znikający olej...
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
znikający olej...
oczywiście jak w temacie ... auto "je" potworne ilości oleju , dolewam średnio 1l na 1000km,może troszke mniej...dokładnie nie moge określić,ale około litry...heh i teraz prosze powiedzcie mi gdzie się ten olej teleportuje sprawdzałem czy auto dymi,ale nie,nawet rano jest w miare w porządku,po rozgrzaniu też...tyle że po przejechaniu 10 km pojawia się ostrzeżenie check oil .. po sprawdzeniu , trzeba dolać..wycieków też nie ma .. w każdym razie nie widoczne,a przy takiej ilości dolewania powinno być widoczne..teraz mi powiedzcie czy to pierścienie czy może jakieś uszczelki wewnątrz silnika??plis podajcie mniej więcej co to moze być i ile moze kosztować naprawa?? auto ma przejechane 84 000 ale myśle że rzeczywisty przebieg to ok 140 000 .pozdrawiam;)
==========82%===========
-
- Posty: 391
- Rejestracja: 07 lut 2007, 9:41
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
patrzyłeś czy przypadkiem nie masz plamy pod samochodem lub zaglądałeś pod samochód? jakby to były pierścienie to byś chyba nie miał dobrej kompresji i byś odczuć mógł spadek mocy
"Normalne zużycie oleju wynika ze spalania małych jego ilości w cylindrach, odprowadzania jego cząstek ze spalinami i produktami ścierania. Prócz tego olej zużywa się wskutek wysokich temperatur i ciśnień. Na zużycie oleju mają wpływ także warunki eksploatacji, styl jazdy oraz tolerancje wykonawcze. Zużycie oleju może wynosić najwyżej 1,0 dm3 na 1000 km przebiegu. Olej musi być bezwarunkowo dolany, jeśli jego poziom spadnie do znaku „uzupełnić"
"Normalne zużycie oleju wynika ze spalania małych jego ilości w cylindrach, odprowadzania jego cząstek ze spalinami i produktami ścierania. Prócz tego olej zużywa się wskutek wysokich temperatur i ciśnień. Na zużycie oleju mają wpływ także warunki eksploatacji, styl jazdy oraz tolerancje wykonawcze. Zużycie oleju może wynosić najwyżej 1,0 dm3 na 1000 km przebiegu. Olej musi być bezwarunkowo dolany, jeśli jego poziom spadnie do znaku „uzupełnić"
==================
Marka: Opel Astra F Caravan
Rok: 1999
Silnik: X14NZ 60KM
Kolor: KingsBlue
LPG-->brak-->i dobrze
===============
Marka: Opel Astra F Caravan
Rok: 1999
Silnik: X14NZ 60KM
Kolor: KingsBlue
LPG-->brak-->i dobrze
===============
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
jeżdżę dosć agresywnie , w przedziale między 2000 a 5000 obr , pod autem nie zauważyłem nic co mogło by wskazywać na uszczelkę pod głowicą czy coś .... czyli doradzasz zeby sprawdzić kompresje?? auto ma instalacje gazową..na benzynie zachowuje się bardzo dynamicznie,na gazie jak to na gazie ;/
==========82%===========
-
- Posty: 391
- Rejestracja: 07 lut 2007, 9:41
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
a ten przypadek masz od niedawna czy może od dłuższego czasu?
nie gotuje ci się może samochód? (bo może być prawdopodobieństwo że poprzedni właściel przegrzał motor)
faktycznie może i pierścienie (nie zaszkodzi sprawdzić kompresji w cylindrach ale może to nic nie wykazać)
jeszcze może być uszczelniacz wału
od dawna masz LPG w samochodziku?
nie gotuje ci się może samochód? (bo może być prawdopodobieństwo że poprzedni właściel przegrzał motor)
faktycznie może i pierścienie (nie zaszkodzi sprawdzić kompresji w cylindrach ale może to nic nie wykazać)
jeszcze może być uszczelniacz wału
od dawna masz LPG w samochodziku?
==================
Marka: Opel Astra F Caravan
Rok: 1999
Silnik: X14NZ 60KM
Kolor: KingsBlue
LPG-->brak-->i dobrze
===============
Marka: Opel Astra F Caravan
Rok: 1999
Silnik: X14NZ 60KM
Kolor: KingsBlue
LPG-->brak-->i dobrze
===============
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
lpg jest tam od jakiś 4 lat..w sumie to z tym przegrzaniem podsunełeś niezłą myśl.. ostatnio na wyważaniu kół powiedziano mi że opony mam "przegrzane" i tak mi isę teraz skojarzyło to .. po świętach jade sprawdzić kompreche bo coś tu jest nie tak..na moc nie mogę narzekać , gdyby nie kontrola trakcji to auto pisszczy nawet na zmianie z 3 na 4 .. chyba że ja jestem jakiś udany ale wcześniej jeździłem fokusem 1,8 tdci i był znacząco gorszy.Boje się o to że te uszczelniacze na wale mogły polecieć,bo z tego co słyszałem to w oplu to jest dosyć istotna wada .. tak czy inaczej zaczyna mnie to nieziemsko wkur....
==========82%===========
-
- Posty: 391
- Rejestracja: 07 lut 2007, 9:41
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jak masz zamiar szarżować swoim autem to lepiej zakup sobie Opla z mocniejszym silnikiem albo zmień auto bo chyba ten długo z Tobą nie pociągnie to niestety nie są rajdówki samochodzik dla mas
==================
Marka: Opel Astra F Caravan
Rok: 1999
Silnik: X14NZ 60KM
Kolor: KingsBlue
LPG-->brak-->i dobrze
===============
Marka: Opel Astra F Caravan
Rok: 1999
Silnik: X14NZ 60KM
Kolor: KingsBlue
LPG-->brak-->i dobrze
===============
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
no oponki do najlepszych już nie należą ale nie chodzi tu o palenie gumy tylko o to że nie traci mocy :PP zresztą w tym temacie chodzi mi o znikający olej a nie znikający bieżnik na oponach:PP rozmowy na temat mocy odpusćmy sobie bo jak napisał chiken rajdówka to to nie jest :PP hehe
==========82%===========