owalizacja tarcz hamulcowych-bicie
- bbb
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 sie 2015, 17:02
- Imię: Kamil
- Auto: Astra J
- Silnik: A17DTR
- Województwo: podlaskie
owalizacja tarcz hamulcowych-bicie
Heja. Ja swoje zimmermanny kupowalem jak byla promocja w hamulcesklep.pl, ale komplet z klockami.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 23 cze 2015, 15:34
- Imię: Tomek
- Auto: Astra J sedan
- Silnik: A14NET
- Województwo: podlaskie
j9295 te Galfer Sport FDT1055 sąd do tarcz 276 mm bo nigdzie nie mogę znaleźć opisu, a nie chce wtopić kasy jakby okazały się pod 300 mm
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 22 paź 2013, 16:34
- Imię: Janusz
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.4T
- Województwo: łódzkie
Ja też mam tarcze 276mm. klocki zakupiłem w sklepie [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 362
- Rejestracja: 24 cze 2013, 21:59
- Imię: zbyszek
- Auto: ASTRA J
- Silnik: B14NEL
- Rocznik: 2015
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Augustów
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 5 razy
- Kontakt:
miałem problem z biciem tarcz (często po trasie felgi były ciepłe), oprócz wymiany tarcz i klocków (TRW) wymieniłem prowadnice zacisku (wywaliłem prowadnice na której jest gumowa uszczelka i wstawiłem prowadnice bez uszczelki, zrobiłem tak na każdym zacisku) przejechałem ok 50tys i jest bardzo dobrze bo felgi są zimne za każdym razem ostatnio robiłem trasę ok 800km jednego dnia i wszystkie felgi zimne. Według mnie przegrzana uszczelka gumowa traciła swoją właściwość oraz blokowała odbicie zacisku do stanu zero w efekcie następowało cały czas delikatne tarcie co w efekcie grzało felgę oraz prowadziło do przegrzania tarcz
- Lukas
- Posty: 171
- Rejestracja: 21 lut 2016, 19:00
- Auto: Astra IV ST COSMO
- Silnik: B16DTH
- Województwo: śląskie
Jeżeli na przodzie mam 300mm to na tylnej osi też takie będą?KaMYk pisze:QR_BBPOST Z tymi indeksami to uważaj, bo Janusz ma tarcze 276mm, a Ty 300mm zapewne.
To indeksy będą na pewno inne.
Na przednią założyłem ATE PowerDisc + klocki ATE wszystko oryginalne zakupione w InterCars.
Zrobiłem na nich jakieś 3000km. Co mogę powiedzieć. Hamując z prędkości 130 jest cisza. Jeżeli jedzie się szybciej to hamowanie jest niesamowicie głośne. Halas nie do zniesienia. A najgorsze co mnie drażni to fakt że się wykrzywiły. Oczywiście gwarancja jest bezsensowna i szkoda czasu na przepychanki. Tak samo zrezygnowałem z gwarancji na tego ulepa bo tam nic nie jest na gwarancji poza blokiem silnika choć i na to znajdzie się odpowiedni zapis.
Wracając do tematu.
Czy tarcza z przedniej osi pasuje na tylną?
Chciałem kupić na przód jakieś inne (tylko jakie )a te przetoczyć i wstawić na tył.
Ostatnio zmieniony 19 gru 2016, 20:08 przez Lukas, łącznie zmieniany 1 raz.
Programator czujników TPMS ALCAR ATEQ
Peugeot Planet, Lexia, Proxia
Peugeot Planet, Lexia, Proxia
-
- Posty: 4826
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Przednia jest wentylowana a tylna nie.Lukas pisze:QR_BBPOST Czy tarcza z przedniej osi pasuje na tylną?
- Lukas
- Posty: 171
- Rejestracja: 21 lut 2016, 19:00
- Auto: Astra IV ST COSMO
- Silnik: B16DTH
- Województwo: śląskie
I cały misterny plan w.....
