Witam. Mam Astrę z 2010r. z silnikiem 2.0 cdti 160km. Dziwi mnie spalanie na wolnych obrotach. Na rozgrzanym silniku pokazuje mi między 0.8 a 1.6 l/h. Choć zazwyczaj ponad 1 litr. Moim zdaniem to stanowczo za dużo. Zastanawiam się czy to wina już przytkanego DPF, choć na brak mocy nie narzekam. Możecie napisać jak wygląda to u Was?
Zastanawia mnie też spalanie podczas jazdy. 8.5 miasto, około 7.5 w cyklu mieszanym przy raczej spokojnej jeździe. Dodam że mam automat.
Spalanie na wolnych obrotach.
- Szczepek007
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 mar 2023, 21:15
- Imię: Waldemar
- Auto: Astra J
- Rocznik: 2010
- Województwo: pomorskie
- Wdzięczny: 12 razy
- Kamil9305
- Posty: 12
- Rejestracja: 27 paź 2021, 18:59
- Imię: Kamil
- Auto: Astra J
- Rocznik: 2015
- Województwo: mazowieckie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 1 raz
Mam 1.6CDTI.
W mieście ok. 6l.
W trasie ok. 4l.
Podczas postoju od 0.6l do 2l.
Jak wypala DPF to pokazuje ponad 2l, zazwyczaj jest coś koło 3l.
Na DPF są 2 sposoby. Wyciąć go w cholerę, albo 2 razy w tygodniu zrobić długą rundę gdzieś 8km 160km/h.
W mieście ok. 6l.
W trasie ok. 4l.
Podczas postoju od 0.6l do 2l.
Jak wypala DPF to pokazuje ponad 2l, zazwyczaj jest coś koło 3l.
Na DPF są 2 sposoby. Wyciąć go w cholerę, albo 2 razy w tygodniu zrobić długą rundę gdzieś 8km 160km/h.
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 26 lip 2018, 18:03
- Imię: Mariusz
- Auto: Astra j Sport Tourer
- Silnik: B16DTL
- Województwo: śląskie
- Pomocny: 1 raz
Witam jestem po czyszczeniu całego dolotu
Egr, kolektory przepustnice i mogę się tylko wypowiedzieć że różnica między przed czyszczeniem a po kolosalna,
A więc przed czyszczeniem auto na postoju między 0,5/0.6
Aktualnie 0.3/0.4
Mój temat w sprawie innej niż ty ale tam są zdjęcia jak to wszystko tam wygląda (okopcone turbo plus błąd p0299)
Bład P0299 plus okopcone Turbo
Najłatwiej możesz sprawdzić poprzez odpiecie przed przepustnica takiej czarnej rury wystarczy śrubokretem
Podważyć taki metalowy klips i jak już odsuniesz ta rurę poświęcić w przepustnice i będziesz widział praktycznie drogę do kolektora jak tam będziesz miał zasyfione a wierze ze tak będzie to egr będzie w zapłakany stanie
Myślę że chociaż coś nakierowałem pozdrawiam
Egr, kolektory przepustnice i mogę się tylko wypowiedzieć że różnica między przed czyszczeniem a po kolosalna,
A więc przed czyszczeniem auto na postoju między 0,5/0.6
Aktualnie 0.3/0.4
Mój temat w sprawie innej niż ty ale tam są zdjęcia jak to wszystko tam wygląda (okopcone turbo plus błąd p0299)
Bład P0299 plus okopcone Turbo
Najłatwiej możesz sprawdzić poprzez odpiecie przed przepustnica takiej czarnej rury wystarczy śrubokretem
Podważyć taki metalowy klips i jak już odsuniesz ta rurę poświęcić w przepustnice i będziesz widział praktycznie drogę do kolektora jak tam będziesz miał zasyfione a wierze ze tak będzie to egr będzie w zapłakany stanie
Myślę że chociaż coś nakierowałem pozdrawiam
- TadekOpel
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 lis 2023, 15:12
- Imię: Tadeusz
- Auto: Astra J
- Rocznik: 2015
- Województwo: mazowieckie
Witam,
u mnie 2.0 cdti 165km spalanie na wolnych 06. - 07 czy to norma ?
u mnie 2.0 cdti 165km spalanie na wolnych 06. - 07 czy to norma ?