Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
krystiano
Posty: 304 Rejestracja: 21 kwie 2015, 17:53
Imię: Krystian
Auto: Astra J 1.6T 218 KM 371,2 Nm
Silnik: A16LET
Rocznik: 2010
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Szczecin
Pomocny: 7 razy
Kontakt:
#151
Nieprzeczytany post
autor: krystiano » 25 wrz 2018, 13:27
Vexator pisze: QR_BBPOST czy ten silnik to to samo co 1.6 200KM z Astry K
Nie, a 16 let jest na wtrysku pośrednim a w ak pewnie jest już coś na bazie sidi z jtki.
prozor pisze: QR_BBPOST to podciągnięcie pod 235 kosztuje 2400€
intercooler airteca kosztuje 2300 pln, wydech pewnie podobnie, do tego strojenie i 5 kpln się mieścisz.
161nt167
prozor
Posty: 309 Rejestracja: 22 sie 2018, 22:51
Imię: Leszek
Auto: Astra J
Silnik: A16LET
Województwo: lubuskie
Wdzięczny: 49 razy
Pomocny: 11 razy
#152
Nieprzeczytany post
autor: prozor » 25 wrz 2018, 14:04
Dzięki, nie skorzystam, nieco ograniczę koszty
W AK jest silnik B16SHT, wątek na forum dotyczący tego silnika
TUTAJ. Z tego co pamiętam przy wprowadzaniu Astry K kuracji odchudzającej uległy również silniki dostając np. aluminiowe bloki. Jedynym silnikiem stosowanym w AJ i AK jest (był?) 1.4 100KM.
DARKknight
Posty: 127 Rejestracja: 19 sty 2017, 15:00
Imię: Piotrek
Auto: Astra J
Silnik: A16LET
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Brzozów
Wdzięczny: 1 raz
Kontakt:
#153
Nieprzeczytany post
autor: DARKknight » 25 wrz 2018, 14:17
krystiano pisze:
intercooler airteca kosztuje 2300 pln, wydech pewnie podobnie, do tego strojenie i 5 kpln się mieścisz.
5k to ja za wydech dalem
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2018, 14:18 przez
DARKknight , łącznie zmieniany 1 raz.
krystiano
Posty: 304 Rejestracja: 21 kwie 2015, 17:53
Imię: Krystian
Auto: Astra J 1.6T 218 KM 371,2 Nm
Silnik: A16LET
Rocznik: 2010
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Szczecin
Pomocny: 7 razy
Kontakt:
#155
Nieprzeczytany post
autor: krystiano » 25 wrz 2018, 14:36
DARKknight pisze: QR_BBPOST 5k to ja za wydech dalem
A ja się czaję czy mam Airteca zamówić...
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2018, 14:37 przez
krystiano , łącznie zmieniany 1 raz.
161nt167
DARKknight
Posty: 127 Rejestracja: 19 sty 2017, 15:00
Imię: Piotrek
Auto: Astra J
Silnik: A16LET
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Brzozów
Wdzięczny: 1 raz
Kontakt:
#156
Nieprzeczytany post
autor: DARKknight » 25 wrz 2018, 19:50
Tez sie zastanawiam nad nim.. niby na stronie pisza ze do GTC, ale moze podejdzie
Usunięty użytkownik 863482
#157
Nieprzeczytany post
autor: Usunięty użytkownik 863482 » 25 wrz 2018, 20:05
I co chcecie zrobić z Astry rakietę?
To może warto kupić OPC ?
DARKknight
Posty: 127 Rejestracja: 19 sty 2017, 15:00
Imię: Piotrek
Auto: Astra J
Silnik: A16LET
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Brzozów
Wdzięczny: 1 raz
Kontakt:
#158
Nieprzeczytany post
autor: DARKknight » 25 wrz 2018, 20:58
Nie wie o co w tym chodzi ten co nigdy nie modził..
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2018, 20:59 przez
DARKknight , łącznie zmieniany 2 razy.
Usunięty użytkownik 863482
#159
Nieprzeczytany post
autor: Usunięty użytkownik 863482 » 25 wrz 2018, 23:33
No nie wiem czy warto modzić aż tak w aucie z 09r...Modzisz.. modzisz.. a żeby później nie okazało się że ruda tańczy jak szalona i trzeba sprzedawać auto..
Moim skromnym zdaniem, jak chce się naprawde dużo mocy to kupuj Civica Type R albo Astre OPC
krystiano
Posty: 304 Rejestracja: 21 kwie 2015, 17:53
Imię: Krystian
Auto: Astra J 1.6T 218 KM 371,2 Nm
Silnik: A16LET
Rocznik: 2010
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Szczecin
Pomocny: 7 razy
Kontakt:
#160
Nieprzeczytany post
autor: krystiano » 26 wrz 2018, 7:11
Nie chodzi o robienie rakiety, ani o nie wiadomo jaką moc.
I tak większość aut z grupy vw (skoda, seat,audi) jak i ecoboost forda nie dają szans astrze j w sprincie do setki przy zdecydowanie mniejszej mocy.
Po prostu w a16let jest mało wydajny cooler, który po remapie nie sprawdza się i silnik dostaje zadyszki co poprzez wysoką temperaturę może powodować wszelakie problemy.
161nt167