Astra f caravan jaki silnik proponujecie
- Afkatds
- Posty: 8
- Rejestracja: 19 mar 2017, 23:02
- Imię: Konrad
- Auto: Astra f
- Silnik: 1.7tds
- Województwo: pomorskie
Astra f caravan jaki silnik proponujecie
Witam posiadam astra f caravan z silnikiem isuzu 82 km i chciał bym zmienić na inny jaki polecacie
-
- Posty: 929
- Rejestracja: 27 kwie 2009, 23:16
- Imię: Filip
- Auto: Astra F
- Silnik: C20NE
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
3.0 V6 z Omegi, najlepszy.
Ewentualnie z Corvette C4 LT1, ma 300 koni i to mały blok.
Ta sama stajnia, bo to GM, raczej bez większych problemów.
A tak poważnie, kurde, chyba macie zajechane te TDS-y czy tam ISUZU
W serii ma 82 konie i 168 NM momentu przy 2400 obr/min
Ja miałem i szło duuużo lepiej jak 16szr, zwłaszcza w przedziale od 2500 do 3500obr.
Może warto nowe Turbo dać (już za 700zł można kupić) i pompę podregulować.
Gdyby się pokusili o lepszy intercooler i turbine VTG to by koło 100 koni było i 200Nm momentu.
Na pewno masz Isuzu? a nie DTL-a?
Jak masz czarny dekiel z napisem DIESEL to niestety, to nie jest ISUZU...
za 500 kupi
[External Link Removed for Guests]
Tylko to stara wersja na łożyskach ślizgowych, była i na kulkowych IHI RHF4
Tylko to są regenerowane, a można i nówkę znaleźć...ciężko trafić.
Ewentualnie z Corvette C4 LT1, ma 300 koni i to mały blok.
Ta sama stajnia, bo to GM, raczej bez większych problemów.
A tak poważnie, kurde, chyba macie zajechane te TDS-y czy tam ISUZU
W serii ma 82 konie i 168 NM momentu przy 2400 obr/min
Ja miałem i szło duuużo lepiej jak 16szr, zwłaszcza w przedziale od 2500 do 3500obr.
Może warto nowe Turbo dać (już za 700zł można kupić) i pompę podregulować.
Gdyby się pokusili o lepszy intercooler i turbine VTG to by koło 100 koni było i 200Nm momentu.
Na pewno masz Isuzu? a nie DTL-a?
Jak masz czarny dekiel z napisem DIESEL to niestety, to nie jest ISUZU...
za 500 kupi
[External Link Removed for Guests]
Tylko to stara wersja na łożyskach ślizgowych, była i na kulkowych IHI RHF4
Tylko to są regenerowane, a można i nówkę znaleźć...ciężko trafić.
Ostatnio zmieniony 27 lis 2017, 19:30 przez Usunięty użytkownik 861235, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Posty: 739
- Rejestracja: 12 sie 2013, 16:21
- Imię: Marek
- Auto: Ex-Astra F/Ex-Meriva A
- Silnik: C18XE/X16XEL/Z16XEP
- Województwo: łódzkie
- Pomocny: 3 razy
Digyl z omegi da się wrzucić tylko przy takim dociążeniu przodu auto ledwo skręca później i mnóstwo przeróbek trzeba zrobić, ale jest to relane bo były już takie projekty. Tak poważnie to się z Tobą zgadzam,że jeśli to jest Isuzu to lepiej chyba dołożyć mu intercooler większy, podkręcić dawkę paliwa i będzie szatan, kilka razy kombi w isuzu jechałem seryjnym i bardzo fajnie to latało. Afkatds Przeróbka diesla na benzynę to zawsze więcej roboty dlatego bym obstawał przy remoncie serii i podkręceniu jej kilkoma dosyć prostymi zabiegami, a jeśli zmiana na benzyne to jak wcześniej padło C20NE po remoncie powino być dosyć pancerne lub z dużym budżetem to 2.5 V6 z omegi wchodzi i jeździ kilka takich projektów.
Jak kto dba tak i ma.
Destylować, degustować, zalegalizować.
Destylować, degustować, zalegalizować.
Tylko to jest diesel z komorą wirową, wtrysk pośredni, jakoś nie wróżę długiej żywotności głowicy po mocnym tuningu.
To jedyne ale...
Poważnie to bym po prostu na hamownie pojechał, to nie jest dzisiaj duży koszt, a widać czy to trzyma serię czy nie.
Po tych 200 000 jak nie 300 000 km to jednak spada ciśnienie i jak 75 koni wypluje to dobrze, moment też pewnie do 140Nm spada.
To jedyne ale...
Poważnie to bym po prostu na hamownie pojechał, to nie jest dzisiaj duży koszt, a widać czy to trzyma serię czy nie.
Po tych 200 000 jak nie 300 000 km to jednak spada ciśnienie i jak 75 koni wypluje to dobrze, moment też pewnie do 140Nm spada.