plus po stacyjce
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 16 lis 2016, 21:16
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XER
- Województwo: wielkopolskie
plus po stacyjce
Witam.Gdzie znajde +12V po stacyjce w okolicach duzej skrzynki REC albo w tylnej części auta?
-
- Posty: 190
- Rejestracja: 03 paź 2008, 18:49
- Imię: Roman
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.6 16V
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Przepraszam, gdyby to pytanie nie powinno być w tym miejscu, ale nigdzie nie znalazłem konkretnej i pewnej odpowiedzi.
Mianowicie w związku z zamiarem podłączenia do AH po lifcie świateł dziennych mam pytanie, gdzie tj. pod którym nr bezpiecznika w skrzynce bezpieczników w komorze silnika jest możliwość do podpicia się tam kabelkiem z zasilaniem po zapłonie/stacyjce? Tak wynika z instrukcji świateł, ze podpięcie ma być po stacyjce/zapłonie, by światła zapalały się dopiero po uruchomieniu silnika.
Drugie moje pytanie, czy w skrzynce bezpieczników w komorze silnikowej jest bezpiecznik pod który można się podpiąć np. tzw. bypassem (aby nie przecinać fabrycznego kabelka) od świateł postojowych.
Nie znam się za bardzo na elektryce dlatego z góry dzięki z wszelkie info.
Mianowicie w związku z zamiarem podłączenia do AH po lifcie świateł dziennych mam pytanie, gdzie tj. pod którym nr bezpiecznika w skrzynce bezpieczników w komorze silnika jest możliwość do podpicia się tam kabelkiem z zasilaniem po zapłonie/stacyjce? Tak wynika z instrukcji świateł, ze podpięcie ma być po stacyjce/zapłonie, by światła zapalały się dopiero po uruchomieniu silnika.
Drugie moje pytanie, czy w skrzynce bezpieczników w komorze silnikowej jest bezpiecznik pod który można się podpiąć np. tzw. bypassem (aby nie przecinać fabrycznego kabelka) od świateł postojowych.
Nie znam się za bardzo na elektryce dlatego z góry dzięki z wszelkie info.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Jest cały wątek w tym temacie łącznie z dokładnym opisem gdzie się wpinać pod maską. Polecam forumową wyszukiwarkę .
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 190
- Rejestracja: 03 paź 2008, 18:49
- Imię: Roman
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.6 16V
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
dzięki za szybkie info, a można jeszcze wiedzieć, co zabezpiecza ten bezpiecznik i czy wszystko działa jak działać powinno, tj. światła zapalają się po przekręceniu zapłonu?nismo pisze:QR_BBPOST Ja się wpiąłem bypassem w numer 25
co do uwagi marwisn'a
- przyjmuje na klatę uwagę istotnie, wyszukiwarka wyszukuje szereg informacji i nawet jest cały bardzo obszerny watek, ale jak dokładnie wszystko się przeczyta, można dojść do wniosku, że pojawiają się często różne ze sobą informacje - stąd była moja prośba. Może rzeczywiście lepiej byłoby się zapytać na tamtym wątku o światłach dziennych.
Ostatnio zmieniony 13 sty 2017, 22:14 przez Roman, łącznie zmieniany 2 razy.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Żeby nie być gołosłownym.
Temat : http://astraklub.pl/viewtopic.php?t=800137&start=740
Strona 75 i dalsze. Jak czujesz się na siłach to wpinać się pod skrzynką. Myk z baypas'em jest mniej elegancki, ale działa równie dobrze .
Temat : http://astraklub.pl/viewtopic.php?t=800137&start=740
Strona 75 i dalsze. Jak czujesz się na siłach to wpinać się pod skrzynką. Myk z baypas'em jest mniej elegancki, ale działa równie dobrze .
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- Bałagan
- Posty: 180
- Rejestracja: 29 lut 2016, 9:03
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra H
- Silnik: A17DTJ
- Województwo: mazowieckie
Chciałbym doprowadzić sygnał od podświetlenia zegarów do przekaźnika, aby zaczął przepuszczać prąd. Proszę o podpowiedź, gdzie po ten sygnał najłatwiej i najlepiej się wpiąć.
Potrzebuję rozwiązać jeszcze jeden problem - prąd stały w samochodzie. Nie wiem czy dobrze myślę, że napięcie w przewodach samochodowych ma lekkie wahania, jeżeli nie, to bardzo dobrze, ale jeżeli tak jest, to jak uzyskać stałą, niezmienną wartość?
Potrzebuję rozwiązać jeszcze jeden problem - prąd stały w samochodzie. Nie wiem czy dobrze myślę, że napięcie w przewodach samochodowych ma lekkie wahania, jeżeli nie, to bardzo dobrze, ale jeżeli tak jest, to jak uzyskać stałą, niezmienną wartość?
-
- Posty: 4826
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Prostownik jednopolowkowy z wielkim kondensaatorem, regulator liniowy.. etc.Bałagan pisze:QR_BBPOST przewodach samochodowych ma lekkie wahania, jeżeli nie, to bardzo dobrze, ale jeżeli tak jest, to jak uzyskać stałą, niezmienną wartość?
- Bałagan
- Posty: 180
- Rejestracja: 29 lut 2016, 9:03
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra H
- Silnik: A17DTJ
- Województwo: mazowieckie