Montaż zegarów z obrotomierzem
- toms2409
- Posty: 13
- Rejestracja: 21 sie 2012, 10:32
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra-Corsa
- Silnik: 1,8 16v-1,2 16v
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Dołuje
Montaż zegarów z obrotomierzem
Witam koledzy czy któryś z was ma diesla z obrotomierzem. Jeżeli tak to czy w skrzynce przekaźników za aku ma dwa przekaźniki czyli przekaźnik i przekaźnik świec żarowych a może są trzy . Jeżeli macie trzy to jaki jest ten pierwszy od aku.
I jeszcze jedno pytanie pod które wyjście z alternatora podłączyć kabelek od obrotomierza. Mam tam kostkę i dwa kabelki jeden jest podłączony a ten do obrotomierza nie .
I jeszcze jedno pytanie pod które wyjście z alternatora podłączyć kabelek od obrotomierza. Mam tam kostkę i dwa kabelki jeden jest podłączony a ten do obrotomierza nie .
- broneq
- Posty: 16
- Rejestracja: 27 mar 2016, 15:44
- Imię: Kamil
- Auto: Astra F Classic 4D 1.4 8V
- Silnik: C14NZ
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Zgodnie z tym co w tym temacie znalazłem - kupiłem zegary, wymieniłem tylko prędkościomierz, bo mój mial inny współczynnik W i po wymianie podświetlenia na nowe - wszystko pięknie świeci i co najważniejsze - obrotomierz działa!
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 29 cze 2016, 0:03
- Imię: Jacek
- Auto: Astra F 1.6 California
- Silnik: X16SZ
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
@broneq, a nie miałeś żadnych problemów z dopasowaniem starego zegara do nowej obudowy, wszystko pasowało?
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
kol .pytanie jest mocno niescisle . jeżeli montujesz nowy zegar do starej obudowy to musi to być zegar tego samego producenta do tej obudowy . .inaczej bez rzeźby obudowy się nie obejdzie . lepiej inwestować w zakup całej tablicy niż probowac zezby przy przerzucaniu zeg 2 roznych producentow . cala tablica to ok 30-40pln a jeszcze się nie spotkałem aby ktokolwiek oferowal pjedyncze zegary aby komplet się zmiescil w 40pln .
zewnnetrznie jest to nic nie znaczace natomiast srodek się mocno rozni i np. licznik czy obrotek niekoniecznie chcą się zmiescic a nawet nie ma takiej możliwości bez zezby wnętrza co uważam za robote głupiego Jasia przy takich cenach .
kabelek do obrotka należy podlaczyc do pinu W altka [External Link Removed for Guests] schemat podlaczenia altka
zewnnetrznie jest to nic nie znaczace natomiast srodek się mocno rozni i np. licznik czy obrotek niekoniecznie chcą się zmiescic a nawet nie ma takiej możliwości bez zezby wnętrza co uważam za robote głupiego Jasia przy takich cenach .
kabelek do obrotka należy podlaczyc do pinu W altka [External Link Removed for Guests] schemat podlaczenia altka
marpas 1954
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 29 cze 2016, 0:03
- Imię: Jacek
- Auto: Astra F 1.6 California
- Silnik: X16SZ
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Temat przeczytałem cały i wiem że teoretycznie podmiany zegarów w obrębie jednego producenta powinny być bezproblemowe (dlatego uznając to za pewnik nie uściślałem pytania), ale znalazłem też jakiś post gdzie ktoś pisał że mimo jednego producenta to miał jakiś zgrzyt, niestety temat nie był rozwinięty i dlatego dopytałem.
Reasumując, jeśli mam zegary VDO z '94, bez obrotka i zakupię zegar VDO z innego rocznika, z obrotkiem, ale z pędzikiem o innym indeksie W to mój stary pędzik musi pasować po podmianie...
Dobrze zrozumiałem?
Reasumując, jeśli mam zegary VDO z '94, bez obrotka i zakupię zegar VDO z innego rocznika, z obrotkiem, ale z pędzikiem o innym indeksie W to mój stary pędzik musi pasować po podmianie...
Dobrze zrozumiałem?
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
tak o ile pedzik jak to nazwales jest nw zwartym module .
marpas 1954
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 29 cze 2016, 0:03
- Imię: Jacek
- Auto: Astra F 1.6 California
- Silnik: X16SZ
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
No to trzeba zacząć motać bo bez obrotka to jak bez ręki, niby się da, ale nie za wygodnie
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 29 cze 2016, 0:03
- Imię: Jacek
- Auto: Astra F 1.6 California
- Silnik: X16SZ
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
No to ruszamy.
Czy taki zestaw z klekota [External Link Removed for Guests] , po wsadzeniu mojego pędzika będzie już robił?
Pytam żeby mieć pewność...
Czy taki zestaw z klekota [External Link Removed for Guests] , po wsadzeniu mojego pędzika będzie już robił?
Pytam żeby mieć pewność...
- D4rk0
- Posty: 329
- Rejestracja: 06 sty 2014, 18:53
- Imię: Darek
- Auto: Astra F sedan/Astra G 3D
- Silnik: C14NZ/X16SZR
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Siedliska
- Kontakt:
Jeśli znajdziesz licznik od benzyny, i wsadzisz do niego swego pędzika to ma działać.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 29 cze 2016, 0:03
- Imię: Jacek
- Auto: Astra F 1.6 California
- Silnik: X16SZ
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Czyli jak ten jest od diesla to nie będzie robił?
To już nie ogarniam. Jedni piszą że zegary od diesla z podmienionym prędkościomierzem od benzyny będą działały, a inni że tylko zegary od benzyniaka. To jak to w końcu jest?
To już nie ogarniam. Jedni piszą że zegary od diesla z podmienionym prędkościomierzem od benzyny będą działały, a inni że tylko zegary od benzyniaka. To jak to w końcu jest?