Proszę o poradę

porady, informacje dotyczące sprzętu car audio
Awatar użytkownika
VeROn!

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 05 lip 2011, 4:47
Imię: Konrad
Auto: Opel Astra 1
Silnik: 1.4 benzyna
Lokalizacja: okolice Rzeszowa

Proszę o poradę

#1

Nieprzeczytany post autor: VeROn! »

Witam. Od 3 dni jestem posiadaczem Astry I sedan 1993r. Na początku dodam, że jestem laikiem stąd moja obecność i prośba o pomoc. Autko posiada oryginalne radio lecz bez głośników. Zdecydowałem zakupić radio oraz głośniki przednie lecz gdy postanowiłem poczytać na internecie w owym temacie zacząłem się obawiać (miało być tak prosto i przyjemnie). Wymiary, montaż, okablowanie - z tego co się dowiedziałem te czynniki wymagają odpowiedniej wiedzy i doświadczenia. Pieniążki to dla mnie ciężka sprawa stąd też wybór z dolnej półki. Zdecydowałem się na zakup radia marki NAVIHEAVEN MODEL: NA-3695 ( aukcja [External Link Removed for Guests] ... 24056.html ) oraz głośników PHONOCAR ( aukcja [External Link Removed for Guests] ... 15126.html ) Wiem, że jest to ryzyko ale posiadają kuszące i odpowiadające mi funkcje. Nie stać mnie na popełnienie błędu stąd tez prośba do was abyście chociaż w małym stopniu odpowiedzieć mi na pytania zamieszczone poniżej.

1. Czy to radio bez problemu zamontuję na miejscu oryginalnego?
2. Czy demontaż obecnego radia jest skomplikowane? Wyciągniecie radia, odcięcie kabli?
3. Czy okablowanie będzie pasowało do nowego? Jest konieczność dokupienia kostek- przejściówek?
4. Czy jest możliwość braku integracji radia z instalacją? Nawet po zakupieniu przejściówki ( kategoryczni brak możliwości podpięcia)?
5. Czy te głośniki bez problemu da się zamontować? ( wymiary, kwestia montażu)
6. Czy radio i głośniki będą ze sobą współpracować? Bez przesileń, spięć i przegrzewania się któregoś sprzętu?