dokładnie tak samo u mnie na 1 jest, lekki jeden skok, jeśli puszczam wolniej to drążek nie skacze cholera wie
ruszajacy sie drążek od skrzyni biegow.
- KostekZMC
- Posty: 9
- Rejestracja: 06 gru 2022, 20:14
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.6T Z16LET
- Rocznik: 2010
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Zamość
- Wdzięczny: 2 razy
Re: ruszajacy sie drążek od skrzyni biegow.
-
- Posty: 671
- Rejestracja: 17 kwie 2022, 5:32
- Auto: Astra k
- Silnik: 14xft
- Rocznik: 2017
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 54 razy
- Pomocny: 25 razy
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 21 lis 2021, 0:22
- Imię: Bogdan
- Auto: Astra J Cosmo Sport
- Silnik: 1.4 NET 140
- Rocznik: 2010
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Wdzięczny: 6 razy
- Pomocny: 5 razy
Drążek nie powinien się ruszać i .
Jeżeli wykonuje ruchy przód tył przy obciążeniu lub zwolnieniu to:
uszkodzone łożyska wałków
uszkodzone widełki
uszkodzone tuleje synchronizatorów
ewentualnie zawieszenie zespołu napędowego lub samego mechanizmu włączania .
Zwracam uwage,że często nadużywane jest tu określenie "regeneracja " ( "Mam skrzynie po regeneracji .... ) nie, masz skrzynie po naprawie - tylko wymiana łożysk , prawdziwa regeneracja byłaby mało opłacalna ( widełki, przesuwki z synchronizatorami , łożyska igiełkowe,wybierak ,łożyska wałków i mechanizmu różnicowego a w skrajnym przypadku obudowa ) dotyczy to też skrzyń tzw po zmianowych gdzie również panuje powszechne przekonanie ,że są bezawaryjne a to nie prawda .
Wszystko co napisałem osobiście widziałem i naprawiałem w skrzyniach M32 i C635 w grupie Fiat .
Jeżeli wykonuje ruchy przód tył przy obciążeniu lub zwolnieniu to:
uszkodzone łożyska wałków
uszkodzone widełki
uszkodzone tuleje synchronizatorów
ewentualnie zawieszenie zespołu napędowego lub samego mechanizmu włączania .
Zwracam uwage,że często nadużywane jest tu określenie "regeneracja " ( "Mam skrzynie po regeneracji .... ) nie, masz skrzynie po naprawie - tylko wymiana łożysk , prawdziwa regeneracja byłaby mało opłacalna ( widełki, przesuwki z synchronizatorami , łożyska igiełkowe,wybierak ,łożyska wałków i mechanizmu różnicowego a w skrajnym przypadku obudowa ) dotyczy to też skrzyń tzw po zmianowych gdzie również panuje powszechne przekonanie ,że są bezawaryjne a to nie prawda .
Wszystko co napisałem osobiście widziałem i naprawiałem w skrzyniach M32 i C635 w grupie Fiat .
-
- Posty: 671
- Rejestracja: 17 kwie 2022, 5:32
- Auto: Astra k
- Silnik: 14xft
- Rocznik: 2017
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 54 razy
- Pomocny: 25 razy
To ten ruch macie przód-tyl?
I to spory?
Jakoś mi umknęło,sorki .
I to spory?
Jakoś mi umknęło,sorki .
-
- Posty: 164
- Rejestracja: 17 lis 2021, 13:47
- Imię: Ireneusz
- Auto: Astra J GTC Opc Line
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2013
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Kłodzko
- Wdzięczny: 34 razy
- Pomocny: 7 razy
U mnie ruch około 0,5 cm w jedną strone na pierwszym i drugim biegu , przy dodawaniu i ujmowaniu gazu na pełnym obciązeniu nawet nie drgnie
- damianB987
- Posty: 3
- Rejestracja: 19 kwie 2023, 19:07
- Imię: Damian
- Auto: Astra J
- Rocznik: 2011
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- michson
- Posty: 14
- Rejestracja: 12 maja 2023, 17:50
- Imię: Michał
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2011
- Województwo: mazowieckie
- Wdzięczny: 1 raz
Witam, bardzo proszę o pomoc i podpowiedź. Mam skrzynie m32 po naprawie (wymiana łożysk). Brak jest szumów, biegi wchodzą bardzo dobrze. Jedyne co nie zniknęło to ruchy lewarka zmiany biegów. Proszę o informację co jeszcze może być przyczyną. Dziękuję za pomoc.