"kultura pracy", wciskasz pedał i jedziesz, bez kręceniaVentura pisze:ale fakt faktem jest ze wiekszosc ludzi jara sie tematem VR6 ze to takie nie wiadomoco jak dobre jest, a tak naprawde... szału bez
Astra GSi vs. Golf VR6
-
- Posty: 141
- Rejestracja: 18 lis 2007, 14:41
- Imię: Michael
- Auto: V850
- Silnik: B5252S
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: MCE
- Kontakt:
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 28 paź 2007, 20:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
I miał rację... może mu... dotrzymać tempa!romjan pisze:to mnie wyśmiał że GSI to mu może.
Nikt nie pisze, żę się da, ale to, że jak przy 100km/h jest metr dalej to nie ma się czym szczycić... Zwiększ o 40% pojemność w XE i pomyśl, co by się działo z takim VR-emromjan pisze:trza by mu nosa utrzeć skoro mówicie że się da, choć biorąc pod uwagę dane to powinno się teoretycznie nie dać, większa moc i moment, nie wiem...
Maman!! Odpal tego VR6 do paczki, przy 140 się zrównacie i luzz... ja to tak widzę
Jak nie lubisz kręcić, to bierzesz TDi 130KM, w takim MK3 nie jest wiele wolniejszy od VR6 i pali połowę tego co tamten...venom pisze:"kultura pracy", wciskasz pedał i jedziesz, bez kręcenia
Nie było 130 konnych klekotów w MK3Matyjas pisze:Jak nie lubisz kręcić, to bierzesz TDi 130KM, w takim MK3 nie jest wiele wolniejszy od VR6 i pali połowę tego co tamten...
Tak sobie czytam i nie rozumiem o czym tu dyskutować. Porównanie jest bez sensu, ani pojemność, ani moc podobna. Powinno być porównanie GTI 16V do GSI
Nie wiem jakie GSI mają moce w jakich wersjach i wasze oznaczenia silników tez mi dużo nie mówią, ale GTI w MK3 3 były 3 rodzaje:
2.0 8V 115 kuca
2.0 16V 150 kuca
1.9 TDI 110 kuca w klekocie
a VrR-y dwa:
2.8 VR6 174 kuca
2.9 VR6 190 kuca SYNCRO czyli 4x4
Tak poza tym to chyba nie ma sensu żebym się wypowiadał bo to oczywiste że będę bronił VW, ale osobiście uważam ze VR-ka zjada GSI bezproblemowo, może początkowo lecą podobnie ale powyżej 120 to Golfik już leci sam.
VR-ki tak na prawdę nie były wielkim szałem, większość VW-maniaków woli dwu litrówki, na przyśpieszenie idą podobnie, ale wydaje mi się ze GTI było bardziej dopracowane i bardziej bezawaryjne.
A i ktoś tam pytał gdzie były wkładane jeszcze VR-y.
Golf/Vento (MK3)
Pasek B4
no i oczywiście Corrado VR6
bywały też w T4 czyli transporterach
Pozdrawiam, Pijey88!
-
- Posty: 959
- Rejestracja: 15 cze 2008, 10:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
PiJey88, broń swojego, znaczy, że lubisz to co masz, jak my i fajnie, że w normalnej atmosferze to piszesz
Co do dopracowania GTi i jego bezawaryjności - GSi i GTi są właściwie prawie tak samo zbudowane z tego co wiem, także myślę, że jest na tym samym poziomie. Ja muszę spróbować się z vrką jakąś sam, żeby tak nie pleść głupot skoro się sam nie przekonałem
Co do dopracowania GTi i jego bezawaryjności - GSi i GTi są właściwie prawie tak samo zbudowane z tego co wiem, także myślę, że jest na tym samym poziomie. Ja muszę spróbować się z vrką jakąś sam, żeby tak nie pleść głupot skoro się sam nie przekonałem
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców..." - Colin Mcrae [*]
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 28 paź 2007, 20:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Oczywiście, że nie... Z tego co mi wiadomo, to 90 oraz 110 w GTi... ale za 1200zł (program) ma się z tego te 130... tak czy nie?PiJey88 pisze:Nie było 130 konnych klekotów w MK3
Nie zgadzam się...PiJey88 pisze:Tak sobie czytam i nie rozumiem o czym tu dyskutować. Porównanie jest bez sensu, ani pojemność, ani moc podobna. Powinno być porównanie GTI 16V do GSI
MK3 z ABF'em ma 150KM i 180Nm... waży ok 1164kg... przyspieszenie do setki jakieś 8,6s średnio podawane...
GSi16V ma 150KM i 197Nm, waży ok 1090kg... przyspieszenie do setki jakieś 8,2s średnio podawane...
MK3 VR6 ma 174KM i 235Nm, waży ok 1285kg... przyspieszenie do setki jakieś 7,8s średnio podawane...
Patrząc na stosunek mocy/momentu do masy, a dalej na osiągi katalogowe, widzę większe możliwości dogonić VR'kę astrą GSi niż astrę GTI'kiem....
Masz dobry egzemplarz GSi, wywalasz kanapy, trafiasz na przymulonego VR6 (nie mylić z zepsutym) albo słabego kierownika - i jesteś z przodu... o takich sytuacjach jest temat... Do 120km/h prawie bez różnicy nawet przy serii...
Podjazd natomiast GTI do GSi zawsze kończy się łomotem dla Golfa...
Chodzi o to, że mniejsza jest różnica między osiągami VR'ki a XE niż między ABF'em a XE.... A to, że jest po 120km/h przewaga Golfa to oczywiste - nigdy nie pisałem, że jest inaczej...
Wiele niemieckich starych gazet umieszczało porównania VR6 z C20XE - raczej nie zamieszcza się w gazetach testów aut z dwóch różnych półek, bo po co?? To ma być PORÓWNANIE, a nie jakiś kabaret....
-
- Posty: 959
- Rejestracja: 15 cze 2008, 10:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt: