Kierownica Wielofunkcyjna i Zmiana Radia
Kierownica Wielofunkcyjna i Zmiana Radia
Witam , posiadam astre z 2000r. kierownica wielofunkcyjna , zmienilem radio na pioneera , wzmacniacz i subwoofer , do tego zmienilem glosniczki , i teraz mysle czy jest jakas przejsciowka , zeby sterowac radiem z kierownicy ? Pozdrawiam Losssiu
- wacek
- Posty: 1024
- Rejestracja: 13 sty 2011, 15:38
- Imię: Sebastian
- Auto: OMEGA B FL
- Silnik: Y32SE
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
z tego co mi wiadomo musisz mieć konwerter, o takie coś mi chodzi [External Link Removed for Guests] ... el-ks14643 Osobiście z takim czymś nie miałem doświadczenia.
Kiedyś samochody były projektowane przez inżynierów, a dziś... przez księgowych
Piszesz na GG pierwszy raz do mnie to się przedstaw nickiem i jakiego forum jesteś, unikniemy w ten sposób nieporozumień
Piszesz na GG pierwszy raz do mnie to się przedstaw nickiem i jakiego forum jesteś, unikniemy w ten sposób nieporozumień
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Jeśli masz cierpliwość i zdolności manualne to wystarczy zmienić wartości rezystorów w przyciskach. Wartości znajdziesz w temacie: viewtopic.php?p=526868#p526868
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 24 sty 2009, 13:17
- Imię: Adam
- Auto: Astra G
- Silnik: 1.7 DTI
- Lokalizacja: Krakoff
- Kontakt:
Oczywiście aby zasterować radio Pioneera z oryginalne kiery opla, niestety musisz zakupić interface pod Opla i Pioneera, na allegro takich nie brakuje np.[External Link Removed for Guests] ... 98709.html.
Sam u nich biorę je na bierząco ,sprawdzone ,i w przystępnej cenie.
A historie o wymianie rezystorów to całkiem inna bajka i trzeba przede wszystkim wiedzieć o czym się pisze szczególnie jeśli komuś doradzamy.
Sam u nich biorę je na bierząco ,sprawdzone ,i w przystępnej cenie.
A historie o wymianie rezystorów to całkiem inna bajka i trzeba przede wszystkim wiedzieć o czym się pisze szczególnie jeśli komuś doradzamy.
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Po #1 to jakie "musisz"? Skoro jest więcej niż jedno rozwiązanie to co najwyżej "możesz".
Po #2 to jakie "historie"? Skoro bez problemu wdrożyłem u siebie patent z wymianą rezystorów pod Pioneera to o jakiej "bajce" mowa?
Po #2 to jakie "historie"? Skoro bez problemu wdrożyłem u siebie patent z wymianą rezystorów pod Pioneera to o jakiej "bajce" mowa?
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 24 sty 2009, 13:17
- Imię: Adam
- Auto: Astra G
- Silnik: 1.7 DTI
- Lokalizacja: Krakoff
- Kontakt:
Oki zwracam honor ,nie doczytałem Twojego tematu, ale jeśli ktoś nieposiada takich zdolności manualnych,skazany jest na interface.