Ładowarka do telefonu i krótkie gniazdo

Awatar użytkownika
przemty

ex-Staff
Posty: 6093
Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
Imię: Przemek
Auto: była AF, jest AH
Silnik: był 17D, jest Z18XE
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Sanok
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy

Ładowarka do telefonu i krótkie gniazdo

#31

Nieprzeczytany post autor: przemty »

A powiedzcie czy sama ładowarka wpięta w instalację ciągnie aż tyle prądu, że musieliście ją rozłączać przekaźnikiem?
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
marwisn

ex-Staff
Posty: 4598
Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
Imię: Marcin
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.4 TSI
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 26 razy
Kontakt:

#32

Nieprzeczytany post autor: marwisn »

Niby nie, ale to bardziej chodzi o to żeby nie zostawiać w aucie czynnych odbiorników prądu.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL

[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
przemty

ex-Staff
Posty: 6093
Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
Imię: Przemek
Auto: była AF, jest AH
Silnik: był 17D, jest Z18XE
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Sanok
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy

#33

Nieprzeczytany post autor: przemty »

Czynnych czyli samej ładowarki czy np podłączonego do niej telefonu ?
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
marwisn

ex-Staff
Posty: 4598
Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
Imię: Marcin
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.4 TSI
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 26 razy
Kontakt:

#34

Nieprzeczytany post autor: marwisn »

Telefon, CB, przetwornica.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL

[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
przemty

ex-Staff
Posty: 6093
Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
Imię: Przemek
Auto: była AF, jest AH
Silnik: był 17D, jest Z18XE
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Sanok
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy

#35

Nieprzeczytany post autor: przemty »

Na zakończenie tematu, ładowarka poszła w mieście zapalniczki
Kombinowałem wepchac ja na lewo od kierownicy ale tam jest grube wygłuszenie na osłonie co jest nad kolanami...

Obrazek
Ostatnio zmieniony 29 paź 2016, 16:14 przez przemty, łącznie zmieniany 1 raz.
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
patryk_wey

Astro-maniak
Posty: 461
Rejestracja: 18 sie 2011, 20:29
Imię: Patryk
Auto: Astra H GTC
Silnik: Z18XE + LPG
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Kontakt:

#36

Nieprzeczytany post autor: patryk_wey »

Dobra robota kolego. Wygląda jak oryginał.
Moja Astra [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
przemty

ex-Staff
Posty: 6093
Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
Imię: Przemek
Auto: była AF, jest AH
Silnik: był 17D, jest Z18XE
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Sanok
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy

#37

Nieprzeczytany post autor: przemty »

W sumie poza dorobieniem przekaźnika i delikatnym podpiłowaniu otworu po zapalniczce to żadna robota ;)

EDIT:
safian pisze:QR_BBPOST Sprawdzałem dziś multimetrem czy jest tam napięcie no i nieco się zdziwiłem - do żarówki podświetlenia doprowadzony jest 1 kabelek (chyba czarno-biały), więc myślałem, że po przekręceniu zapłonu na tym kabelku pojawi się +12V, szczególnie, że z tego co widzę to masa jest wspólna z gniazdem zapalniczki. Niestety po wpięciu multimetru do masy zapalniczki (brązowy przewód) i tego przewodu od podświetlenia multimetr wykazał napięcie rzędu 0.2V, po podpięciu plusa do +12V z zapalniczki i minusa do tego kabelka podświetlenia multimetr pokazał +12V (oczywiście stałe, nie po zapłonie), ale nie o to mi chodzi.
Dziś miałem to samo, multimetr do czarnego kabla podświetlenia i do czerwonego plusa i pokazuje 12V :shock:
[External Link Removed for Guests]

Maxiu

Astro-maniak
Posty: 2406
Rejestracja: 02 wrz 2008, 16:35
Auto: Astra
Województwo: Zagranica - Azja

#38

Nieprzeczytany post autor: Maxiu »

Cztam i czy dobrze rozumiem ze po wylaczeniu zaplonu lub wyjeciu kluczyka nie ma napiecia na ładowarce??.Przemek zrobil to swietnie, tak jak myslalem o tym ew. plus na tunel z tylnych siedzen.Ale mi zalezy zeby bylo jak teraz czyli podlaczam np.tel ,power bank ,cokolwiek ,i moze zamknac auto .Czasem wlasnie o to mi chodzi zeby naladowac tel mimo ze mnie w aucie nie ma.Pytanie czy zwykle zostawienie ladowarki.... ew.zastosowanie czegos takiego jak Przemek stwarza zagrozenia?wyladuje aku ?

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4826
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 98 razy

#39

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

OPCR pisze:QR_BBPOST Pytanie czy zwykle zostawienie ladowarki.... ew.zastosowanie czegos takiego jak Przemek stwarza zagrozenia?wyladuje aku ?
Normalnie z USB mozna pociagnac 0.5A czyli w ciagu godziny 0.5Ah. W przypadku ladowarki sieciowej (~230V) mozna pociagnac z ladowarki przez USB 2A czyli 2Ah w ciagu godziny. Tyle standardy USB. Tutaj pewnie ladowarka udaje ladowarke sieciowa czyli telefon bedzie ciagnal na max. 2A.

Nie zabije to akumulatora.

Maxiu

Astro-maniak
Posty: 2406
Rejestracja: 02 wrz 2008, 16:35
Auto: Astra
Województwo: Zagranica - Azja

#40

Nieprzeczytany post autor: Maxiu »

Nie no wiem,ale czy gdy nie laduje tel. a auto stoji ze 2 dni..

ODPOWIEDZ