Przełożenie grotu do nowej obudowy.
- mateuszeg1337
- Posty: 6
- Rejestracja: 17 lis 2020, 1:16
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra H
- Rocznik: 2004
- Województwo: świętokrzyskie
- Wdzięczny: 1 raz
Przełożenie grotu do nowej obudowy.
Witam,
Zakupiłem ostatnio na allegro nową obudowę do kluczyka do astry H. Wszystko przyszło, przy próbie przełożenia oryginalnego grotu do nowej obudowy, grot nie wchodzi do końca otworu. Próbowałem założyć stary mechanizm, niestety ma inne wypustki, i grot może być założony w kołysce tylko z zamiennika. Miał ktoś może podobny problem?
Zakupiłem ostatnio na allegro nową obudowę do kluczyka do astry H. Wszystko przyszło, przy próbie przełożenia oryginalnego grotu do nowej obudowy, grot nie wchodzi do końca otworu. Próbowałem założyć stary mechanizm, niestety ma inne wypustki, i grot może być założony w kołysce tylko z zamiennika. Miał ktoś może podobny problem?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- heinrich12
- Posty: 5114
- Rejestracja: 08 maja 2020, 22:59
- Imię: Henryk
- Auto: Astra H
- Silnik: Z 14XeP
- Rocznik: 2009
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Wdzięczny: 194 razy
- Pomocny: 309 razy
Może sprzedawca pomylił obudowy. Ja kiedyś kupiłem, wymieniłem i wszystko pasowało niczym oryginał. Pozdrawiam. Zerknij: Re: Powitania
- mateuszeg1337
- Posty: 6
- Rejestracja: 17 lis 2020, 1:16
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra H
- Rocznik: 2004
- Województwo: świętokrzyskie
- Wdzięczny: 1 raz
Obudowa wygląda tak jak oryginalna ([External Link Removed for Guests]), mam wrażenie ze problem leży w kołysce, próbowałem grot z zamiennika włożyć do kołyski z oryginału i również nie wchodzi. Może spróbuję zamówić od innego sprzedawcy, i zobaczyć czy sęk w grocie, czy obudowie.heinrich12 pisze: ↑19 lis 2020, 21:29Może sprzedawca pomylił obudowy. Ja kiedyś kupiłem, wymieniłem i wszystko pasowało niczym oryginał. Pozdrawiam. Zerknij: Re: Powitania
- heinrich12
- Posty: 5114
- Rejestracja: 08 maja 2020, 22:59
- Imię: Henryk
- Auto: Astra H
- Silnik: Z 14XeP
- Rocznik: 2009
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Wdzięczny: 194 razy
- Pomocny: 309 razy
Widzę, że logo ,,Opla", jest wykonane w bardzo prymitywny sposób i prawdopodobnie z resztą też może być krótko mówiąc: - byle jak wykonane. Ja też kupiłem na Allegro (trzy lata temu) i praktycznie niczym nie różni się od oryginału łącznie z logo Opla (wykonane w kolorze srebrnym wciśnięte w obudowę, w miejsce do tego przeznaczone. Pozdrawiam.
- deodekabokat
- Posty: 3662
- Rejestracja: 25 lut 2014, 9:42
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE ?KM 400kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: BI
- Wdzięczny: 26 razy
- Pomocny: 186 razy
Ta obudowa to straszny gównolit. Przekładałem ją kilka mc temu. Trzeba bylo soe trochę pomęczyć, finalnie z nowej obudowy poszła tylko kołyska do starej a i tak trzeba ją było trochę dotrymować
Podlasie, gdzie ukradłem dla ciebie rower, ma wiele znaczeń.
- heinrich12
- Posty: 5114
- Rejestracja: 08 maja 2020, 22:59
- Imię: Henryk
- Auto: Astra H
- Silnik: Z 14XeP
- Rocznik: 2009
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Wdzięczny: 194 razy
- Pomocny: 309 razy
Grzegorz, nie wiem co tam kupiłeś, ale ja z moją nie miałem żadnych problemów. Dzisiaj jest już trochę późno i trochę mi już się nie chce, jutro porobię fotki i zamieszczę. Po trzech latach obudowa praktycznie nic się nie zmieniła, między czasie wymieniałem baterię. Pozdrawiam.
