kostka ISO do Astry F
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 26 paź 2011, 10:03
- Imię: marcin
- Auto: Astra F
- Silnik: 1,6
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
kostka ISO do Astry F
przeglądając aledrogo w poszukiwaniu kostki ISO do radia LG zainteresował mnie fakt ze wszystkie aukcje na które wchodziłem były do opli po 2004 roku;/ o co chodzi? może mi ktoś pokazać bądź napisać jak mam znaleźć kostke iso do astry z '94 roku..
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 28 sty 2009, 22:36
- Imię: mam ładne
- Auto: Astra
- Silnik: X20DTL
- Lokalizacja: międzywojewódzki
- Kontakt:
Kostka ISO, to kosta ISO, a ISO to standard.
Na poniższej stronie masz opisane wszystkie kostki standardu ISO:
[External Link Removed for Guests] ... soshop.htm
Ciebie interesuje taka:
W oplu była jeszcze 3 kostka, która komunikowała się z wyświetlaczem (RDS, numer utworu itp). Przynajmniej tak było w Astrze G. W astrze H masz już trudniej - tam dochodzi magistrala CAN i wtedy kostka wygląda tak:
Na poniższej stronie masz opisane wszystkie kostki standardu ISO:
[External Link Removed for Guests] ... soshop.htm
Ciebie interesuje taka:
W oplu była jeszcze 3 kostka, która komunikowała się z wyświetlaczem (RDS, numer utworu itp). Przynajmniej tak było w Astrze G. W astrze H masz już trudniej - tam dochodzi magistrala CAN i wtedy kostka wygląda tak:
CA maniac
Siedzi: Alpine, Nakamichi, Helix, Kicker, Proa, Xtant, Scan Speak, Signat. Teraz tylko strojenie...
SPRZEDAM TROCHĘ GRATÓW CA: [External Link Removed for Guests]
Siedzi: Alpine, Nakamichi, Helix, Kicker, Proa, Xtant, Scan Speak, Signat. Teraz tylko strojenie...
SPRZEDAM TROCHĘ GRATÓW CA: [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 26 paź 2011, 10:03
- Imię: marcin
- Auto: Astra F
- Silnik: 1,6
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 28 cze 2011, 22:14
- Imię: Jakub
- Auto: Astra F
- Silnik: C16NZ +LPG
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Witam, odgrzeje troszkę temat.
Chciałem dzisiaj wymienić radio. Po wyciągnięciu fabrycznego kaseciaka z tyłu ukazał mi się następujący obraz- wpięta została jedna duża kostka (na trzy rzędy, A B i C). Mam teraz dwa pytania. Po pierwsze jak wyciągnąć tą kostkę, próbowałem podważać zaczepy, ale nie chce wyjść. I kolejne pytanie: w nowym radiu mam do podpięcia tylko dwa rzędy, a jak już wspomniałem fabryczna kostka w radiu jest zintegrowana na trzy rzędy. Jedyne wyjście to cięcie?
Pozdrawiam
Chciałem dzisiaj wymienić radio. Po wyciągnięciu fabrycznego kaseciaka z tyłu ukazał mi się następujący obraz- wpięta została jedna duża kostka (na trzy rzędy, A B i C). Mam teraz dwa pytania. Po pierwsze jak wyciągnąć tą kostkę, próbowałem podważać zaczepy, ale nie chce wyjść. I kolejne pytanie: w nowym radiu mam do podpięcia tylko dwa rzędy, a jak już wspomniałem fabryczna kostka w radiu jest zintegrowana na trzy rzędy. Jedyne wyjście to cięcie?
Pozdrawiam