Klekotanie pod obciążeniem
-
- Posty: 474
- Rejestracja: 15 sie 2016, 12:21
- Auto: Astra J ST
- Silnik: A17DTR
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 1 raz
Klekotanie pod obciążeniem
oby to nie byli naciągacze, sprawdzony mechanik ? wtryski to już konkretny wydatek, ile masz zrobionych kilometrów ?
- maq9633
- Posty: 49
- Rejestracja: 05 sie 2016, 14:44
- Imię: Jakub
- Auto: Opel Astra J
- Silnik: 1.4 T Sport Tourer
- Rocznik: 2012
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 1 raz
Niby sprawdzeni tzn zakład/firma - Bosch a raczej takie widnieją u nich transparenty. Tam była serwisowana przez wcześniejszego właściciela ... 162 000 z groszami jakimiś nie pamiętam dokładnie
- Bari
- Posty: 126
- Rejestracja: 23 gru 2016, 17:43
- Imię: Marcin
- Auto: Astra J
- Silnik: A17DTJ
- Województwo: śląskie
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Trochę mały przebieg na wtryski... nie wiem jak warsztat w którym serwisujesz auto ale ja w swoim warsztacie ( w rozumieniu prowadzę własny warsztat ) wychodzie z założenia że nowe to kupuje się dwumas a wtryski ,pompy wtryskowe, turbiny alternatory i rozruszniki się regeneruje. Dla klienta zawsze taniej, współpracuje z kilkoma firmami które regenerują wyżej wymienione elementy i wszystko działa jak nowe
Ostatnio zmieniony 18 sty 2017, 23:09 przez Bari, łącznie zmieniany 1 raz.
- maq9633
- Posty: 49
- Rejestracja: 05 sie 2016, 14:44
- Imię: Jakub
- Auto: Opel Astra J
- Silnik: 1.4 T Sport Tourer
- Rocznik: 2012
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 1 raz
oby jeszcze dzisiaj ubezpieczenie przyszło 1080 zł bo mnie zaraz strzeli... nie teraz jak niedługo mam wydatek, jeszcze sesja sie zbliża i nie mogę się skupić na nauce jak tu moja aśka nie działa Powiedzieli że jakiś tydzień to potrwa bo tam gdzie wysyłają je do sprawdzenia (bo sami nie mają sprzętu takiego) też mają swoje terminy...
Mnie to osobiście wyglądało jak by filtr paliwa był zatkany a to takie pukanie to jak by zawór czy co nie wiem...ale powiedzieli że wszystko sprawdzili
Mnie to osobiście wyglądało jak by filtr paliwa był zatkany a to takie pukanie to jak by zawór czy co nie wiem...ale powiedzieli że wszystko sprawdzili
Ostatnio zmieniony 18 sty 2017, 23:46 przez maq9633, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 474
- Rejestracja: 15 sie 2016, 12:21
- Auto: Astra J ST
- Silnik: A17DTR
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 1 raz
jak tydzień będzie trwało to będą chyba regenerować bo niby co by z nimi mieli robić przez tydzień ? przecież test komputerowy lub przelewowy może zrobić każdy zakład i diagnoza będzie. Mały przebieg jak na wtryski. A skoczyło Ci spalanie ? jak leją wtryski spalanie jest większe.
- Bari
- Posty: 126
- Rejestracja: 23 gru 2016, 17:43
- Imię: Marcin
- Auto: Astra J
- Silnik: A17DTJ
- Województwo: śląskie
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Spalanie większe i dpf szybciej się zatyka oraz częściej się wypala, mogli po prostu zrobić test wtrysków na kompie i by wszystko wyszło wszelkie różnice w dawkach itp no albo najzwyklejszy test przelewowy i również wyjdzie niedomaganie. Skoro wszystkie wtryski dali do sprawdzenia to albo nie mają sprzętu żeby zrobić test na kompie bo maszynka do testu przelewowego kosztuje grosze więc tego już w ogóle nie rozumiem dla czego jej nie mają. Może być tak że wtryski dadzą tylko do czyszczenie a ciebie skasują za regeneracje.. nie chce na nikogo mówić złego słowa ale jest to co najmniej dziwne a na okres tygodnia czasu to też trochę długo u mnie regeneracja ok 2-3 dni i klient wyjeżdża zadowolony a również wożę do zaprzyjaźnionej firmy
- maq9633
- Posty: 49
- Rejestracja: 05 sie 2016, 14:44
- Imię: Jakub
- Auto: Opel Astra J
- Silnik: 1.4 T Sport Tourer
- Rocznik: 2012
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 1 raz
Eh oni wgl lecą sobie w chu... ostatnio wymieniali mi zawór SCV i trwało to u nich tydzień. Tydzień! odkręcenie dwóch śrub wpięcie wtyczki i zaprogramowanie kompa. Po prostu myślałem że ich rozniosę jak tam wpadłem... Wiem zaraz powiecie to po co do nich dawałem ale tylko oni mieli termin na już...
