Kłopoty z radiem oryginalnym
-
- Posty: 133
- Rejestracja: 18 wrz 2007, 19:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Kłopoty z radiem oryginalnym
Witam wszystkich. Ostatnio rozkręcałem deskę w celu wymiany żaróweczek przy pokrętłach nawiewu i przy przycisku do wentylacji wewnętrznej. Wszystko ok udało się. W trakcie pracy okazało się ze trzeba wyciągnąć radio i odpiąć z kostki i odpiać antene żeby mozna było spokojnie posciągać elementy deski. Wszystko potem skręciłem jak trzeba podświetlenie jest, ale cos się stało z radiem. Zawsze samoczynie się wyłączało jak gasiłem silnik i wyciągałem kluczyk i jak odpdlałem to się samo właczało. Teraz tak nie jest i muszę to robić ręcznie. Macie jakiś pomysł co mogłem zrobić nie tak i żeby powrócić do poprzedniego stanu.
Opel Astra 1,6 16V ECO-TEC Automat
Skoda Favorit 136L
Skoda Favorit 136L
-
- Posty: 133
- Rejestracja: 18 wrz 2007, 19:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
A gdzie znajduje się ten bezpiecznik?? Przebiegu mam prawie 202 tys. W mieście LPG pali ok 12 l benzyny ok 10l. Oleju nie dolewam nic bo przy 160 tys był zrobiony remint kapitalny. Pierścienie, uszczelniacze, UPG itp. Silnik jest w niezłej kondycji.
Opel Astra 1,6 16V ECO-TEC Automat
Skoda Favorit 136L
Skoda Favorit 136L
-
- Posty: 757
- Rejestracja: 20 sty 2009, 21:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Radzionków
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Z radiem masz powiązane bezpieczniki nr 19 ( prawe pozycje) i 24 ( klakson awaryjne).
No to spalanie mam na podobnym poziomie tylko ze oliwy konsumuje jakis litr na 1000 ... no nic na wiosne z rozrzadem zrobie uszczelniacze zaworów mam nadzieje ze pomorze bo nie chce mi sie zagladac głębiej .
Pozdro
No to spalanie mam na podobnym poziomie tylko ze oliwy konsumuje jakis litr na 1000 ... no nic na wiosne z rozrzadem zrobie uszczelniacze zaworów mam nadzieje ze pomorze bo nie chce mi sie zagladac głębiej .
Pozdro
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 27 gru 2008, 19:16
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Stryszawa
- Kontakt:
podepnę się tu i przedstawie mój problem
a mianowicie posiadam orginalne radio i dziś rano odpaliłem samochód i po przejechaniu 200 metrów radio nagle przestało grac żadnej radiostacji słychać same szmery a najciekawsze to ze gdy dziś wróciłem to i odkryłem coś takiego gdy mam wyłączony silnik to radio odbiera normalnie bez żadnych szmerów itp a jak go zapale to traci sie wszystko od razu a jak zgaszę to wraca do normy
dodam iż nic nie robiłem przy elektryce i radio nigdy nie było zmieniane i nie było z nim problemów
z góry dziekuje za rady i pozdrawiam
a mianowicie posiadam orginalne radio i dziś rano odpaliłem samochód i po przejechaniu 200 metrów radio nagle przestało grac żadnej radiostacji słychać same szmery a najciekawsze to ze gdy dziś wróciłem to i odkryłem coś takiego gdy mam wyłączony silnik to radio odbiera normalnie bez żadnych szmerów itp a jak go zapale to traci sie wszystko od razu a jak zgaszę to wraca do normy
dodam iż nic nie robiłem przy elektryce i radio nigdy nie było zmieniane i nie było z nim problemów
z góry dziekuje za rady i pozdrawiam
-
- Posty: 1888
- Rejestracja: 28 kwie 2008, 16:41
- Imię: Wiktor
- Auto: Astra G
- Silnik: Y17DT
- Województwo: wielkopolskie
- Kontakt:
Podejrzewam, że antana się gdzieś przetarła i mogla robuć zwacie co zarazem idzie w zakłócenia i dlatego tak się dzieje jak dzieje.
Ażeby to sprawdzić, jeśli masz możliwość to załóż antene takie są np. na szybę itp przyczepiane i wtedy podłącz i sprawdź, a jak to nie pomoże to może warto pomyśleć nad filtrem przeciwzakłóceniowym.
Ażeby to sprawdzić, jeśli masz możliwość to załóż antene takie są np. na szybę itp przyczepiane i wtedy podłącz i sprawdź, a jak to nie pomoże to może warto pomyśleć nad filtrem przeciwzakłóceniowym.
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 27 gru 2008, 19:16
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Stryszawa
- Kontakt: