trzeszczenie tuby
-
- Posty: 483
- Rejestracja: 07 lut 2009, 15:15
- Imię: Łukasz
- Auto: ASTRA F
- Silnik: X16SZR
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
trzeszczenie tuby
Mam w mojej asterce tubę basową i mam taki problem a mianowicie na załączonym silniku tuba tak jak by trzaska (wydaje brzydki dzwięk). A gdy wyłącze silnik to ładnie gra. Co może być powodem tego?
-
- Posty: 533
- Rejestracja: 30 maja 2009, 20:56
- Imię: ROMAN
- Auto: ASTRA G
- Silnik: 1.6 8v
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: GDYNIA
- Kontakt:
Witam kolego jak puściłeś kabel zaśilający mam nadzieję że nie koło wiąski bo to może być tego przyczyna ja tak miałem u siebie w G puściłem 2-gą stroną i jest ok
-
- Posty: 483
- Rejestracja: 07 lut 2009, 15:15
- Imię: Łukasz
- Auto: ASTRA F
- Silnik: X16SZR
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
-
- Posty: 533
- Rejestracja: 30 maja 2009, 20:56
- Imię: ROMAN
- Auto: ASTRA G
- Silnik: 1.6 8v
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: GDYNIA
- Kontakt:
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 26 sie 2007, 1:47
- Imię: Krzysiek
- Auto: Astra F Sport,Vectra B Sport
- Silnik: X16SZR,X18XE
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
Jeżeli trzeszczenie nie ustąpi można dorzucić filtr przeciwzakłóceniowy na chinche,oraz na przewody zasilające,mi osobiście to pomogło...w innym moim opelku winą trzeszczenia był wadliwy regulator napięcia przy altku.
KRIS DENT NYSA
-
- Posty: 483
- Rejestracja: 07 lut 2009, 15:15
- Imię: Łukasz
- Auto: ASTRA F
- Silnik: X16SZR
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
A wiec dalej uborykam się z moim problemem ;/ kupiłem nowy zestaw grubszych kabli i nic z tego. Takie cos: [External Link Removed for Guests] ... 44836.html. Kabel zasilajacy puściłem z komory do kabiny lewa strona koło wiazki kabli (kolo zbiorniczka z plynem chlodniczym) i później strona kierowcy az na tyl. A chinche żóciłem prowizorycznie środkiem auta. I po tym zabiegu dalej nic tuba nadal trzaska ;/ co mam robić? Pomóżcie
- ilek8822
- Posty: 3066
- Rejestracja: 15 sty 2011, 12:20
- Imię: Kamil
- Auto: Astra GSI
- Silnik: c20xe
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Łagiewniki (koło Wrocławia)
A wyciągałeś głośnik czy sie nie uszkodził aby gdzieś na zawieszeniu? Trzeszcze cały czas czy tylko jak dostanie więcej mocy ?
Moja GSI
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
-
- Posty: 483
- Rejestracja: 07 lut 2009, 15:15
- Imię: Łukasz
- Auto: ASTRA F
- Silnik: X16SZR
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
- ilek8822
- Posty: 3066
- Rejestracja: 15 sty 2011, 12:20
- Imię: Kamil
- Auto: Astra GSI
- Silnik: c20xe
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Łagiewniki (koło Wrocławia)
O sorki nie doczytałem. Jak ktoś wyżej napisał, możliwe że regulator przy altku, albo wystarczy wrzucić filter. W golfie miałem podobny problem, to przerzucanie kabli zmniejszyło go, ale nie usunęło. Filtr i w moim przypadku było git .
Moja GSI
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822