Astra K
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 14 sie 2015, 23:08
- Imię: Paweł
- Auto: Astra J Sports Tourer
- Silnik: A20DTH
- Rocznik: 2011
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Astra K
Według informacji od Opla, Astra K nie posiada nic ze swojej poprzedniczki czyli Astry J. Opel zapowiedział, że produkcja ruszy w październiku. Pierwsze modele będą dostępne w salonach pod koniec października i to nie we wszystkich. We wszystkich będą na początku listopada. Ceny zaczynają się od 59 900 zł. Więcej info w tym filmiku [External Link Removed for Guests] .
-
- Posty: 709
- Rejestracja: 30 kwie 2015, 23:00
- Imię: Radek
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: B16SHT
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
Ciekawe dlaczego nie montują w AK silników które mieli, czyli z grupy SIDI np 1,6 SIDI Turbo 160 KM
- Kapicool3
- Posty: 126
- Rejestracja: 23 lis 2014, 11:21
- Imię: Maciej
- Auto: Opel Astra J Sedan
- Silnik: A14 NET 140km
- Województwo: Zagranica - UE
- Pomocny: 1 raz
FragMaster pisze:To bardziej facelifting. Jak dla mnie starsza siostra ładniejsza. Szczególnie z tyłu. Ale może to dlatego, że Astra J to dla mnie jeden z najładniejszych "normalnych" samochodów
Nic dodać nic ująć:D:D: popieram w 100 %
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 05 lip 2015, 11:19
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra J
- Silnik: 17DTR
- Województwo: śląskie
W zeszłą sobotę dzięki uprzejmości kolegi byłem na pikniku rodzinnym w Oplu w Gliwicach. Oprócz wielu atrakcji dla dzieci była możliwość zwiedzania linii produkcyjnej Astry K. Z tego co widziałem to produkcja Astry K idzie już pełną parą. Bardzo ładny samochód szczególnie duże pozytywne wrażenie robi wnętrze samochodu naszpikowane elektroniką. Duży ekran dotykowy bardzo ładna deska rozdzielcza. Zastanawia mnie jedynie jak to będzie gdy ta elektronika zacznie szwankować i trzeba będzie ją naprawiać.
-
- Posty: 1258
- Rejestracja: 18 sty 2013, 20:02
- Imię: Arek
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: A14NET
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 10 razy
- Kontakt:
Mamy XXI wiek i od elektroniki się nie ucieknie.
Astra J Sedan Executive A14NET, AFL, NAVI 950 IntelliLink, Oryginalna kamera cofania, Dual Exhaust
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 05 lip 2015, 11:19
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra J
- Silnik: 17DTR
- Województwo: śląskie
Oczywiście że się nie ucieknie. Niestety dobrych mechaników/elektroników jak na lekarstwo. Samochody z XXI w a mechanicy jeszcze z XX. Nie mylić specjalisty z wymieniaczem części.
-
- Posty: 709
- Rejestracja: 30 kwie 2015, 23:00
- Imię: Radek
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: B16SHT
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
Zawsze można kupić Fiata Cinquecento z 1992 roku
Elektronika nie musi być wcale taka straszna. Byleby nie zamykała drogi do niezależnych warsztatów samochodowych.
Elektronika nie musi być wcale taka straszna. Byleby nie zamykała drogi do niezależnych warsztatów samochodowych.
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Niestety takie mamy szkoły/zawodówki. Jaki nauczyciel taka przekazywana wiedza. Sokoro nauczyciel z XX w. to takich uczniów wypuści na rynek. Więc dobrych mamy samouków, którzy niestety na czymś muszą się nauczyć a są to nasze samochody.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 709
- Rejestracja: 30 kwie 2015, 23:00
- Imię: Radek
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: B16SHT
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
dopóki da się w aucie zrobić wszystko za pomocą obd2 i darmowego programu na laptopie to poziom elektroniki jest w sam raz i każdy sobie z autem poradzi.
Odkąd potrzebne są połączenia z serwerami producentów, płatne interfejsy, programy, kody żeby cokolwiek zmodować to jest gruba przesada. Jak w takich warunkach uczyć zawodu mechanika? Mechanik się musi doszkalać na płatnych szkoleniach producenckich, na które nie stać warsztatów. Nie chodzi o to że nie ma nauczycieli, tylko nie mają możliwości do nauki.
Odkąd potrzebne są połączenia z serwerami producentów, płatne interfejsy, programy, kody żeby cokolwiek zmodować to jest gruba przesada. Jak w takich warunkach uczyć zawodu mechanika? Mechanik się musi doszkalać na płatnych szkoleniach producenckich, na które nie stać warsztatów. Nie chodzi o to że nie ma nauczycieli, tylko nie mają możliwości do nauki.