Wymiana rozrządu - rozeznanie cenowe
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 18 sty 2011, 15:37
- Imię: Robert
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: 1,9 CDTI DT
- Lokalizacja: Wadowice
Wymiana rozrządu - rozeznanie cenowe
Powiedzcie mi Panowie co myślicie o takim kosztorysie za wymianę:
Części:
filtr powietrza 33 zł
filtr oleju 31 zł
filtr paliwa 79 zł
filtr kabinowy 42 zł
olej 162 zł
pasek rozrządu 96 zł
rolka napinacza 166 zł
rolka prowadząca 62 zł
pompa wody 138 zł
pasek micro 56 zł
Robocizna:
wymiana rozrządu 220 zł
reszta wymian 110 zł
Jak to u was wyglądało przy wymianie? Przystępna ta cena?
Części:
filtr powietrza 33 zł
filtr oleju 31 zł
filtr paliwa 79 zł
filtr kabinowy 42 zł
olej 162 zł
pasek rozrządu 96 zł
rolka napinacza 166 zł
rolka prowadząca 62 zł
pompa wody 138 zł
pasek micro 56 zł
Robocizna:
wymiana rozrządu 220 zł
reszta wymian 110 zł
Jak to u was wyglądało przy wymianie? Przystępna ta cena?
-
- Posty: 177
- Rejestracja: 17 sty 2011, 23:02
- Imię: Krzychu
- Auto: TigraB-GTC-Corsa OPC
- Silnik: 1.3cdti-1.7cdti-1.6T
- Lokalizacja: Mysłowice
Ceny ok , ale jeszcze jaka firma ? pamiętaj że na rozrządzie nie ma co oszczędzać pasek Conti rolki SKF chyba najlepsze co można polecić
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 14 sty 2011, 20:25
- Imię: Tomasz
- Auto: Opel Astra III
- Silnik: 1.9 CDTI
- Województwo: śląskie
Najlepsze części do rozrządu to kupić cześci Febi-ego, tylko pompa wody firmy RUVILLE i pasek Conti i wtedy jest lepszy zestaw niż z SKF. Cena tego zestawu będzie torche droższa, ale za to lepsza, takie jest moje zdanie
-
- Posty: 1996
- Rejestracja: 13 sty 2011, 22:14
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DT
- Lokalizacja: Warszawa
A ja mam inne zdanie Pasek Conti, rolka i napinacz INA lub Litens, pompa DOLZ lub SKF
Często w opakowaniu INA siedzi Litens. W Ruville można spotkać INA i Litens.
btw
Na montaż w fabryce miałem założoną pompę o z jakimś dziwnym znaczkiem coś w kształcie rombu i z literami ZML
Często w opakowaniu INA siedzi Litens. W Ruville można spotkać INA i Litens.
btw
Na montaż w fabryce miałem założoną pompę o z jakimś dziwnym znaczkiem coś w kształcie rombu i z literami ZML
pzdr
zbigor
zbigor
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 23 mar 2011, 14:39
- Imię: Daniel
- Auto: Astra H Caravan,model 2008
- Silnik: 1,7 CDTI; Z17DTH
- Województwo: Zagranica - UE
- Lokalizacja: Rauma, Finlandia
Warto zainwestować w wymianę rozrządu w serwisach Boscha. ( ostrów wlkp.)
w moim wypadku koszt wymiany rozrządu: Pasek Conti + napinacz i rolka chyba SKF, plus pasek klinowy koszt 470.
Robocizna 300zl.
Łącznie 770zl, ale spokój na kilkadziesiąt tysięcy kilometrów.
w moim wypadku koszt wymiany rozrządu: Pasek Conti + napinacz i rolka chyba SKF, plus pasek klinowy koszt 470.
Robocizna 300zl.
Łącznie 770zl, ale spokój na kilkadziesiąt tysięcy kilometrów.
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 20 mar 2011, 10:44
- Imię: Tomek
- Auto: Astra F + Astra H
Witam.
Szukam kompletu do wymiany rozrządu. Jak jeszcze rolki INA to standard, to już pasek o jakim piszecie (Conti) - tego w ogóle nie mogę znaleźć (na razie wszystkie mają pasek Gates).
Opłaca się w ogóle inwestowac w komplety typu: [External Link Removed for Guests] ?
Czy może od razu jednak coś lepszego? Chciałbym mieć już to z głowy na dłużej.
Szukam kompletu do wymiany rozrządu. Jak jeszcze rolki INA to standard, to już pasek o jakim piszecie (Conti) - tego w ogóle nie mogę znaleźć (na razie wszystkie mają pasek Gates).
Opłaca się w ogóle inwestowac w komplety typu: [External Link Removed for Guests] ?
Czy może od razu jednak coś lepszego? Chciałbym mieć już to z głowy na dłużej.
Astra F 1999.07 1,4 Benzyna 60KM - sprzedana Listopad 2011
Astra H 2007.12 1,9 Diesel 150KM
Astra H 2007.12 1,9 Diesel 150KM
-
- Posty: 1996
- Rejestracja: 13 sty 2011, 22:14
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DT
- Lokalizacja: Warszawa
Jeśli masz zaufanie do pompy Aqa Plus to bierz. Ja nie mam. Wziąłem Dolz. na pompie nie oszczędzaj bo to głównie "dzieki " niej strzela rozrzad. Co do zestawów z Gatesem to są tańsze od Conti. Ja do zestawu z Conti dopłaciłem ok 80zł w porównaniu do Gatesa
pzdr
zbigor
zbigor
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 20 mar 2011, 10:44
- Imię: Tomek
- Auto: Astra F + Astra H
Ja nie mam zaufania do niczego. Po prostu próbuję się dowiedzieć co będzie w miarę sprawdzone bo pierwszy raz będe się w to bawił. na tą chwilę szukając tylko po allegro w zasadzie widzę, że są trzy opcje (komplety):zbigor pisze:Jeśli masz zaufanie do pompy Aqa Plus to bierz. Ja nie mam. Wziąłem Dolz. na pompie nie oszczędzaj bo to głównie "dzieki " niej strzela rozrzad. Co do zestawów z Gatesem to są tańsze od Conti. Ja do zestawu z Conti dopłaciłem ok 80zł w porównaniu do Gatesa
1. Oryginalny zestaw GM - ca. 500pln
2. Pasek Conti, rolki i pompa Rouville - ca. 350pln
3. Pasek Gates, rolki INA, pompa Aqa Plus - ca. 420pln
Z tego wątku wnioskuję, że idealnie byłoby poskładać coś czego zazwyczaj tak nie ma czyli: Pasek Conti, rolki INA, pompa Dolz, SKF. Niestety tak złożonego zestawu nie ma, czyli trzeba by to składać samemu....
Astra F 1999.07 1,4 Benzyna 60KM - sprzedana Listopad 2011
Astra H 2007.12 1,9 Diesel 150KM
Astra H 2007.12 1,9 Diesel 150KM
-
- Posty: 1996
- Rejestracja: 13 sty 2011, 22:14
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DT
- Lokalizacja: Warszawa
Zestaw nr 2 jest OK. A jak chcesz mieć tak jak uważasz najlepiej to poproś o wycenę sprzedawców. Ja tak zrobiłem bo chciałem mień INA, Dolz i Conti. Wysłałem pare pytań i wybrałem najlepsza ofertę.
pzdr
zbigor
zbigor