Reflektory Xenonowe bardzo słabo świecą.

Awatar użytkownika
przemty

ex-Staff
Posty: 6093
Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
Imię: Przemek
Auto: była AF, jest AH
Silnik: był 17D, jest Z18XE
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Sanok
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy

Reflektory Xenonowe bardzo słabo świecą.

#11

Nieprzeczytany post autor: przemty »

Podaj oznaczenia z tych żarników
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
Adamk94

Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 06 lis 2016, 3:00
Imię: Adam
Auto: Astra H
Województwo: wielkopolskie

#12

Nieprzeczytany post autor: Adamk94 »

Oto wszystkie oznaczenia z zarnika.

[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]

Dodam że auto z niemiec tydzień temu przyjechało i podobno było serwisowane.
Ostatnio zmieniony 06 lis 2016, 22:48 przez Adamk94, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
patryk_wey

Astro-maniak
Posty: 461
Rejestracja: 18 sie 2011, 20:29
Imię: Patryk
Auto: Astra H GTC
Silnik: Z18XE + LPG
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: patryk_wey »

Możesz sam sprawdzić czy to oryginał, bo ze zdjęć ciężko się dopatrzeć.
[External Link Removed for Guests]
Moja Astra [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
przemty

ex-Staff
Posty: 6093
Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
Imię: Przemek
Auto: była AF, jest AH
Silnik: był 17D, jest Z18XE
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Sanok
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy

#14

Nieprzeczytany post autor: przemty »

Adamk94 pisze:QR_BBPOST Oto wszystkie oznaczenia z zarnika.

Dodam że auto z niemiec tydzień temu przyjechało i podobno było serwisowane.
z numerów wychodzi, że są to standardowe Osram Xenarc Standard 4300 K.
Tylko teraz pytanie czy to oryginał ;)
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
Adamk94

Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 06 lis 2016, 3:00
Imię: Adam
Auto: Astra H
Województwo: wielkopolskie

#15

Nieprzeczytany post autor: Adamk94 »

A wiec tak, byłem na SKP, diagnosta ustawił te światła i jego zdaniem soczewki są winne temu że tak słabo te lampy świecą, są za bardzo mleczne.

Teraz pytanie do Was, co Wy na to?

Czy soczewki można wymienić bez rozklejania lampy?

Awatar użytkownika
KaMYk

Przyjaciel forum
Posty: 5371
Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
Imię: Krzysztof
Auto: Dodge Charger R/T
Silnik: 5,7 V8 HEMI
Rocznik: 2014
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mazowieckie
Wdzięczny: 12 razy
Pomocny: 129 razy
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: KaMYk »

Nie można. Tylko rozklejenie lampy zostaje.

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

marwisn pisze:QR_BBPOST Na pierwszym filmie jak uruchamiasz auto nie ma sekwencji początkowego poziomowania reflektorów.
Bez wyciągnięcia kluczyka sekwencja się nie załączy drugi raz.

Tez muszę sprawdzić czy poprzedni właściciel nie trafił na lewe. Z początku wydawało mi się, że świecą za nisko. Na OSKP okazało się, że dawno tak dobrze ustawionych nie widzieli ;) A jednak po ksenonie się więcej spodziewałem, bo Astra G na żarówkach lepiej mi świeciła, przede wszystkim dalej.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
Adamk94

Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 06 lis 2016, 3:00
Imię: Adam
Auto: Astra H
Województwo: wielkopolskie

#18

Nieprzeczytany post autor: Adamk94 »

Jeżeli nie ma sekwencji poziomowania reflektorów to w tym może tkwic problem ?

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#19

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Jeśli nie ma sekwencji to możliwe, że czujnik na wahaczu jest uszkodzony i światła powinny się ustawić maksymalnie w dół.
Ale na przeglądzie w SKP by to wyszło, że świecą za nisko. Chyba, że wtedy ktoś ręcznie je ustawił w odpowiedniej pozycji i tak zostały. To znów nie ma wpływu na moc świecenia.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#20

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

Mi się ostatnio przepalił żarnik w Vectrze c. Wymieniłem od razu w obu lampach i powiem szczerze, że różnica w świeceniu jest niewiarygodna. Wcześniej zastanawiałem się co się stało, że tak słabo lampy świecą w porównaniu z tym jak świeciły gdy auto było nowe. Naczytałem się o matowych odbłyśnikach itd. Nawet zbierałem się żeby wysłać lampy do firmy która zrobi regenerację. Na szczęście wcześniej przepalił się jeden żarnik (wcześniej palił się na czerwnono/różowo, drugi żarnik ładnie na biało/niebiesko). Przy wymianie obejrzałem soczewkę i odbłyśnik i były ok.

Żarniki ksenonowe z czasem się też zużywają i gorzej świecą. W moim przypadku jeden i drugi miał tą taką "ampułkę" (w której dochodzi do wyładowania1) tak jakby przykopconą, ta specjalna powierzchnia w środku jakby lekko zdeformowana. Podejrzewam, że to powodowało słabe świecenie.

Wcześniej na próbę włączyłem w lampach nowy żarnik i stary. Różnica była dość znaczna. Barwa światła identyczna ale nowa w ciemnym pomieszczeniu lepiej świeciła (mocniej, bardziej równomiernie)

Dodam, że stare palniki były od nowości (2003rok), nowe to podstawowy model osram
Ostatnio zmieniony 13 lis 2016, 18:18 przez JOszi, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