Strona 6 z 6

: 24 sie 2009, 21:49
autor: Usunięty użytkownik 3235
Z Kadettem się zgodzę :)

Nie mniej będę mógł to sprawdzić być może w tym tygodniu :D

: 24 sie 2009, 22:06
autor: rzezniol
Dla mnie zelazka to fiaty SC i CC oraz tico ;) i na wstepie sie troszke zawiesilem :)

Ale google.moim.przyjacielem.com i wszystko jasne.

Reasumujac ... szybkie szybsze wydajne wydajniejsze :)

VR6 silnik ponad 2,5l, GSi ... 2l, hondy :) 1,6 ...

Ale wystarczy w tym wszystkim zasiąść za kierownica zawodniczego karta ze starej kategori POPULARNA w mistrzostwach polski ...
Dobrze zestrojone silniki maja niby tylko okolo 32 KM z silnika 125 ccm
Ale pare centymetrow nad ziemia w pjezdzie o wadze minimalnej 140 kg z kierowca robi o wiele wiekszego kopniaka z adrenaliny ... uwierzcie mi :)

Tak czy siak moim zdaniem poronanie GSi do VR6 to nieporozumienie ... osiagi niby zblizone ale autka powinno sie porownywac w swojej kategorii pojemnosciowej ...
kazdy motosport jest tak zrobiony ...i w swojej kategorii asia zablyszczy a VR6 zbladnie.


Pozdro

: 24 sie 2009, 22:10
autor: Usunięty użytkownik 3235
rzezniol pisze:Dla mnie zelazka to fiaty SC i CC
SC/CC 1.2 16V też robią niezły przeciąg :)

Do tego powiem że najważniejszy w tym wszystkim jest kierowca. Wiadomo że każdy będzie obstawał przy swoim.

: 24 sie 2009, 22:13
autor: rzezniol
analyzer64 pisze:Do tego powiem że najważniejszy w tym wszystkim jest kierowca.
coś w tym jest :) zdazalo mi sie swoja c18nz w LPG zostawiac na skrzyzowaniu c20ne ... ale nie balem sie na LPG pogonic mojego autko pod 8 tys obrotow i nie cofac nogi z gazu podczas zmiany biegu ... ale to juz historia jutro ostatnia podroz na lawecie na zyletki ...

Pozdro