Regulacja lewarka od zmiany biegów M32

PiotrWłocławek

Astro-maniak
Posty: 151
Rejestracja: 29 paź 2015, 11:19
Imię: Piotr
Auto: Astra H
Silnik: Z17DTH
Województwo: kujawsko-pomorskie
Wdzięczny: 1 raz

Regulacja lewarka od zmiany biegów M32

#1

Nieprzeczytany post autor: PiotrWłocławek »

Witam. Dzisiaj wziąłem się za regulację linek od zmiany biegów, mając na uwadze to, że w Astrze trzeba użyć siły aby zmieniać biegi. Wszystko poszło lekko natomiast miałem wielki problem z tym jak zablokować lewarek w położeniu serwisowym. Ustawiłem te linki "na oko" i NA PEWNO biegi wchodzą precyzyjniej. No ale użycie siły przy początkowym wbijaniu biegu zostało:/. Wina sprzęgła. Spróbuję je odpowietrzyć i to może dużo poprawić czytałem a jak będzie dalej źle to trzeba będzie pomyśleć o wymianie sprzęgła:/.

Ok. Jak zablokować lewarek w pozycji serwisowej?

Jak uwolnić ten "dzyndzel", żeby wszedł w tą szparę niżej? Bo tak chyba trzeba to zablokować. Wyczytane w neta. Chyba, ze jakoś inaczej się to blokuje??

[External Link Removed for Guests]

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2017, 20:54 przez PiotrWłocławek, łącznie zmieniany 1 raz.

PiotrWłocławek

Astro-maniak
Posty: 151
Rejestracja: 29 paź 2015, 11:19
Imię: Piotr
Auto: Astra H
Silnik: Z17DTH
Województwo: kujawsko-pomorskie
Wdzięczny: 1 raz

#2

Nieprzeczytany post autor: PiotrWłocławek »

Te plastiku są po obu stronach. Trzeba je ścisnąć aby odblokować cały biały element celem zablokowania go w pozycji serwisowej? Ściskałem to ale bardzo ciężko to idzie i bez efektów. Balem się za mocno, żeby tego nie zniszczyć niepotrzebnie.

[External Link Removed for Guests]

pozdrawiam

PiotrWłocławek

Astro-maniak
Posty: 151
Rejestracja: 29 paź 2015, 11:19
Imię: Piotr
Auto: Astra H
Silnik: Z17DTH
Województwo: kujawsko-pomorskie
Wdzięczny: 1 raz

#3

Nieprzeczytany post autor: PiotrWłocławek »

Wie ktoś jak zablokować lewarek w pozycji serwisowej??

pozdrawiam

PiotrWłocławek

Astro-maniak
Posty: 151
Rejestracja: 29 paź 2015, 11:19
Imię: Piotr
Auto: Astra H
Silnik: Z17DTH
Województwo: kujawsko-pomorskie
Wdzięczny: 1 raz

#4

Nieprzeczytany post autor: PiotrWłocławek »

Więc. Trzeba ścisnąć z obu stron, równo wystające białe elementy aby odblokować ten cały biały element, który ma wejść w otwór pomiędzy pierwszym a drugim biegiem.
[External Link Removed for Guests]

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 17 cze 2017, 16:40 przez PiotrWłocławek, łącznie zmieniany 1 raz.

Kuba2020

Klubowicz AKP
Posty: 605
Rejestracja: 05 gru 2021, 10:36
Auto: Astra H
Silnik: Z19DT
Rocznik: 2006
Województwo: Zagranica - UE
Wdzięczny: 113 razy
Pomocny: 26 razy

#5

Nieprzeczytany post autor: Kuba2020 »

Dla potomnych.

Przed ściśnięciem tych zaczepów dobrze jest sobie unieść do góry ten cały biały element od spodu wtedy schodzi ta blokada serwisowa w dół jak w masło...

Jeśli macie przy Sobie kogoś do pomocy to niech jedna uniesie a druga ściśnie z obu stron i samo spadnie...

ODPOWIEDZ