Montaż zestawu uniwersalnych elektrycznych podnośników szyb.
- miecio
- Posty: 3
- Rejestracja: 03 sie 2008, 14:13
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: L-ca
- Kontakt:
Ja u siebie mam identyczny zestaw założony, z tą różnicą że silnik mam zamontowany w tej mniejszej dziurze przy zamku (mniej wygięta ta linka). Niestety mi pomimo iż nałożyłem naprawdę dużą ilość smaru na prowadnice to od strony pasażera chodzi bardzo wolno i nie domyka do końca bo silnik nie ma siły dopchnąć szyby do góry. Dodam, że po nasmarowaniu prowadnicy, korbką chodziło całkiem swobodnie. Prawdopodobnie jest tam możliwość regulacji prędkości tego silnika, ale już nie chce mi się rozkręcać tego wszystkiego kolejny raz, bo niestety montaż i użytkowanie takiego uniwersalnego zestawu (przynajmniej u mnie) wiązał się z kilkoma niezbyt fajnymi niespodziankami. Ale i tak jest to lepsze niż sięganie do korbki i kręcenie nią, szczególnie po stronie pasażera, w upalne letnie dni (albo w celu spytania się kogoś o drogę ). Co do montażu na tylne drzwi - widziałem takie zestawy z czterema mechanizmami na allegro, a montaż tego zestawu o którym mowa w temacie jest możliwa jeśli ktoś się zna na elektryce i potrafi w jakiś sposób ominąć problem jakim jest konieczność podłączenia wszystkich trzech przycisków (inaczej nie działa zestaw:/).
-
- Posty: 377
- Rejestracja: 29 paź 2007, 9:06
- Imię: Grzesiek
- Auto: Opel
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 05 lis 2008, 20:45
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Hej mam takie pytanie bo na forum albo nie mam albo nie znalazłem ;/ a chodzi mi o to żeby w asterce a szybami na korbkę założyć elektryczne w astrze 5 drzwiowej a chce założyć oryginały od jakiegoś rozbieraka a nie jakieś zamienniki i jak już bym kupował to odrazu z całym okablowaniem czyli podnośnik z silniczkiem pstrychki do podnoszenia szyb i kable te i interesuje mnie czy jak podłącze tą wtyczkę z nowymi kablami to tamtego gniazda co dochodzi do drzwi to czy wszystko już będzie chodziło czy trzeba jeszcze jakieś kable ciągnąc ?? pomóżcie.
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 09 sie 2008, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wlkp
- Kontakt:
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 08 lut 2008, 18:56
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Odgrzeje troszke kotlecika.
Mam pytanie m.in. do autora manuala. Zakladales te podnosniki ponad pol roku temu. Czy do tej pory to dziala i nie ma problemow? Posiadam F sedan z 1998 roku. Chcialbym zalozyc u siebie takie uniwersalne elektryczne podnosniki. Boje sie jednak tego ze ktoregos dnia nie bede mogl zamknac szyby. Z podlaczeniem problemow wiekszych nie bedzie bo zakladalem sam juz centralny zamek i wiem co gdzie jak rozkrecic i ktoredy poprowadzic kable. Obawiam sie tego czy te silniki sa na tyle silne aby domknac mi do konca szyby. Obecnie mam tak ze w przednich drzwiach aby domknac do konca szyby ostatnie 2cm trzeba ciut mocniej krecic korbka. Jezeli ktos obcy otwiera szybe i poznej chce ja zamknac oczywiscie jej nie domknie bo czuje juz lekki opor i przestaje krecic. Nie wymaga to oczywiscie mega sily aby zamknac ale czuc ze idzie gorzej. Drzwi rozbieralem kilka razy ale ani razu nie przesmarowalem podnosnikow (bo zapomnialem). Nie jestem tez pewny tego ze jak je przesmaruje bedzie od razu lepiej. Troche szkoda mi wywalac kase aby sprawdzic czy one dadza rade zamknac szyby - podlaczajac jedna sztuke na probe. Reasumujac... Jak z trwaloscia takich zestaw pod dluzszym okresie ich uzywania? Jak u was wczesniej chodzily szyby na korbkach lekko czy ciezej?
Mam pytanie m.in. do autora manuala. Zakladales te podnosniki ponad pol roku temu. Czy do tej pory to dziala i nie ma problemow? Posiadam F sedan z 1998 roku. Chcialbym zalozyc u siebie takie uniwersalne elektryczne podnosniki. Boje sie jednak tego ze ktoregos dnia nie bede mogl zamknac szyby. Z podlaczeniem problemow wiekszych nie bedzie bo zakladalem sam juz centralny zamek i wiem co gdzie jak rozkrecic i ktoredy poprowadzic kable. Obawiam sie tego czy te silniki sa na tyle silne aby domknac mi do konca szyby. Obecnie mam tak ze w przednich drzwiach aby domknac do konca szyby ostatnie 2cm trzeba ciut mocniej krecic korbka. Jezeli ktos obcy otwiera szybe i poznej chce ja zamknac oczywiscie jej nie domknie bo czuje juz lekki opor i przestaje krecic. Nie wymaga to oczywiscie mega sily aby zamknac ale czuc ze idzie gorzej. Drzwi rozbieralem kilka razy ale ani razu nie przesmarowalem podnosnikow (bo zapomnialem). Nie jestem tez pewny tego ze jak je przesmaruje bedzie od razu lepiej. Troche szkoda mi wywalac kase aby sprawdzic czy one dadza rade zamknac szyby - podlaczajac jedna sztuke na probe. Reasumujac... Jak z trwaloscia takich zestaw pod dluzszym okresie ich uzywania? Jak u was wczesniej chodzily szyby na korbkach lekko czy ciezej?
