1.7 cdti - czasami gaśnie przy ruszaniu

tomo30

Astro-maniak
Posty: 145
Rejestracja: 20 maja 2015, 12:44
Imię: Tomasz
Auto: astra J
Silnik: A17DTJ
Rocznik: 2012
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

1.7 cdti - czasami gaśnie przy ruszaniu

#1

Nieprzeczytany post autor: tomo30 »

Tak jak w temacie autko czasami gaśnie przy ruszaniu, najczęściej przy zimnym silniku. Autkiem jeżdżę od kilku miesięcy i problem występuje od początku. Najpierw myślałem że to kwestiia inaczej pracującego sprzęgła niż w poprzednim autku i jest to tylko kwestia przyzwyczajenia, ale nic się nie zmienia. Jest to mój 3 diesel i z żadnym takich jajec nie miałem.
W codziennej eksploatacji nie zauważam jakichś obniżek czy większych wahań mocy. Miał ktoś podobnie ?

Usunięty użytkownik 7781

#2

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 7781 »

Ten typ tak ma i poprostu musisz się do tego przyzwyczaic. Jak jezdzilem 1.7 to tez tak mialem. Teraz mam 1.9 i tego to akurat ciezko zdlawic, ale 1.7 to jak gazu lekko nie dodasz to zdechnie.

brymen

Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 30 lis 2015, 18:26
Auto: Astra J
Silnik: A17DTJ
Województwo: mazowieckie
Pomocny: 1 raz

#3

Nieprzeczytany post autor: brymen »

Potwierdzam, ten typ tak ma. Ciężko się do tego przyzwyczaić. Winna skrzynia i jej przełożenia. Wcześniej miałem Astrę G 2.0DTH, ruszałem bez gazu a tym ustrojstwem jak nie przygazuję, sprzęgła nie przytrzymam to zgaśnie. Skrzynia w Astrze J ma chyba więcej wad niż zalet...

tomo30

Astro-maniak
Posty: 145
Rejestracja: 20 maja 2015, 12:44
Imię: Tomasz
Auto: astra J
Silnik: A17DTJ
Rocznik: 2012
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: tomo30 »