- nismo
- Posty: 3691
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 143 razy
logo opla na zdjęciu jest "zamazane" bo nie można sprzedawać zamienników z oryginalnym logiem oplaWidzę, że logo ,,Opla", jest wykonane w bardzo prymitywny sposób
Ja mam już z czwarty rok i jest ok z tym ze ja mam silikonowe etui.
niektórzy lekko szlifują grot, nie wiem jak dużo brakuje ale jeśli nie wiele to moze sam grot wsadź do zamrażalki, kołyskę do piekarnika i moze wejdzie na siłeMiał ktoś może podobny problem?
- mateuszeg1337
- Posty: 6
- Rejestracja: 17 lis 2020, 1:16
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra H
- Rocznik: 2004
- Województwo: świętokrzyskie
- Wdzięczny: 1 raz
Spróbuję jutro podskoczyć gdzieś gdzie dorabiają klucze, może mi podszlifuje, brakuje niewiele, tyle co widać na fotce.niektórzy lekko szlifują grot, nie wiem jak dużo brakuje ale jeśli nie wiele to moze sam grot wsadź do zamrażalki, kołyskę do piekarnika i moze wejdzie na siłe
- deodekabokat
- Posty: 3662
- Rejestracja: 25 lut 2014, 9:42
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE ?KM 400kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: BI
- Wdzięczny: 26 razy
- Pomocny: 186 razy
Przede wszystkim nie szlifuj oryginalnego grota klucza!!!!
Jeżeli trzeba poddać obróbce którąś ze współpracujących części, to tylko kołyskę od grotu. Ona jest bardzo nieudolnie niklowana i przez to w środku kołyski pojawiają się skrzepy i z nimi możesz mieć problem. Nie wiem jakie tam pasowanie masz i ile brakuje. Możesz tam podłubać śrubokrętem płaskim i trochę zrobić luzu i powinno wejść. Możesz czymś lekko stuknąć w kołyskę opierając grot o coś twardego. Ciężko tak doradzić gdy nie widać co się dzieje. Nie stukaj za mocno bo rozsadzisz kołyskę i grot wypadnie ale lekko można śmiało puknąć.
Jeżeli trzeba poddać obróbce którąś ze współpracujących części, to tylko kołyskę od grotu. Ona jest bardzo nieudolnie niklowana i przez to w środku kołyski pojawiają się skrzepy i z nimi możesz mieć problem. Nie wiem jakie tam pasowanie masz i ile brakuje. Możesz tam podłubać śrubokrętem płaskim i trochę zrobić luzu i powinno wejść. Możesz czymś lekko stuknąć w kołyskę opierając grot o coś twardego. Ciężko tak doradzić gdy nie widać co się dzieje. Nie stukaj za mocno bo rozsadzisz kołyskę i grot wypadnie ale lekko można śmiało puknąć.
Ostatnio zmieniony 20 lis 2020, 11:59 przez deodekabokat, łącznie zmieniany 1 raz.
Podlasie, gdzie ukradłem dla ciebie rower, ma wiele znaczeń.
- heinrich12
- Posty: 5114
- Rejestracja: 08 maja 2020, 22:59
- Imię: Henryk
- Auto: Astra H
- Silnik: Z 14XeP
- Rocznik: 2009
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Wdzięczny: 194 razy
- Pomocny: 309 razy
Grzegorz: ,,Przede wszystkim nie szlifuj oryginalnego grota kluczyka !!!!", tak, podpisuję się pod tym, nie ,,szlifuj". W moim kluczyku w nowej obudowie nic nie kombinowałem, wszystko pasowało. Na fotkach kolejno leżą: pierwszy to oryginał (nieczynny, brudny od taśmy klejącej), drugi to ten kupiony na Allegro (w ciągłej eksploatacji 3 - lata) a trzeci to pomyłka sprzedawcy z Allegro (bez zwrotu). Pozdrawiam.
Dodano po 13 minutach 5 sekundach:
Jedynie widać różnicę w logo opla (oryginał jest wykonany z metalu, zamiennik z plastiku - ,,poniklowanego")
Dodano po 13 minutach 5 sekundach:
Jedynie widać różnicę w logo opla (oryginał jest wykonany z metalu, zamiennik z plastiku - ,,poniklowanego")
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.