Czyszczenie Turbiny Jak?
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 14 cze 2012, 22:03
- Imię: adi
- Auto: astra 3 kombi
- Silnik: 1.7
- Województwo: śląskie
Czyszczenie Turbiny Jak?
Witam mam problem z moją Astrą 1.7 cdti gdy jade trasą dłuzszy czas około 140 km/h to załącza mi sie kontrolka z silnika i nie umie dalej pociś obroty ok 3 tyś in 140 Prędkosci po jakiejs chwili wyłącza sie kontrolka z silnika i potem przez moment idzie jechac szybciej a za jakis czas to samo sie robi i znow musze jechac 140. Mechanik mi mówił ze mam przeładowaną turbine albo nie doładowaną i musze ją wyczyscic a niewiem jak . a dodam jeszcze ze jak sprawdzałem błędy too nic mi nie wyskakuje .
-
- Posty: 1996
- Rejestracja: 13 sty 2011, 22:14
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DT
- Lokalizacja: Warszawa
Albo co bardziej prawdopodobne wymienić zaworek sterowania geometrią turbiny. Użyj szukajki to znajdziesz co i jak.xxxADI22xxx pisze:Mechanik mi mówił ze mam przeładowaną turbine albo nie doładowaną i musze ją wyczyscic
pzdr
zbigor
zbigor
-
- Posty: 164
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 21:51
- Imię: Walenty
- Auto: Astra H Combi
- Silnik: Z 17 DTH
- Województwo: mazowieckie
Gdybyś choć odrobine wysilił się i poczytał posty - to wiedziałbyś że błędy chwilowe przeładowania/niedoładowania - nie zostają zapamietane przez sterownik po wyłączeniu zapłonu.xxxADI22xxx pisze:. a dodam jeszcze ze jak sprawdzałem błędy too nic mi nie wyskakuje .
Kierunek poszukiwań podany wyżej przez kol. zbigor'a ( zawór sterujący podcisnieniem), wydaje się słuszny, ale wpierw odczytaj błąd w sterowniku w chwili jego wystąpienia- czyli bez wyłączania zapłonu.
pozdr. widaw
- Daroza
- Posty: 5
- Rejestracja: 25 lut 2012, 20:07
- Imię: Darek
- Auto: astra H
- Silnik: 1.7tdci
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Jak pisali koledzy wyżej odczytaj kody błędów.Ja przy podobnych objawach musiałem wymienić przepustnicę.
-
- Posty: 183
- Rejestracja: 27 cze 2011, 18:23
- Imię: Zbyszek
- Auto: brak
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Wejherowo
Warto też sprawdzić wężyki podciśnienia, może któryś jest pęknięty.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 17 sie 2011, 20:19
- Imię: Paweł
- Auto: Opel Astra H kombi
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: Zagranica - UE
- Lokalizacja: Salzgitter
Ja tak miałem po kupnie. Jak przegoniłem go porządnie kilka razy na autostradzie to przeszło. Jeżdżę już rok po tym i zero problemów.
Możesz mieć zasadzone kierownice sterujące po np. "emeryckiej" jeździe.
Możesz mieć zasadzone kierownice sterujące po np. "emeryckiej" jeździe.
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
zalezy od tego czy te kierownice w turbinie są bo wydaje mi sie ze raczje to bedzie WG.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 14 cze 2012, 22:03
- Imię: adi
- Auto: astra 3 kombi
- Silnik: 1.7
- Województwo: śląskie
-
- Posty: 1996
- Rejestracja: 13 sty 2011, 22:14
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DT
- Lokalizacja: Warszawa
No to sprawa jasna. Siadło podciśnieiowe sterowanie kierownicami czyli zaworek, wężyki ewentualnie vacu pompa lub czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze jest brudny
pzdr
zbigor
zbigor
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 02 paź 2011, 20:52
- Imię: Artur
- Auto: Astra Kombi H
- Silnik: 1.7 CDTi
- Województwo: mazowieckie
Co to znaczy porządnie przegonić tzn jakie obroty na poszczególnych biegach ?everlast440 pisze:Ja tak miałem po kupnie. Jak przegoniłem go porządnie kilka razy na autostradzie to przeszło. Jeżdżę już rok po tym i zero problemów.
Możesz mieć zasadzone kierownice sterujące po np. "emeryckiej" jeździe.