Problem z przewodem
- Sylwooo
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 17:45
- Auto: Astra F 1.7td
- Silnik: X17dt
- Województwo: warmińsko-mazurskie
Problem z przewodem
Witam wszystkich. Ostatnio kupiłem asterke 1.7 td z 98r. Pare dni już jeżdżę i niedawno zauważyłem ze jeden przewód nie jest nigdzie wpięty. Pytania do was mam takie: od czego może być ten przewód? Jakie konsekwencje mogą być jeżeli pojeździłem nim trochę bez tego przewodu?
Dołączam dwa zdjęcia :
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Z góry dziękuje za pomoc !
Dołączam dwa zdjęcia :
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Z góry dziękuje za pomoc !
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
A nie jest to wąż od podciśnienia, wolna końcówka powinna iśc do pompy vacuum
[External Link Removed for Guests]
- Sylwooo
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 17:45
- Auto: Astra F 1.7td
- Silnik: X17dt
- Województwo: warmińsko-mazurskie
Nie bardzo ogarniam polozenia niektorych elementow w tym silniku. W ktorym miejscu znajduje sie ta pompa?
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Po prawej stronie od napisu DIesel, pompa jest założona na wałek rozrządu
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- Sylwooo
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 17:45
- Auto: Astra F 1.7td
- Silnik: X17dt
- Województwo: warmińsko-mazurskie
Jestem przy aucie i nie moge tego znalezc. Wszedzie jest ciasno i wszystkie przewody wygladaja jakby byly na swoim miejscu
EDIT:
Jestem przy aucie i nie moge tego znalezc. Wszedzie jest ciasno i wszystkie przewody wygladaja jakby byly na swoim miejscu
EDIT:
Jestem przy aucie i nie moge tego znalezc. Wszedzie jest ciasno i wszystkie przewody wygladaja jakby byly na swoim miejscu
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Sorki, o innym silniku pomyślałem. U ciebie vacuum jest przy alternetorze, po przeciwnej stronie koła pasowego alternatora
[External Link Removed for Guests]
- Sylwooo
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 17:45
- Auto: Astra F 1.7td
- Silnik: X17dt
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Sylwooo
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 17:45
- Auto: Astra F 1.7td
- Silnik: X17dt
- Województwo: warmińsko-mazurskie
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Przewód podciśnienia do sterowania klapkami obiegu wewnętrznego.
Jazda z niepodłączonym przewodem skutkować może - brakiem obiegu wewnętrznego
Według mnie musi to być podłączone do podciśnienia
Jazda z niepodłączonym przewodem skutkować może - brakiem obiegu wewnętrznego
Według mnie musi to być podłączone do podciśnienia
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2016, 13:48 przez przemty, łącznie zmieniany 1 raz.
[External Link Removed for Guests]