plus po stacyjce
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 22 wrz 2014, 18:43
- Imię: Piotr
- Auto: Astra H
- Silnik: Z14XEP+LPG
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
plus po stacyjce
Witam
Potrzebuję zasilania po stacyjce.
gdzie je mogę znaleźć?
W radiu powinno chyba takie być - może ktoś bardziej zorientowany niż ja może mi podpowiedzieć który to kabelek i jak go znaleźć (wytłumaczyć jak laikowi).
Z góry dzięki za pomoc.
Potrzebuję zasilania po stacyjce.
gdzie je mogę znaleźć?
W radiu powinno chyba takie być - może ktoś bardziej zorientowany niż ja może mi podpowiedzieć który to kabelek i jak go znaleźć (wytłumaczyć jak laikowi).
Z góry dzięki za pomoc.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
W radiu nie ma. Info o uruchomieniu silnika idzie szyną CAN do radia.
Najszybciej to podświetlane zapalniczki. Tam +12V pokazuje się po przekręceniu kluczyka.
Najszybciej to podświetlane zapalniczki. Tam +12V pokazuje się po przekręceniu kluczyka.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 22 wrz 2014, 18:43
- Imię: Piotr
- Auto: Astra H
- Silnik: Z14XEP+LPG
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
Kolego marwisn
Czy ten przewodzik wytrzyma podłączenie cb i wideorejestratora?
I czy napięcie nie pojawia sie tam dopiero po włączeniu świateł?
Bo jak tak to u mnie nie zadziała to ,bo mam zainstalowane światełka do jazdy dziennej.
Z góry dzięki za odpowiedz
Czy ten przewodzik wytrzyma podłączenie cb i wideorejestratora?
I czy napięcie nie pojawia sie tam dopiero po włączeniu świateł?
Bo jak tak to u mnie nie zadziała to ,bo mam zainstalowane światełka do jazdy dziennej.
Z góry dzięki za odpowiedz
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Ja użyłem napięcia które pojawia się w tym przewodzie do wysterowania cewki przekaźnika. Styk roboczy przekaźnika podpięty pod zapalniczkę.
Napięcie na tym przewodzie pojawia się po przekręceniu kluczyka, a nie po zapaleniu świateł.
Napięcie na tym przewodzie pojawia się po przekręceniu kluczyka, a nie po zapaleniu świateł.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 22 wrz 2014, 18:43
- Imię: Piotr
- Auto: Astra H
- Silnik: Z14XEP+LPG
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
A jaką cewki przekaźnika użyłeś?
I jak mam to podłączyć?
Będę wdzięczny za pomoc.
I jak mam to podłączyć?
Będę wdzięczny za pomoc.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Zwykły przekaźnik samochodowy.
Sposób podłączenia :
86 - plus 12V z oświetlenia zapalniczki
85 - masa
30 - plus 12V z zasilania gniazda zapalniczki
87 - do urządzenia/gniazda które chcesz zasilić
87a - wolne
Oczywiście do zasilanego urządzenia oprócz tych 12V po przekaźniku musisz też podciągnąć masę.
Sposób podłączenia :
86 - plus 12V z oświetlenia zapalniczki
85 - masa
30 - plus 12V z zasilania gniazda zapalniczki
87 - do urządzenia/gniazda które chcesz zasilić
87a - wolne
Oczywiście do zasilanego urządzenia oprócz tych 12V po przekaźniku musisz też podciągnąć masę.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 22 wrz 2014, 18:43
- Imię: Piotr
- Auto: Astra H
- Silnik: Z14XEP+LPG
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
Dzięki za info
A jeszcze znalazłem na jednej ce stron rosyjskich inny też sposób (chciałem wstawi,ć link tej strony,ale na razie nie mogę jej otworzyć).
Wiązka z kostką znajduje się przy progu koło strony kierowcy.
Też myślałem o tym rozwiązaniu - co o nim myślisz?
Postaram sie wstawić link do tej strony
Oto ten link:
[External Link Removed for Guests]
Co o tym myślisz?
Z góry dzięki za info.
A jeszcze znalazłem na jednej ce stron rosyjskich inny też sposób (chciałem wstawi,ć link tej strony,ale na razie nie mogę jej otworzyć).
Wiązka z kostką znajduje się przy progu koło strony kierowcy.
Też myślałem o tym rozwiązaniu - co o nim myślisz?
Postaram sie wstawić link do tej strony
Oto ten link:
[External Link Removed for Guests]
Co o tym myślisz?
Z góry dzięki za info.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Jest ok. Dla mnie prościej dostać się do kabelka od podświetlenia zapalniczki, ale tamto miejsce też jest dobre.
Potem tylko tylko słupkiem w górę do podsufitki i wychodzisz przy lusterku. I sprawę zasilenia rejestratora masz załatwioną.
W opisie nie ma czy to zostało użyte do wysterowania cewki przekaźnika, czy do zasilenia docelowego urządzenia.
Po południu sprawdzę w schemacie co to za obwód i co zasila.
Potem tylko tylko słupkiem w górę do podsufitki i wychodzisz przy lusterku. I sprawę zasilenia rejestratora masz załatwioną.
W opisie nie ma czy to zostało użyte do wysterowania cewki przekaźnika, czy do zasilenia docelowego urządzenia.
Po południu sprawdzę w schemacie co to za obwód i co zasila.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 22 wrz 2014, 18:43
- Imię: Piotr
- Auto: Astra H
- Silnik: Z14XEP+LPG
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Zabezpieczenie tego przewodu to 5A.
W tym samym złączu znajduje się pin 91. Przewód do niego wpięty ma średnicę 4 mm2. Myślę, że bardziej się nadaje.
Oczywiście konieczny jest dodatkowy bezpiecznik pomiędzy nowym odbiornikiem a przewodem, w który się wepniesz. W razie "W".
W tym samym złączu znajduje się pin 91. Przewód do niego wpięty ma średnicę 4 mm2. Myślę, że bardziej się nadaje.
Oczywiście konieczny jest dodatkowy bezpiecznik pomiędzy nowym odbiornikiem a przewodem, w który się wepniesz. W razie "W".
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]