się restartuje, ale czy to ma jakiś związek nie wiem?
Ostatnio zmieniony 02 lip 2017, 21:11 przez sebo, łącznie zmieniany 1 raz.
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
wpierw to bym cima wyciagnal luty poprawil polaczenia sprawdzil bo tam byl wlasnie z tym problem wieczny i ta spinka z kampani tez niewiele dawala.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- sebo
- Posty: 143
- Rejestracja: 19 kwie 2014, 21:02
- Imię: Sebastian
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: śląskie
- Kontakt:
Dzięki wesoł za odpowiedź, w takim razie muszę poszukać jakiegoś magika ze śląska, który to ogarnie, bo ja nic przy tym nie zdziałam.
- Kriszna
- Posty: 3
- Rejestracja: 04 lut 2017, 16:11
- Imię: Krzysztof
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTJ
- Województwo: śląskie
Witam, przeszukałem temat ale nie znalazłem odpowiedzi, stąd moje pytanie: jak sczytać błędy mając system bezkluczykowy?
- DjBrabus
- Posty: 12
- Rejestracja: 07 lis 2017, 17:18
- Imię: Grzegorz
- Auto: 2005 Astra H Caravan
- Silnik: Z18XE
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
Pozwolę sobie odświeżyć temat - jeśli było, to nie bijcie, ale czy procedura odczytywania błędów jest taka sama dla skrzyni manualnej jak i automatycznej?
EDIT 21:59
Znalazłem film na youtube - procedura okazuje się nieco bardziej skomplikowana:
[External Link Removed for Guests]
EDIT 21:59
Znalazłem film na youtube - procedura okazuje się nieco bardziej skomplikowana:
[External Link Removed for Guests]
Ostatnio zmieniony 18 gru 2017, 22:00 przez DjBrabus, łącznie zmieniany 1 raz.
- sebo
- Posty: 143
- Rejestracja: 19 kwie 2014, 21:02
- Imię: Sebastian
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: śląskie
- Kontakt:
Panowie błąd 111505 za wysokie napięcie w obwodzie czujnika temperatury cieczy chłodzącej.
Wymienione dwa czujniki temperatury płynu chłodzącego, chłodnica i termostat, a błąd jak był tak jest. Podłączony pod komputer, skasowany i nic nadal jest i świeci kontrolka auta z kluczykiem.
Czujniki Delphi.
Ktoś jest w stanie coś doradzić, bo do szału mnie już to doprowadza, gdzie szukać co to może być?
Wymienione dwa czujniki temperatury płynu chłodzącego, chłodnica i termostat, a błąd jak był tak jest. Podłączony pod komputer, skasowany i nic nadal jest i świeci kontrolka auta z kluczykiem.
Czujniki Delphi.
Ktoś jest w stanie coś doradzić, bo do szału mnie już to doprowadza, gdzie szukać co to może być?