Co do spalania latem nie udało mi się zejść poniżej 7.2 l co prawda mam dosłownie 5 min do pracy ale niżej nie zszedłem. Zimą to taka średnia tylko do pracy jak przymroziło było 9,5 jak robiłem trasę do szkoły (101 km dokładnie ) to miałem 7,8. Także nie wiem sam czy to dużo czy nie sami oceńcie ...
Jeszcze mnie w pracy postraszyli że jak już wysyłają wtryski do sprawdzenia do nie mam liczyć na to że będą dobre bo każdy zakład chce zarobić i będą kazać mi wymienić...
A cmu tydzień ? tak jak mówiłem powiedzieli mi że we wtorek wymontują i wyślą i że tam gdzie wysyłają (nie pamiętam gdzie ale zapytam) też mają kolejki i wgl i że może potrwać to tydzień... w sobotę będą dzwonił i pytał dam znać co mi powiedzą...
DPF to u mnie dziwna sprawa. Zapalił mi się raz było to latem i jak dobrze pamiętam komunikat brzmmiał : "Filtr cząstek stałych - zajrzyj do instrukcji obsługi" i kontrolka żólta od DPF. MYślę sobie po jakimś miesiącu jeżdżenia do pracy (5 min) w końcu coś się zapaliło to dawaj na drogę szybkiego ruchu i piłują ją na 4 biegu 3000 tys obr jakieś 116 km/h i nic na tym wyświetlaczu się nie zmienia. W końcu droga się skończyła zjechałem i chwile postałem żeby się włączyć do ruchu i wrócić, patrzę a kontrolka znikła - po chwili stania. Zdziwiłem się troszkę bo żaden komunikat o wypalaniu się nie załączył... i od tamtej pory dokładnie 5500 tys kilometrów (bo drugi licznik sobie wyzerowałem) nie było wypalania. Co prawda co tydzień robiłem tą trasę nieprzerwanie 50 km w jedną stronę do szkoły i z powrotem więc myśle że wszystko jest ok co do tego DPF...
Wpadł kolega kiedyś taki "mechanik" co sobie tam przy audi 1.8 t sam robi i podłączył aśkę do kompa bo mu właśnie kazałem DPF sprawdzić i mi mówi że zajeb... bo pokazuje mu komp tylko 8% zapełnienia filtra...
Bari to ja jak mi ją oddadzą jestem u cb
Co do spalania latem nie udało mi się zejść poniżej 7.2 l co prawda mam dosłownie 5 min do pracy ale niżej nie zszedłem. Zimą to taka średnia tylko do pracy jak przymroziło było 9,5 jak robiłem trasę do szkoły (101 km dokładnie ) to miałem 7,8. Także nie wiem sam czy to dużo czy nie sami oceńcie ...
Jeszcze mnie w pracy postraszyli że jak już wysyłają wtryski do sprawdzenia do nie mam liczyć na to że będą dobre bo każdy zakład chce zarobić i będą kazać mi wymienić...
A cmu tydzień ? tak jak mówiłem powiedzieli mi że we wtorek wymontują i wyślą i że tam gdzie wysyłają (nie pamiętam gdzie ale zapytam) też mają kolejki i wgl i że może potrwać to tydzień... w sobotę będą dzwonił i pytał dam znać co mi powiedzą...
DPF to u mnie dziwna sprawa. Zapalił mi się raz było to latem i jak dobrze pamiętam komunikat brzmmiał : "Filtr cząstek stałych - zajrzyj do instrukcji obsługi" i kontrolka żólta od DPF. MYślę sobie po jakimś miesiącu jeżdżenia do pracy (5 min) w końcu coś się zapaliło to dawaj na drogę szybkiego ruchu i piłują ją na 4 biegu 3000 tys obr jakieś 116 km/h i nic na tym wyświetlaczu się nie zmienia. W końcu droga się skończyła zjechałem i chwile postałem żeby się włączyć do ruchu i wrócić, patrzę a kontrolka znikła - po chwili stania. Zdziwiłem się troszkę bo żaden komunikat o wypalaniu się nie załączył... i od tamtej pory dokładnie 5500 tys kilometrów (bo drugi licznik sobie wyzerowałem) nie było wypalania. Co prawda co tydzień robiłem tą trasę nieprzerwanie 50 km w jedną stronę do szkoły i z powrotem więc myśle że wszystko jest ok co do tego DPF...
Wpadł kolega kiedyś taki "mechanik" co sobie tam przy audi 1.8 t sam robi i podłączył aśkę do kompa bo mu właśnie kazałem DPF sprawdzić i mi mówi że zajeb... bo pokazuje mu komp tylko 8% zapełnienia filtra...
Bari to ja jak mi ją oddadzą jestem u cb
- Bari
- Posty: 126
- Rejestracja: 23 gru 2016, 17:43
- Imię: Marcin
- Auto: Astra J
- Silnik: A17DTJ
- Województwo: śląskie
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Zapraszam, ja właśnie usuwam DPF u siebie i od razu chip robię żeby to miało ręce i nogi.
Jak oddadzą Ci samochód to powinieneś dostać test każdego wtrysku z kolei na kartce a4
Będą tam wyszczególnione dawki każdego cyklu pracy wszystkich 4 wtrysków
U góry powinno pisać np tak ,, Test Desno wtrysk 1 i jego nr OE'' tak samo z 3 pozostałymi.
Jeżeli faktycznie będą regenerowane to w tabeli po niżej będzie opis programowania dawek wtrysku 1 , 2 , 3 ,4 i ich korekta powinno być minimum 4 do 6 prób aż wtryski będą skorygowane do właściwej dla niej dawki
w tedy będzie porównanie gdzieś na osobnej kartce czasu pracy i poszczególnych dawek testu z testu przed regeneracją po regeneracji i po korekcji. W sumie powinny być z 3-4 kartki a4
a do zaworu scv to masakra 2 śrubki i programowanie które trwa 5 min
wiem jak jest z terminami bo do mnie też dzwonią i pytają czy mam gdzie upchnąć bo każdemu się spieszy
spalanie podobne jak u mnie chodź mi nigdy nie przekroczyło 8.5L zimą
a na trasie przy 150 nie zszedłem nigdy poniżej 7 L w lecie ,może mam ciężką nogę
co do DPF'a też ciekawa sprawa ja nie miałem natomiast żadnej kontrolki czy komunikatu po prostu ostanie wypalanie trwało przeszło 15min przy czym bardzo kopcił i przybyło mi oleju w silniku . Nie było na co czekać i dpf do zabiegu
Jak oddadzą Ci samochód to powinieneś dostać test każdego wtrysku z kolei na kartce a4
Będą tam wyszczególnione dawki każdego cyklu pracy wszystkich 4 wtrysków
U góry powinno pisać np tak ,, Test Desno wtrysk 1 i jego nr OE'' tak samo z 3 pozostałymi.
Jeżeli faktycznie będą regenerowane to w tabeli po niżej będzie opis programowania dawek wtrysku 1 , 2 , 3 ,4 i ich korekta powinno być minimum 4 do 6 prób aż wtryski będą skorygowane do właściwej dla niej dawki
w tedy będzie porównanie gdzieś na osobnej kartce czasu pracy i poszczególnych dawek testu z testu przed regeneracją po regeneracji i po korekcji. W sumie powinny być z 3-4 kartki a4
a do zaworu scv to masakra 2 śrubki i programowanie które trwa 5 min
wiem jak jest z terminami bo do mnie też dzwonią i pytają czy mam gdzie upchnąć bo każdemu się spieszy
spalanie podobne jak u mnie chodź mi nigdy nie przekroczyło 8.5L zimą
a na trasie przy 150 nie zszedłem nigdy poniżej 7 L w lecie ,może mam ciężką nogę
co do DPF'a też ciekawa sprawa ja nie miałem natomiast żadnej kontrolki czy komunikatu po prostu ostanie wypalanie trwało przeszło 15min przy czym bardzo kopcił i przybyło mi oleju w silniku . Nie było na co czekać i dpf do zabiegu
Ostatnio zmieniony 20 sty 2017, 13:15 przez Bari, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 4869
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 101 razy
tak to wlasnie bywa jak sie kupuje samochod z DPFem a potem jezdzi po bulki 500m do sklepu albo 2km do pracy gdzie EGT ledwo minie 100 a potem wielkie zdziwienie ze sie zapchal...maq9633 pisze:QR_BBPOST co prawda mam dosłownie 5 min do pracy
Prosty przepis na zapchanie to jazda emeryta na krotkich odcinkach w zimie i tak codziennie... zrobisz tak tysiac km i wlasciwie juz po DPF.
Proponuje zmienic samochod ....
A tak wlasciwe to nie watek... i jest off-top
Ostatnio zmieniony 20 sty 2017, 13:31 przez czarnypiotrek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bari
- Posty: 126
- Rejestracja: 23 gru 2016, 17:43
- Imię: Marcin
- Auto: Astra J
- Silnik: A17DTJ
- Województwo: śląskie
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Kolega ma rację. Może nie zmiana samochodu bo może kolega lubi swoje auto i silnik... proponuje podpiąć kompa zrobić test dpf'a i jego zapełnienia jeżeli będzie źle to wycinka zmiana softa ewentualnie , chip zapodać i jeździć dalejczarnypiotrek pisze:QR_BBPOSTtak to wlasnie bywa jak sie kupuje samochod z DPFem a potem jezdzi po bulki 500m do sklepu albo 2km do pracy gdzie EGT ledwo minie 100 a potem wielkie zdziwienie ze sie zapchal...maq9633 pisze:QR_BBPOST co prawda mam dosłownie 5 min do pracy
Prosty przepis na zapchanie to jazda emeryta na krotkich odcinkach w zimie i tak codziennie... zrobisz tak tysiac km i wlasciwie juz po DPF.
Proponuje zmienic samochod ....
A tak wlasciwe to nie watek... i jest off-top
A tak na marginesie koniec na temat dpf'a ewentualnie mogę pomoc w prywatnej wiadomości. Daj znać co z wtryskami
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 20 sty 2017, 13:56 przez Bari, łącznie zmieniany 1 raz.