Jak puścic przewód od akumulatora do wzmacnaicza w Astrze G
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 28 sty 2009, 22:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Jak puścic przewód od akumulatora do wzmacnaicza w Astrze G
Jak w temacie, robi sie powoli cieplo to bedzie mozna podlubac w plastikach, przednie drzwi juz dostaly Dark Blue Helixa 61,2 MK II + wygluszenie to teraz czas na wzmak i suba wszystko juz mam bo zostalo z pezuta tylko pytanie dla osob ktore przerobily temat, jak puscic przedow od aku do bagaznika ? za odp z gory dzieki
-
- Posty: 589
- Rejestracja: 18 kwie 2008, 23:50
- Imię: Dominik
- Auto: Astra G/ Audi A4 B5
- Silnik: Y20DTH/ AFN+(wirus)
- Lokalizacja: Koronowo
- Kontakt:
Wiertarka i wiercisz dziure i zakladasz gumke. Jak chcesz mic profesjonalnie jedz do serwisu CA i zrobia tak samo za $$Jak w temacie, robi sie powoli cieplo to bedzie mozna podlubac w plastikach, przednie drzwi juz dostaly Dark Blue Helixa 61,2 MK II + wygluszenie to teraz czas na wzmak i suba wszystko juz mam bo zostalo z pezuta tylko pytanie dla osob ktore przerobily temat, jak puscic przedow od aku do bagaznika ? za odp z gory dzieki
Pozdrawiam!
Nie chcesz wiercic dziury w dachu pod antene CB w ASTRZE II HB?? Mam na to sposob PW
Nie chcesz wiercic dziury w dachu pod antene CB w ASTRZE II HB?? Mam na to sposob PW
-
- Posty: 338
- Rejestracja: 29 sie 2008, 0:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
ja miałem ten sam problem jak montowałem u siebie, wkoncu sie wkurzyłem i pojechałem do JBL w Katowicach i za 120zł mi to zrobili wszystko, kable mam poprowadzone chyba listwami a potem wychodzi spod siedzenia do wzmachola
z elektryką nie ma zartów :/ :m
z elektryką nie ma zartów :/ :m
Wszystkie szyby w doł bo bas dudni w membranach, a Ty weź swoją fure bo zostanie rozje****
Moja Asterka
[External Link Removed for Guests]
Moja Asterka
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 28 sty 2009, 22:36
- Imię: mam ładne
- Auto: Astra
- Silnik: X20DTL
- Lokalizacja: międzywojewódzki
- Kontakt:
to i ja się dołączę.
Kabel w Astrze G możesz puścić na dwa sposoby, jednak nie obejdzie się bez wiercenia lub rozwiercania.
Pierwsza metoda - nie bawisz się, tylko robisz dziure, zakładasz gumy uszczelniające, możesz to jeszcze nasmarować jakimś gęstym smarem dla uszczelnienia lub zalać klejem ( nie polecam - przy zmianie przewodów trzeba się bardzo namęczyć, a miejsca do manewrowania mało - bez ściągania zbyt wielu plastików)
Druga metoda - po lewej stronie w podszybiu masz linke od maski. Tam trzeba się jedynie rozwiercić do szerokości kabelków - zależy czy puszczasz jeden, czy dwa - przy dwóch masz pewne rozwiercanie. Normalnie powinien przejść bez wiercenia jeden przewód.
W najbliższym czasie będę pisał post z obszerną dokumentacją fotograficzną, jak zrobić audio w Astrze G, tak więc załącze fotki.
Ja osobiście się przewiercałem przez komorę. Przy kablach >10mm^2 ciężko jest je puścić w podszybiu, poza tym wychodzi trochę więcej kombinowania i linka od maski może się ciężko otwierać.
Kable sygnałowe można puścić środkiem lub prawą stroną. Najbezpieczniej, aby kable zasilające oraz sygnałowe były od siebie oddalone.
Przy ciągnięciu kabelków trzeba trochę pokombinować z listwami - szczególnie od strony kierowcy - jest tam wiele przewodów i czasem ciężko upchnąć kable. Trzeba też uważać na plastik, który wchodzi pod fotel i kable od poduchy w fotelu. Przy zakupie kabli warto wybrać najbardziej elastyczne kable, jakie będą tylko dostępne - skraca to pracę o jakąś godzinę (sztywne kable to zło ). Kabelki w bagażniku można wyprowadzić bez wiercenia przez kratki od świateł. Ewentualnie zaraz za fotelami można puścić pod obiciem z lewej strony/prawej strony - zależy, gdzie chcesz postawić wzmacniacz/przywiercić wzmacniacz.
Kabel w Astrze G możesz puścić na dwa sposoby, jednak nie obejdzie się bez wiercenia lub rozwiercania.
Pierwsza metoda - nie bawisz się, tylko robisz dziure, zakładasz gumy uszczelniające, możesz to jeszcze nasmarować jakimś gęstym smarem dla uszczelnienia lub zalać klejem ( nie polecam - przy zmianie przewodów trzeba się bardzo namęczyć, a miejsca do manewrowania mało - bez ściągania zbyt wielu plastików)
Druga metoda - po lewej stronie w podszybiu masz linke od maski. Tam trzeba się jedynie rozwiercić do szerokości kabelków - zależy czy puszczasz jeden, czy dwa - przy dwóch masz pewne rozwiercanie. Normalnie powinien przejść bez wiercenia jeden przewód.
W najbliższym czasie będę pisał post z obszerną dokumentacją fotograficzną, jak zrobić audio w Astrze G, tak więc załącze fotki.
Ja osobiście się przewiercałem przez komorę. Przy kablach >10mm^2 ciężko jest je puścić w podszybiu, poza tym wychodzi trochę więcej kombinowania i linka od maski może się ciężko otwierać.
Kable sygnałowe można puścić środkiem lub prawą stroną. Najbezpieczniej, aby kable zasilające oraz sygnałowe były od siebie oddalone.
Przy ciągnięciu kabelków trzeba trochę pokombinować z listwami - szczególnie od strony kierowcy - jest tam wiele przewodów i czasem ciężko upchnąć kable. Trzeba też uważać na plastik, który wchodzi pod fotel i kable od poduchy w fotelu. Przy zakupie kabli warto wybrać najbardziej elastyczne kable, jakie będą tylko dostępne - skraca to pracę o jakąś godzinę (sztywne kable to zło ). Kabelki w bagażniku można wyprowadzić bez wiercenia przez kratki od świateł. Ewentualnie zaraz za fotelami można puścić pod obiciem z lewej strony/prawej strony - zależy, gdzie chcesz postawić wzmacniacz/przywiercić wzmacniacz.
CA maniac
Siedzi: Alpine, Nakamichi, Helix, Kicker, Proa, Xtant, Scan Speak, Signat. Teraz tylko strojenie...
SPRZEDAM TROCHĘ GRATÓW CA: [External Link Removed for Guests]
Siedzi: Alpine, Nakamichi, Helix, Kicker, Proa, Xtant, Scan Speak, Signat. Teraz tylko strojenie...
SPRZEDAM TROCHĘ GRATÓW CA: [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 589
- Rejestracja: 18 kwie 2008, 23:50
- Imię: Dominik
- Auto: Astra G/ Audi A4 B5
- Silnik: Y20DTH/ AFN+(wirus)
- Lokalizacja: Koronowo
- Kontakt:
Podwojna robota. Bez sensu.Druga metoda - po lewej stronie w podszybiu masz linke od maski. Tam trzeba się jedynie rozwiercić do szerokości kabelków - zależy czy puszczasz jeden, czy dwa - przy dwóch masz pewne rozwiercanie. Normalnie powinien przejść bez wiercenia jeden przewód.
bez problenu sciagaja sie plastiki i kladzie kabel lepiej jak nie jest miekki jak detka bo sie nieraz przyda sztywna koncowka szczegolnie w trudno dostepnych miejscach a z drugiej strony to kable grubosci danej grubosci maja podobna sztywnoscMorfi pisze: Przy ciągnięciu kabelków trzeba trochę pokombinować z listwami - szczególnie od strony kierowcy - jest tam wiele przewodów i czasem ciężko upchnąć kable. Trzeba też uważać na plastik, który wchodzi pod fotel i kable od poduchy w fotelu. Przy zakupie kabli warto wybrać najbardziej elastyczne kable, jakie będą tylko dostępne - skraca to pracę o jakąś godzinę (sztywne kable to zło ). Kabelki w bagażniku można wyprowadzić bez wiercenia przez kratki od świateł. Ewentualnie zaraz za fotelami można puścić pod obiciem z lewej strony/prawej strony - zależy, gdzie chcesz postawić wzmacniacz/przywiercić wzmacniacz.
Pozdrawiam!
Nie chcesz wiercic dziury w dachu pod antene CB w ASTRZE II HB?? Mam na to sposob PW
Nie chcesz wiercic dziury w dachu pod antene CB w ASTRZE II HB?? Mam na to sposob PW
-
- Posty: 621
- Rejestracja: 24 cze 2008, 22:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 28 sty 2009, 22:36
- Imię: mam ładne
- Auto: Astra
- Silnik: X20DTL
- Lokalizacja: międzywojewódzki
- Kontakt:
Zgadzam się, poza tym strasznie trzeba się nakombinować przy tej operacji. Lepiej jest wiercić.ps2snake pisze:
Podwojna robota. Bez sensu.
Nie zgodzę się co do kabelków. Plastiki schodzą ładnie, jednak lubię, kiedy wszystko jest ładnie spasowane ze sobą. Można przecież wszystko ściągnąć i byle jak złożyć, jednak nie o to chodzi. Chodzi o to, aby plastiki były dobrze spasowane, by nie trzeszczały, odchodziły itd. Co do sztywności kabli, to naprawdę jest różnica. Weźmy np. badziewne kable voice-craft'a oraz dobre kable np. Signata. >20 mm^2 sztywność kabli ma znaczenie, szczególnie kiedy kładziesz dwa kable przenosząc np. drugi aku do bagażnika. Widziałem, jak goście kładli np. kable do spawarek >50 mm^2 z miedzi beztlenowej, ponieważ chcieli oszczędzić (kable do spawarek są prawie 2 razy tańsze od dedykowanych CA, a robione są również z miedzi beztlenowej). Męczyli się przy tym niemiłosiernie, ponieważ kable były cholernie sztywne.ps2snake pisze:
bez problenu sciagaja sie plastiki i kladzie kabel lepiej jak nie jest miekki jak detka bo sie nieraz przyda sztywna koncowka szczegolnie w trudno dostepnych miejscach a z drugiej strony to kable grubosci danej grubosci maja podobna sztywnosc
Co do trudno dostępnych miejsc, stosuje się i prowadnice i usztywnienia kabelków. Same końcówki przecież są sztywne. W sumie nie wiem, gdzie w astrze są trudno dostępne miejsca. Kładąc kabelki w S klasie u znajomego - tam była męczarnia. Spasować wszystkie plastiki, welur itp itd.
Ogólnie astry g są podatne na tuning audio Do drzwi pasuje większość głośników, przy dystansach można założyć głośniki ponad 60 mm głębokie bez zmiany tapicerki drzwi ( ważne dla tych, którzy cenią sobie serię). Niestety, trzeba je solidnie wytłumiać.
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 28 sty 2009, 22:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Dziekuje wszystkim za odpowiedzi To bedzie wiercona dziurka pewnie w pezocie tak mialem i bylo wszystko ok, tymbardziej ze mam dosc sztywny przewod i 25mm^2 i proste rozwiazanie bedzie najskuteczniejsze. Jeszcze sprawdze czy jest mozliwosc puscic po pdlodze do w niektorych autach tak mozna a jeszcze jedno czy przewod sygnal od radia do wzmaka 3,6 metra starczy do bagaznika (HB 3drzwi) ? Drzwi zrobione i graja az milutko tak jak to byc powinno
-
- Posty: 589
- Rejestracja: 18 kwie 2008, 23:50
- Imię: Dominik
- Auto: Astra G/ Audi A4 B5
- Silnik: Y20DTH/ AFN+(wirus)
- Lokalizacja: Koronowo
- Kontakt:
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 28 sty 2009, 22:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt: