Tą opcje odblokowali Ci w ASO ,jaki koszt, czy może sam chinczykiem ?lukasz1912 pisze:QR_BBPOST Wyrzuciło Ci płyn przy rozgrzanym silniku - to normalne
Skoro ciecz pod ciśnieniem ma temp np. 106 st.C jeżeli odkręcasz korek czego nie polecam bo można się poparzyć to zawsze wyrzuci płyn.
Ja wymieniałem zbiorniczek korek profilaktycznie bo miałem wycieku - wyczuwalny był zapach płynu, czasami musiałem dolewać.
Po wymianie mam spokój.
Swoją drogą astra ma wysokociśnieniowy układ - uruchomiłem Opcom-em opcje wyświetlania temp cieczy na liczniku i widzę że temperatura pracy oscyluje między 100-106st.C jest to dość sporo dla porównania mam jeszcze Renault Megane III 1.6V tam temperatura pracy to 88-90 st.C
Przy wyższych temperaturach i co za tym idzie ciśnieniu łatwiej o ujawniające się nieszczelności ( węże, obudowy, zbiorniczki itp )
Ubytek płynu chlodzacego
- ElPablo
- Posty: 170
- Rejestracja: 04 sty 2015, 15:53
- Imię: Paweł
- Auto: Astra J
- Silnik: 16XER
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 1 raz
Ubytek płynu chlodzacego
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 24 lut 2016, 20:39
- Imię: Andrzej
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Szczecin
Wyciek dopadl i mnie. Cieknie z laczenia rurki ktora idzie od zbiorniczka do obudowy termostatu? ta ciensza rurka ktora chyba sluzy do powrotu plynu do zbiorniczka...wchodzi w plastikowy kolnierz i zabezpiecza sie to taka metalowa spinka...
Obudowa termostatu ostatnio byla wymieniana.
Ktos moze wie jaki nr czesci ma tabrurka?
Obudowa termostatu ostatnio byla wymieniana.
Ktos moze wie jaki nr czesci ma tabrurka?
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 17 maja 2016, 14:53
- Imię: Krystian
- Auto: ASTRA 2011 - 1.4 T - 140KM
- Województwo: lubelskie
- Pomocny: 1 raz
Tylko co ci da nr tej rurki ? Płyn wywala bo jest duże ciśnienie i zaciski nie są w stanie go utrzymać i cieknie płyn. U mnie ciekło z dużego węża dostał dodatkowy zacisk, puściło po paru miesiącach na tym cienkim wyżej.
U siebie zauważyłem coś takiego, że duże ciśnienie powstaje w trakcie pierwszego nagrzewania silnika, po rozgrzaniu wystarczy odkręcić korek wypuścić ciśnienie i można jeździć dalej i przewody już nie zrobią się takie twarde.
Układ chłodzenia w tym silniku to jakiś dramat (jak cały ten samochód zresztą) - zastanawiam się nad przeróbką korka żeby utrzymywał niższe ciśnienie w układzie.
U siebie zauważyłem coś takiego, że duże ciśnienie powstaje w trakcie pierwszego nagrzewania silnika, po rozgrzaniu wystarczy odkręcić korek wypuścić ciśnienie i można jeździć dalej i przewody już nie zrobią się takie twarde.
Układ chłodzenia w tym silniku to jakiś dramat (jak cały ten samochód zresztą) - zastanawiam się nad przeróbką korka żeby utrzymywał niższe ciśnienie w układzie.
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 24 lut 2016, 20:39
- Imię: Andrzej
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Szczecin
Myslalem ze problem jest w tym laczeniu. Zamowilem juz rurke bo nawet na zimnym silniku zawleczka i zaczep rurki chodzi dziwnie lekko. Dziwi mnie to bo miesiac temu wymieniali obudowe termostatu i chyba powinni to zauwazyc. Zamowilem tez nowy korek...moze ten nie trzyma juz parametrow. Po jutrze wymiana i bede obserwowal...
Co do auta jako calosci...hmmm...ta astra jest u nas w rodzinie od nowosci...ostatnio co raz wiecej awarii. Malych ale jednak. Wczesniej w Alfie o mega zlej opini nie mialem takich problemow
Co do auta jako calosci...hmmm...ta astra jest u nas w rodzinie od nowosci...ostatnio co raz wiecej awarii. Malych ale jednak. Wczesniej w Alfie o mega zlej opini nie mialem takich problemow
- lukasz1912
- Posty: 172
- Rejestracja: 25 gru 2015, 0:39
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J
- Silnik: 14NET LPG STAG
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 3 razy
u mnie rozszczelnienie było na samej plastikowej obudowie ( na zgrzewie ) nie na samym przewodzie czy łączeniu
wyciek objawiał się tylko przy mocno obciążonym ( rozgrzanym silniku )
Co do odblokowania opcji na wyświetlaczu to zrobiłem to sam ( opcom )
wyciek objawiał się tylko przy mocno obciążonym ( rozgrzanym silniku )
Co do odblokowania opcji na wyświetlaczu to zrobiłem to sam ( opcom )
- lukasz1912
- Posty: 172
- Rejestracja: 25 gru 2015, 0:39
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J
- Silnik: 14NET LPG STAG
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 3 razy
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 30 wrz 2014, 18:15
- Imię: Piotr
- Auto: Astra J
- Silnik: 1,4 T. 120KM
- Województwo: podkarpackie