Programator czujników TPMS ALCAR ATEQ
Peugeot Planet, Lexia, Proxia
Peugeot Planet, Lexia, Proxia
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Na tyle są 292 mm, nie wentylowane, jak już czarnypiotrek, napisał.Lukas pisze:QR_BBPOST Jeżeli na przodzie mam 300mm to na tylnej osi też takie będą?
Lukas pisze:QR_BBPOST Hamując z prędkości 130 jest cisza. Jeżeli jedzie się szybciej to hamowanie jest niesamowicie głośne.
A jakie masz klocki, były na bokach ścięte czy miały jednakową grubość na całej powierzchni?
Ostatnio się dowiedziałem, że producenci klocków robią taki niewielki ukos na bokach klocków, na okładzinie ciernej, właśnie po to, aby wyeliminować hałas w czasie hamowania.
Jak chcesz mogę Ci nie drogo sprzedać swoje tarcze, które zdjąłem przy montażu brembo z OPC, mają ponad połowę grubości, są ori, z fabryki i zero bicia. Jak chcesz, to pisz na PW, wyślę Ci jutro zdjęcia i zrobię dokładne pomiary grubości.
Ostatnio zmieniony 19 gru 2016, 21:05 przez KaMYk, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukas
- Posty: 171
- Rejestracja: 21 lut 2016, 19:00
- Auto: Astra IV ST COSMO
- Silnik: B16DTH
- Województwo: śląskie
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Takie mam. Odradzam zakup takiego zestawu. Może dla kogoś kto jeździ sportowo max do 100 km/h i gwałtownie hamuje to faktycznie samochód stanie w miejscu. Wyhamowanie z prędkości 200 jest praktycznie niemożliwe bez słowa KUR...
Bicie nowych przednich tarcz: lewa 36% prawa 21 % norma do 20%
Dziś przetoczyłem stare tarcze które wykrzywiły się po 14000 km. Po założeniu zero bicia. Wszystko wróciło do normy.
Ciekawi mnie czy nie będzie problemu z reklamacją tarcz ATE. Miałem je niecały miesiąc.
[External Link Removed for Guests]
Takie mam. Odradzam zakup takiego zestawu. Może dla kogoś kto jeździ sportowo max do 100 km/h i gwałtownie hamuje to faktycznie samochód stanie w miejscu. Wyhamowanie z prędkości 200 jest praktycznie niemożliwe bez słowa KUR...
Bicie nowych przednich tarcz: lewa 36% prawa 21 % norma do 20%
Dziś przetoczyłem stare tarcze które wykrzywiły się po 14000 km. Po założeniu zero bicia. Wszystko wróciło do normy.
Ciekawi mnie czy nie będzie problemu z reklamacją tarcz ATE. Miałem je niecały miesiąc.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2016, 18:18 przez Lukas, łącznie zmieniany 3 razy.
Programator czujników TPMS ALCAR ATEQ
Peugeot Planet, Lexia, Proxia
Peugeot Planet, Lexia, Proxia
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 kwie 2016, 10:41
- Imię: Paweł
- Auto: Astra J Sport
- Silnik: A17DTJ
- Województwo: małopolskie
Podepnę się pod temat.
Szykuję się do wymiany tylnych tarcz w A17DTJ.
Zastanawiam się pomiędzy ZIMMERMANN STANDARD COATZ a BREMBO PAINTED, rozmiar 292mm.
Różnica cenowa kilka złotych. W poprzednich postach Zimmermann się przewijał w wypowiedziach a czy ktoś miał styczność z tymi Brembo?
Szykuję się do wymiany tylnych tarcz w A17DTJ.
Zastanawiam się pomiędzy ZIMMERMANN STANDARD COATZ a BREMBO PAINTED, rozmiar 292mm.
Różnica cenowa kilka złotych. W poprzednich postach Zimmermann się przewijał w wypowiedziach a czy ktoś miał styczność z tymi Brembo?