Błąd p0299
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 19 kwie 2014, 10:10
- Imię: Marcin
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: małopolskie
-
- Posty: 4867
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 101 razy
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 19 kwie 2014, 10:10
- Imię: Marcin
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: małopolskie
Też myślę, że w dolocie może być problem. Czujniki na pewno powodowały by więcej błędów. Muszę znaleźć trochę czasu i zobaczyć cały układ turbo.....
-
- Posty: 4867
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 101 razy
[External Link Removed for Guests]_(ldd_ldu_llu_luh_luj" onclick="window.open(this.href);return false;)/diagnostic_information_and_procedures/miscellaneous/dtc_p0234_or_p0299_luj/
Piotrek
Piotrek
-
- Posty: 91
- Rejestracja: 26 lut 2016, 17:41
- Imię: Wojciech
- Auto: Astra G
- Silnik: X14XE
- Województwo: lubelskie
- lukasz1912
- Posty: 172
- Rejestracja: 25 gru 2015, 0:39
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J
- Silnik: 14NET LPG STAG
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 3 razy
Rozwiązałeś problem ten problem ? identyczne objawyoddo pisze:QR_BBPOST Właściwie od poprzednich wakacji mam okresowy problem z błędem P0299 - niskie ciśnienie doładowania. Pojawia się komunikat ,,Awaria pojazdu.......''. Problem pojawia się tylko w upalne dni.
Sprawdziłem już dolot filtr czujniki grusze turbo od zmiennej geometrii wszystko mam ok.
A jednak w upalne dni mam taki problem jak ty.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 19 kwie 2014, 10:10
- Imię: Marcin
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: małopolskie
Wymieniłem przewody podciśnienia i pojechałem na Chorwację. Całą drogę do i na miejscu było OK. Myślałem, że już mam to za sobą i w drodze powrotnej znów Dwa razy mi wyskoczyło, skasowałem błędy i przez następne 1kkm nic.......już sam nie wiem o co chodzi. Poddaje się
- lukasz1912
- Posty: 172
- Rejestracja: 25 gru 2015, 0:39
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J
- Silnik: 14NET LPG STAG
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 3 razy
Ja sprawdziłem wczoraj wszystkie przewody są ok. - musi być szczelnie na całej długości dolotu.
Działanie gruszki turbiny zawór który nią steruje również wydaję się być ok
Zmienna geometria działa płynnie ( gruszka i jej mechanizm ) wiec nie mogę zrozumieć czemu kierownice zmiennej geometrii miałby by działać niepoprawnie przy dużych prędkościach
Myślę że jeżeli były by zabrudzone to taki efekt występował by częściej.
- Zaznaczam u mnie dzieje się to tylko na autostradzie jak chce przyśpieszać na 6biegu od ok 150km/h
W każdym innym wypadku mogę "żyłować" auto do granic możliwości i jest ok.
Działanie gruszki turbiny zawór który nią steruje również wydaję się być ok
Zmienna geometria działa płynnie ( gruszka i jej mechanizm ) wiec nie mogę zrozumieć czemu kierownice zmiennej geometrii miałby by działać niepoprawnie przy dużych prędkościach
Myślę że jeżeli były by zabrudzone to taki efekt występował by częściej.
- Zaznaczam u mnie dzieje się to tylko na autostradzie jak chce przyśpieszać na 6biegu od ok 150km/h
W każdym innym wypadku mogę "żyłować" auto do granic możliwości i jest ok.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 07 mar 2015, 15:30
- Auto: Astra J
- Województwo: małopolskie
Zgadza się, mam ten sam problem tylko w upalne dni ... jakby ktos znał rozwiązanie to chyba by uratował życie nie jednemu...
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 11 wrz 2015, 23:44
- Imię: Rafał
- Auto: Astra J Hatchback 2011
- Silnik: A14NET
- Województwo: wielkopolskie
czy ktoś rozwiązał ten problem bylem 2 razy w serwisie opla wymieniony zawór doładowania i wszystkie świece nadal ten sam problem powyżej 130 wyrzuca błąd awaria pojazdu skontaktuj się z serwisem spadek mocy dopiero ponowne odpalenie przywraca i pracuje normalnie do czasu az nie pojadę więcej nie mam sił już z tym jestem z tym problemem już od 6 miesięcy jestem teraz zagranica i nie wiem co dalej robić