kod 61450
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 10 maja 2014, 21:31
- Auto: astra H III 1.7 cdti 2004 r.
- Województwo: śląskie
kod 61450
Witam!
Metodą gaz hamulec wypedałowałem kod błędu 61450 i nigdzie nie mogę znaleźć jego znaczenia. Zakłócenie powstało chwilowo podczas przekręcania kluczyka w stacyjce (bez odpalania). Po ponownym włożeniu i przekręceniu kluczyka w stacyjce wszystko było O.K. Kod jednak został w pamięci.
Metodą gaz hamulec wypedałowałem kod błędu 61450 i nigdzie nie mogę znaleźć jego znaczenia. Zakłócenie powstało chwilowo podczas przekręcania kluczyka w stacyjce (bez odpalania). Po ponownym włożeniu i przekręceniu kluczyka w stacyjce wszystko było O.K. Kod jednak został w pamięci.
- Windgate
- Posty: 226
- Rejestracja: 29 maja 2019, 23:32
- Auto: Astra H Hatchback 2005
- Silnik: Z17DTL
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 5 razy
A nie było to czasami 161450 ? Takie coś może być oznaką padającego CIMa, ale jeśli zdarza się bardzo sporadycznie to zostaje tylko jeździć obserwować
Dodam że u mnie taki błąd czasami wywali jak zostawię kluczyk w stacyjce na dłuższy czas i później przekręcę.
Dodam że u mnie taki błąd czasami wywali jak zostawię kluczyk w stacyjce na dłuższy czas i później przekręcę.
Per aspera ad Astra
- vobi1orbi
- Posty: 159
- Rejestracja: 30 kwie 2016, 20:20
- Imię: Bogusław
- Auto: Astra H HB 5D
- Silnik: Z17DTH
- Rocznik: 2004
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Świdnica
- Wdzięczny: 7 razy
- Pomocny: 4 razy
ECN 161450 - Błąd immobileizera, czasami pomaga wymiana baterii w kluczyku, lub, jak w moim przypadku mechanik mi wyczyścił jakąś spiralkę w konsoli kierownicy, a mam tą samą astrę co TY
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 09 mar 2014, 0:38
- Auto: astra H
- Silnik: Z18xe
- Województwo: śląskie
- vobi1orbi
- Posty: 159
- Rejestracja: 30 kwie 2016, 20:20
- Imię: Bogusław
- Auto: Astra H HB 5D
- Silnik: Z17DTH
- Rocznik: 2004
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Świdnica
- Wdzięczny: 7 razy
- Pomocny: 4 razy
Opowiem Wam pewną historię; 3 lata temu oddałem swoją Aśkę do lakiernika ( mniej ważne po co), mam komplet kluczyków do niej czyli 2 zwykłe proste i jeden w scyzoryku, lakiernikowi wyciągnąłem "nowy " z kompletu których nie wożę zostawiłem mu auto w warsztacie, mówił żeby nie zamykać więc tak zrobiłem, po 1h dzwoni do mnie że nie może odpalić auta że to chyba nie ten kluczyk mu dałem. Więc wróciłem do niego do warsztatu i rzeczywiście, kluczyk się przekręcał w stacyjce i tyle, i na konsoli zapalał się samochód z kluczykiem, po wsadzeniu mojego co go zawsze używam, auto odpaliło bez niczego, po wypedałowaniu błędów był właśnie ten owy ECN 161450, okazało się że w obu kluczykach, tych co ich nie używam były jeszcze oryginalne baterie które nie działały, drugi kluczyk zachowywał się identycznie, po wymianie baterii na nowe oba kluczyki odpalają Aśkę bezbłędnie, więc mi wytłumaczcie owe zjawisko, skoro bateria nie ma nic do rzeczy, acha nadmienię że wtedy serwis ASO OPLA w Świdnicy mnie skasował 150zł za podłączenie kompa i skasowanie błędu, który się mi więcej nie pojawił do tej pory. Baterię w kluczykach wymieniam średnio co 1,5 roku ( w tym scyzoryku co używam na co dzień ), tamte tylko sprawdzam z okna czy włączają i wyłączają alarm w samochodzie.
- mk5
- Posty: 6269
- Rejestracja: 10 sty 2013, 21:21
- Imię: Marek
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.9TDI
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 97 razy
- Pomocny: 114 razy
Co tu tłumaczyć? Nie wierzysz nam, zadzwoń do speców co dorabiają kluczyki i zapytaj się czy bateria jest potrzebna do odpalenia samochodu, czy do jego otwarcia przez pilota.
Blad immo może być spowodowany słabym Aku.
Inna sytuacja jeżeli auto posiada alarm, wtedy pilot jest potrzebny.
Blad immo może być spowodowany słabym Aku.
Inna sytuacja jeżeli auto posiada alarm, wtedy pilot jest potrzebny.