1.4 turbo - system Start/Stop
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Jak kiedyś Kamyk będzie w Poznaniu to zerkniemy co może jego Op-com w AK.
Co do zwierania na stałe to na 90% komputer zinterpretuje to jako usterkę i wywali błąd...
Co do zwierania na stałe to na 90% komputer zinterpretuje to jako usterkę i wywali błąd...
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 22 lip 2016, 15:36
- Imię: Mirosław
- Auto: Astra K ST
- Silnik: 1.4
- Województwo: łódzkie
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 22 lip 2016, 15:36
- Imię: Mirosław
- Auto: Astra K ST
- Silnik: 1.4
- Województwo: łódzkie
Problem polega na tym że to ja chcę decydować co potrzebuje a czego nie , co sobie włączam a czego , kiedy uruchamiam SS a kiedy nie
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 26 mar 2016, 19:59
- Imię: Michał
- Auto: Astra K Elite 1.6 200 KM
- Silnik: B16SHT
- Województwo: śląskie
- Kontakt:
No właśnie w niektórych wersjach problem, bo nie występuje. A skoro ładują już to ustrojstwo w standardzie to daliby softwarowo opcję konfiguracjimarwisn pisze:QR_BBPOST Jaki problem kupić bez S/S ??
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 663
- Rejestracja: 20 kwie 2015, 11:59
- Imię: Norbert
- Auto: Astra J,Insignia
- Silnik: 1.6 T,2.8 T
- Województwo: podlaskie
- Pomocny: 1 raz
Niekoniecznie,bo przecież jak trzymasz cały czas wciśnięcia jakiś przycisk to nie interpretuje tego jako błądmarwisn pisze:QR_BBPOST Jak kiedyś Kamyk będzie w Poznaniu to zerkniemy co może jego Op-com w AK.
Co do zwierania na stałe to na 90% komputer zinterpretuje to jako usterkę i wywali błąd...
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 26 mar 2016, 19:59
- Imię: Michał
- Auto: Astra K Elite 1.6 200 KM
- Silnik: B16SHT
- Województwo: śląskie
- Kontakt:
W najnowszych Mazdach workaround z patyczkiem blokującym przycisk działa
[External Link Removed for Guests]
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Co za problem wejść do auta, wcisnąć i trzymać przycisk, dopiero włożyć kluczyk, odpalić i zobaczyć co się dzieje.
To samo będzie się działo po zmostkowaniu przycisku.
To samo będzie się działo po zmostkowaniu przycisku.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.