Grzeja sie tylnie alufelgi.
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 sty 2009, 12:56
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: KUTNO
- Kontakt:
Grzeja sie tylnie alufelgi.
Witam. Mam problem z astrą. Grzeja mi sie tarcze hamulcowe tylnich kół,a wszystko to po wymianie klocków.Na poczatku bylo ok troche pozniej grzalo sie jedno kolo, no a teraz to grzeją sie juz obydwa, ale nie zawsze. Nawet plyn hamulcowy w zbiorniczku jest goracy. Czuc az auto przyhamowuje. Prosze o pomoc. Czy to moze byc wina hamulca recznego ? Moze nie odbijac?czy w astrze sa oprócz klockow jeszcze szczeki bo slyszalem ze moze tak byc.
[ Dodano: 2009-07-07, 13:41 ]
Dodatkowo slychac popiskiwanie przy jezdzie na wprost, gdy lekko zaciagne reczny to pisk ustaje. pisk znika tagrze gdy skrecam.
[ Dodano: 2009-07-07, 13:41 ]
Dodatkowo slychac popiskiwanie przy jezdzie na wprost, gdy lekko zaciagne reczny to pisk ustaje. pisk znika tagrze gdy skrecam.
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 14 mar 2008, 19:07
- Imię: Mariusz
- Auto: Astra G
- Silnik: X18xe1 @ 161
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Kontakt:
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 07 lut 2009, 11:53
- Imię: Jakub
- Auto: AUDIK SREBRNY
- Silnik: METALIC PRAWIE NÓWKA
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: CZK/Poznań
- Kontakt:
Rozwiązanie jest proste: po każdym puszczeniu hamulca ręcznego musisz ponaparzać młotkiem w tylne zaciski albo zmienić zaciski na te produkowane przez LUCASA. Mam to samo u siebie, po regeneracji problem wrócił po pół roku.
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 14 mar 2008, 19:07
- Imię: Mariusz
- Auto: Astra G
- Silnik: X18xe1 @ 161
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Kontakt:
-
- Posty: 590
- Rejestracja: 29 maja 2008, 16:06
- Imię: Tomek
- Auto: Astra G Sport
- Silnik: 2.0 DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
zależy w której bo w słabszych montowali bębny a w lepszych wersjach tarczobębny, tarcze do normalnego hamowania i szczeki do ręcznego.Jarcyk pisze:Sorka ale chyba wprowadziłeś w błąd w astrze g sa z tyłu szczęki
ARNI, jesli problem pojawił się po wymianie klocków najprawdopodobniej masz zapieczone tłoczki w zacisku i ciężko pracuje ma problem schować się do końca.
Szkoda że nie mieszkasz bliżej podjechałbyś do mnie to by się sprawdziło co się dzieje.
Moja Asia [External Link Removed for Guests]
Niebo mnie nie chce a piekło boi się, że nim zawładnę ......
Niebo mnie nie chce a piekło boi się, że nim zawładnę ......
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 07 lut 2009, 11:53
- Imię: Jakub
- Auto: AUDIK SREBRNY
- Silnik: METALIC PRAWIE NÓWKA
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: CZK/Poznań
- Kontakt:
-
- Posty: 959
- Rejestracja: 15 cze 2008, 10:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 30 paź 2008, 19:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Tarczobębny występują w Vectrze B . W astrze II z tyłu albo są tarcze albo bębny.
Bębny występują w zasadzie w słabszych silnikowo modelach ale też nie wiem czy jest jakas zasada poniewaz mam kombi 1,6 8v 75 km i z tyłu są tarcze .
Jeśli stało sie to po wymianie klocków to jest coś takiego jak reklamacja.
Niestety mechanicy do wiekszości naprawa podchodza jak do krojenia chleba. Zdejmij koło wywal klocki włoz nowe załoz koło wez kase i do widzenia.
Ja zaczałbym od dokładnego czyszczenia i konserwacji. U mnie w astrze zaczeła grzac sie felga z tyłu w jedym kole . rozmontowałem wszystko cofnełem tłoczek , zdjełem jarzmo , wyczyściłem je dokładnie i pomalowałem , lekko obrobiłem pilniczkiem głowki klocków hamulcowych aby chodziły idealnie , zastosowałem zmar miedziany do główek klocków że już nie wspomne o paście zabezpieczajacej do gwintów - i pytanie który mechanik przy wymianie klocków tak zrobi. Zapytajcie się któregos o pastę zabezpieczającą do gwintów to się zacznie śmiać .
drugi krok to może posypał się regulator ręcznego , gdzieś chyba nawet na tym forum była opisana jego regeneracja . Ja bym zaczał od porządnego wyczyszczenia u mnie pomogło od razu.
Bębny występują w zasadzie w słabszych silnikowo modelach ale też nie wiem czy jest jakas zasada poniewaz mam kombi 1,6 8v 75 km i z tyłu są tarcze .
Jeśli stało sie to po wymianie klocków to jest coś takiego jak reklamacja.
Niestety mechanicy do wiekszości naprawa podchodza jak do krojenia chleba. Zdejmij koło wywal klocki włoz nowe załoz koło wez kase i do widzenia.
Ja zaczałbym od dokładnego czyszczenia i konserwacji. U mnie w astrze zaczeła grzac sie felga z tyłu w jedym kole . rozmontowałem wszystko cofnełem tłoczek , zdjełem jarzmo , wyczyściłem je dokładnie i pomalowałem , lekko obrobiłem pilniczkiem głowki klocków hamulcowych aby chodziły idealnie , zastosowałem zmar miedziany do główek klocków że już nie wspomne o paście zabezpieczajacej do gwintów - i pytanie który mechanik przy wymianie klocków tak zrobi. Zapytajcie się któregos o pastę zabezpieczającą do gwintów to się zacznie śmiać .
drugi krok to może posypał się regulator ręcznego , gdzieś chyba nawet na tym forum była opisana jego regeneracja . Ja bym zaczał od porządnego wyczyszczenia u mnie pomogło od razu.
-
- Posty: 590
- Rejestracja: 29 maja 2008, 16:06
- Imię: Tomek
- Auto: Astra G Sport
- Silnik: 2.0 DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Faktycznie pomyliło mi się z VectraWasyl pisze:Ja wiem na pewno, że są albo bębny albo tarcze w AG, o tarczobębnach nie słyszałem, skończyli je montować w efkach
ale mniejsza o to, trzeba zrobić tak jak napisał makaveliusz, trzeba wszystko dokładnie wyczyścić bo mechanicy mają w d..... wkladają klocki i dowidzenia a potem martw sie sam :/
Moja Asia [External Link Removed for Guests]
Niebo mnie nie chce a piekło boi się, że nim zawładnę ......
Niebo mnie nie chce a piekło boi się, że nim zawładnę ......