Astra F 1.4 X14NZ 1998
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 19 maja 2008, 20:39
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
No więc tak:
szyby po stronie pasażera trochę trudniej domknąć przełącznikiem po stronie kierowcy, problemem jest dośc długi kabel i spadki panięcia na nim. Ważne by prowadnice były dobrze nasmarowane i by cały układ chodził luźno. Zamknąc można przełącznikiem po stronie pasażera. Oczywiście lepsze pewnie były by oryginalne, ale te sa znacznie tańsze.
Obecnie wszysto działa cacy oprócz jednej kwestii: najpierw podłączyłem do + po akumulatorze. Nie jest do dobre rozwiązanie ze względu na podświetlanie przycisków. Mimo że są założone diody to jednak kilka miliamperów ciągnie, i w czasie zimy to jednak ma swoje wady. Teraz przełączyłem po + po stacyjce i jest git, ale jak wyjmę kluczyk to nie mogę operaować szybami. Można zawsze rozłączyć podświetlanie.
Nie wiem jak to jest w przypadku oryginalnych silników i mechanizmów, ale te uniwersalne działaja dość dobrze. Plusem jest to, że zawsze można założyć korbki
Pozdrawiam
szyby po stronie pasażera trochę trudniej domknąć przełącznikiem po stronie kierowcy, problemem jest dośc długi kabel i spadki panięcia na nim. Ważne by prowadnice były dobrze nasmarowane i by cały układ chodził luźno. Zamknąc można przełącznikiem po stronie pasażera. Oczywiście lepsze pewnie były by oryginalne, ale te sa znacznie tańsze.
Obecnie wszysto działa cacy oprócz jednej kwestii: najpierw podłączyłem do + po akumulatorze. Nie jest do dobre rozwiązanie ze względu na podświetlanie przycisków. Mimo że są założone diody to jednak kilka miliamperów ciągnie, i w czasie zimy to jednak ma swoje wady. Teraz przełączyłem po + po stacyjce i jest git, ale jak wyjmę kluczyk to nie mogę operaować szybami. Można zawsze rozłączyć podświetlanie.
Nie wiem jak to jest w przypadku oryginalnych silników i mechanizmów, ale te uniwersalne działaja dość dobrze. Plusem jest to, że zawsze można założyć korbki
Pozdrawiam
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 14 sie 2008, 1:25
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Olsztynek
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 834
- Rejestracja: 05 maja 2008, 13:55
- Imię: Robert
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.8 16V X18XE
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
czytałem w postach ze ktos chciał kupić przełaczniki od GSI
prosze oto link z allego co prawda cena 99zł ale czego sie nie robi dla Astry
[External Link Removed for Guests]
[ Dodano: 2009-05-24, 13:09 ]
mam małe pytanko odnośnie przełaczników..... ponieważ posiadam astre F HB 3-drzwi .... kupiłem przełacznik orginał od GSI i po przymiarce zauważyłem ze ta część koło uchwytu do zamykania drzwi jest wieksza niz same przyciski .... i teraz mam pytanie czy w boczkach na drzwi przystosowanych do elektrycznych szyb ta czesc jest inaczej wyprofilowana ?? bo przełaczniki maja zatrzaski wciskowe... a nawet jak wyjme ta czesc (zaslepke) to pozostanie mi dziura..... moze mi ktos podesłać podgladowe foto jak sa zamontowane przełaczniki w GSI ??
prosze oto link z allego co prawda cena 99zł ale czego sie nie robi dla Astry
[External Link Removed for Guests]
[ Dodano: 2009-05-24, 13:09 ]
mam małe pytanko odnośnie przełaczników..... ponieważ posiadam astre F HB 3-drzwi .... kupiłem przełacznik orginał od GSI i po przymiarce zauważyłem ze ta część koło uchwytu do zamykania drzwi jest wieksza niz same przyciski .... i teraz mam pytanie czy w boczkach na drzwi przystosowanych do elektrycznych szyb ta czesc jest inaczej wyprofilowana ?? bo przełaczniki maja zatrzaski wciskowe... a nawet jak wyjme ta czesc (zaslepke) to pozostanie mi dziura..... moze mi ktos podesłać podgladowe foto jak sa zamontowane przełaczniki w GSI ??
Moja Asterka Hachback: [External Link Removed for Guests]
Naklejki na Tylną Boczna Szybe [External Link Removed for Guests]
GG: 4248226, tel. 505-816-217
Naklejki na Tylną Boczna Szybe [External Link Removed for Guests]
GG: 4248226, tel. 505-816-217
- prezesppp
- Posty: 9
- Rejestracja: 11 sie 2009, 12:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt: