Sterowanie wzmacniaczem oraz zasilanie
- matbia
- Posty: 7
- Rejestracja: 28 gru 2008, 23:32
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Otwock
- Kontakt:
Sterowanie wzmacniaczem oraz zasilanie
Witam!!
Mam pytanie posiadam Radio CLARION DXZ379RMP o takie: [External Link Removed for Guests]
i nie wiem jak mam podłączyć do niego kabel sterowania wzmaka czyli ten co ma włączać wzmaka razem z radiem... szukałem ale nie mogłem znaleść...
drugi problem to chciałem sie dowiedzieć jak od aku pociągnąć mam kabel zasilający do środka samochodu? jakim otworem? gdzie? (w tym jestem zielony więc prosiłbym łopatologicznie:P) jest link w FAQ ale nie działa więc dlatego pisze....
Proszę o podpowiedzi i dziękuje
Mam pytanie posiadam Radio CLARION DXZ379RMP o takie: [External Link Removed for Guests]
i nie wiem jak mam podłączyć do niego kabel sterowania wzmaka czyli ten co ma włączać wzmaka razem z radiem... szukałem ale nie mogłem znaleść...
drugi problem to chciałem sie dowiedzieć jak od aku pociągnąć mam kabel zasilający do środka samochodu? jakim otworem? gdzie? (w tym jestem zielony więc prosiłbym łopatologicznie:P) jest link w FAQ ale nie działa więc dlatego pisze....
Proszę o podpowiedzi i dziękuje
-
- Posty: 621
- Rejestracja: 24 cze 2008, 22:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 05 lis 2008, 12:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ozorków
- Kontakt:
Ty nie masz podłaczyć tego do radia tylko do kostki. Najprawdopodobniej niebieski kabelek z białym lub szarym paskiem.matbia pisze:Mam pytanie posiadam Radio CLARION DXZ379RMP o takie: Clarion
i nie wiem jak mam podłączyć do niego kabel sterowania wzmaka czyli ten co ma włączać wzmaka razem z radiem... szukałem ale nie mogłem znaleść...
jakie auto? Jeśli astra f to masz po prawej stronie przy zbiorniku płynu chłodniczego wiązke kabli która wchodzi do środka. Jeśli chodzi o Astra G to ponoć trzeba wiercić. Jest mnóstwo topiców na ten temat! Poszukaj, np. troche niżej...matbia pisze:drugi problem to chciałem sie dowiedzieć jak od aku pociągnąć mam kabel zasilający do środka samochodu? jakim otworem? gdzie? (w tym jestem zielony więc prosiłbym łopatologicznie:P) jest link w FAQ ale nie działa więc dlatego pisze....
Sprzedam antene nową do Opel Astra F Sedan : [External Link Removed for Guests]
- matbia
- Posty: 7
- Rejestracja: 28 gru 2008, 23:32
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Otwock
- Kontakt:
-
- Posty: 485
- Rejestracja: 30 paź 2008, 12:51
- Imię: Przemek
- Auto: Volvo S60
- Silnik: 200KM/285Nm
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Łapy
- Kontakt:
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 29 paź 2008, 11:23
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wrocław/Bydgoszcz
- Kontakt:
Dokładnie !
Jeśli przy radiu masz kostkę ISO to na pewno jest tam niebieski przewód który "wychodzi" z radia. Jest to sygnał 12V który jest podawany z radia na wzmacniacz. Podłącz go do zacisku remote pod wzmacniacz.
Jeśli nie masz 100% pewności to przed uruchomieniem sprawdź miernikiem. Zrób tak : plus miernika dajesz na kabel niebieski a minus na masę (czarny z kostki lub na obudowę samochodu). Przy wyłączonym radiu powinno być 0 a po włączeniu coś w okolicach 12V.
Jeśli chcesz przepchnąć przewód zasilający z ako do kabiny to tak jak mówił poprzednik, albo z istniejącą wiązką przewodów albo wiercić (zależy jaki masz model auta). Polecam podłączać na rozłączonym akumulatorze aby nie narobić sobie niespodziewanych problemów. I pamiętaj o odpowiednim przekroju kabla i bezpieczniku na nim !
pozdrawiam
Jeśli przy radiu masz kostkę ISO to na pewno jest tam niebieski przewód który "wychodzi" z radia. Jest to sygnał 12V który jest podawany z radia na wzmacniacz. Podłącz go do zacisku remote pod wzmacniacz.
Jeśli nie masz 100% pewności to przed uruchomieniem sprawdź miernikiem. Zrób tak : plus miernika dajesz na kabel niebieski a minus na masę (czarny z kostki lub na obudowę samochodu). Przy wyłączonym radiu powinno być 0 a po włączeniu coś w okolicach 12V.
Jeśli chcesz przepchnąć przewód zasilający z ako do kabiny to tak jak mówił poprzednik, albo z istniejącą wiązką przewodów albo wiercić (zależy jaki masz model auta). Polecam podłączać na rozłączonym akumulatorze aby nie narobić sobie niespodziewanych problemów. I pamiętaj o odpowiednim przekroju kabla i bezpieczniku na nim !
pozdrawiam
[External Link Removed for Guests]
- matbia
- Posty: 7
- Rejestracja: 28 gru 2008, 23:32
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Otwock
- Kontakt: