CD70+wzmacniacz
- wroneq
- Posty: 537
- Rejestracja: 23 mar 2011, 19:27
- Imię: Marcin
- Auto: GTC OPC Line
- Silnik: mam silnik
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
Re: CD70+wzmacniacz
A dlaczego nie chcesz wyciągnąć radia i po prostu zobaczyć ?
Jak nie masz kluczy do radia to wkładasz 4 gwoździe odchylasz do zewnątrz i radio wychodzi, nie odpinając kostki nie zgubisz ustawień stacji radiowych, a będziesz miał 100% pewność czy masz złącze AUX czy nie.
Jak nie masz kluczy do radia to wkładasz 4 gwoździe odchylasz do zewnątrz i radio wychodzi, nie odpinając kostki nie zgubisz ustawień stacji radiowych, a będziesz miał 100% pewność czy masz złącze AUX czy nie.
Była Corsa C jest Astra GTC
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 09 sty 2012, 22:07
- Imię: xxx
- Auto: opel?
- Silnik: srebrny
- Województwo: wielkopolskie
Ale jest pewnosc ze jesli bede mial ta wtyczke to stosujac tego typu przejsciowke bede mogl podlaczyc zewnetrzny wzmacniacz??
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 27 lis 2012, 17:24
- Imię: Damian
- Auto: Astra GTC / BMW E30 Coupe
- Silnik: 1.9 bocian :D / 2.5
- Województwo: dolnośląskie
Berni, jakieś 2 tygodnie temu skończyłem budowę audio u siebie. Poniżej w skrócie opiszę Ci jak to wyglądało u mnie:
- położyłem kable (plus i minus) od akumulatora do bagażnika (kable 21mm2) - 5 metrów (jedna żyła) to jest optymalna długość, bezpiecznik dajesz na kablu plusowym ok. 15cm od klemy, u mnie spokojnie dają radę przy 500W w RMS,
- z komory silnika do kabiny przechodzisz przez gumowy korek po lewej stronie serwa hamulcowego (stojąc przeciwnie do kierunku jazdy przed samochodem), możesz ten korek rozwiercić, wypalić itd., tylko pamiętaj potem o uszczelnieniu silikonem,
- kable położyłem nad kolumną kierownicy, następnie progiem kierowcy, pod tylnym boczkiem,
- żeby zrobić to porządnie trzeba odkręcić tylny boczek, a co za tym idzie kanapę, osłonę słupka, pasy itd.,
- jak już uporasz się z położeniem przewodów to najwygodniej jest zamontować wzmaka na ściance bagażnika po stronie modułu REC,
Teraz druga część, czyli wyprowadzenie sygnału z radia do wzmaka:
- jeżeli ma na tym grać tylko sub to najprościej będzie zastosować adapter hi-level podpinając go pod tylne głośniki, adapter obniży sygnał, podpinasz z niego kable sygnałowe do wzmaka,
- pod wzmaka oczywiście podpinasz suba, ustawiasz poziomy na adapterze, "stroisz wzmacniacz" i bangla,
- opcja najbardziej skomplikowana - procesor dźwięku - nie polecam,
- opcja alternatywna warta uwagi - wyprowadzenie sygnału bezpośrednio z preampa radia - CD70 navi ma np. prostą symetryczną końcówkę TDA 7561, widziałem, że ktoś to ogarnia na alledrogo w sensownych $$$, w przypadku tej opcji ciągniesz kable sygnałowe tunelem środkowym do wzmacniacza i bangla.
Dodatkowo - jeżeli nie chcesz spadków napięcia to spróbuj upolować jakiś kondensator 1F.
Jak będziesz miał więcej pytań to numer tel. znasz.
Gość, który zajmuje się wyprowadzaniem sygnału z przedwzmacniacza radia kasuje za to 60zł i jest z Katowic
- położyłem kable (plus i minus) od akumulatora do bagażnika (kable 21mm2) - 5 metrów (jedna żyła) to jest optymalna długość, bezpiecznik dajesz na kablu plusowym ok. 15cm od klemy, u mnie spokojnie dają radę przy 500W w RMS,
- z komory silnika do kabiny przechodzisz przez gumowy korek po lewej stronie serwa hamulcowego (stojąc przeciwnie do kierunku jazdy przed samochodem), możesz ten korek rozwiercić, wypalić itd., tylko pamiętaj potem o uszczelnieniu silikonem,
- kable położyłem nad kolumną kierownicy, następnie progiem kierowcy, pod tylnym boczkiem,
- żeby zrobić to porządnie trzeba odkręcić tylny boczek, a co za tym idzie kanapę, osłonę słupka, pasy itd.,
- jak już uporasz się z położeniem przewodów to najwygodniej jest zamontować wzmaka na ściance bagażnika po stronie modułu REC,
Teraz druga część, czyli wyprowadzenie sygnału z radia do wzmaka:
- jeżeli ma na tym grać tylko sub to najprościej będzie zastosować adapter hi-level podpinając go pod tylne głośniki, adapter obniży sygnał, podpinasz z niego kable sygnałowe do wzmaka,
- pod wzmaka oczywiście podpinasz suba, ustawiasz poziomy na adapterze, "stroisz wzmacniacz" i bangla,
- opcja najbardziej skomplikowana - procesor dźwięku - nie polecam,
- opcja alternatywna warta uwagi - wyprowadzenie sygnału bezpośrednio z preampa radia - CD70 navi ma np. prostą symetryczną końcówkę TDA 7561, widziałem, że ktoś to ogarnia na alledrogo w sensownych $$$, w przypadku tej opcji ciągniesz kable sygnałowe tunelem środkowym do wzmacniacza i bangla.
Dodatkowo - jeżeli nie chcesz spadków napięcia to spróbuj upolować jakiś kondensator 1F.
Jak będziesz miał więcej pytań to numer tel. znasz.
Gość, który zajmuje się wyprowadzaniem sygnału z przedwzmacniacza radia kasuje za to 60zł i jest z Katowic
Powered by Bear Garage
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 21 lut 2013, 22:46
- Imię: Daniel
- Auto: Astra H kombi
- Silnik: 1.9 DTH
- Województwo: pomorskie
Jest jeszcze opcja pomiędzy:)
[External Link Removed for Guests]
Jeżeli pod wzmakiem będziesz miał samego suba, to masz od razu sterowanie wzmocnienia potencjometrem(montujesz sobie np. w popielniczce)
Nawet wiem komu takie "cudo" zalega niepotrzebne i sprzeda za sensowne $$$
[External Link Removed for Guests]
Jeżeli pod wzmakiem będziesz miał samego suba, to masz od razu sterowanie wzmocnienia potencjometrem(montujesz sobie np. w popielniczce)
Nawet wiem komu takie "cudo" zalega niepotrzebne i sprzeda za sensowne $$$
- Luki S
- Posty: 1318
- Rejestracja: 01 paź 2008, 19:34
- Imię: Łukasz
- Auto: GTC Turbo 283 KM Stage 3+
- Silnik: Z20LER
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
GRAND, a te adaptery to są lepsze gorsze, czy wszystko jeden shit ? Masz coś wartego polecenia ?
Astra GTC Turbo, Z20LER 200KMSTAGE 3+ 283 KM, 425 Nm, OPC/OPC Line 2, Astra J OPC Seats, COSMO, Panorama, Panacotta, IDS+, Eibach Sportline 50/30 mm, Bi-xenon AFL, HSA, CD70 Navi MP3 CID, GM OPC Ronal 18'' 225/40R18,
---> [External Link Removed for Guests] <---
---> [External Link Removed for Guests] <---
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 27 lis 2012, 17:24
- Imię: Damian
- Auto: Astra GTC / BMW E30 Coupe
- Silnik: 1.9 bocian :D / 2.5
- Województwo: dolnośląskie
Luki, moim zdaniem te wszystkie adaptery to jeden shit. Zdaję sobie sprawę, że jednym taki dźwięk będzie odpowiadał (tak samo jak np. silnik 1.3cdti w AH GTC) innym nie (do suba ok, na przód słaaaaaabo). Jeżeli miałeś okazję kiedykolwiek słuchać dobrze poskładanego car audio to nie będziesz zadowolony. Ja montowałem u siebie procesor, który obniża sygnał z wyjść głośnikowych, obrabia, ble be ble - gra to sensownie, ale i tak niebawem będę wyprowadzał RCA z przedwzmacniacza radia. Jak tylko uporam się z wyciągnięciem RCA to albo prześlę Ci instrukcję jak to zrobić (bardzo prosty zabieg), albo prześlesz mi radio i ogarnę Ci ten temat.
Z racji, że jest to niewielki koszt możesz kupić taki adapter na próbę, ale fajerwerków się nie spodziewaj.
Z racji, że jest to niewielki koszt możesz kupić taki adapter na próbę, ale fajerwerków się nie spodziewaj.
Powered by Bear Garage
- KIT GTO
- Posty: 2287
- Rejestracja: 20 mar 2007, 21:01
- Imię: astra
- Silnik: DESTRUKCJA
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: lublin
- Kontakt:
ja korzystam z takiego za 25 zeta i nie narzekam na moje emeryckie potrzeby wystarcza
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 27 lis 2012, 17:24
- Imię: Damian
- Auto: Astra GTC / BMW E30 Coupe
- Silnik: 1.9 bocian :D / 2.5
- Województwo: dolnośląskie
KIT to oczywiście zależy od potrzeb. Jak ktoś oczekuje dźwięku wysokiej jakości to adapter nie jest wskazany, ale jak ktoś chce wykorzystać takie rozwiązanie tylko do suba, który i tak nie uwydatni zakłóceń/kiepskiej jakości dźwięku to ok.
Podsumowując: Temat rzeka, adapter, procesor, wyciągnięcie RCA z preampa - wszystko zależy od potrzeb, oczekiwań i budżetu. Moim zdaniem najlepszym z możliwych kompromisów jest wyciągnięcie sygnału z preampa (60zł). Otrzymujemy niski sygnał stosunkowo dobrej jakości (jak na fabryczne radio) i mamy pełne sterowanie z radia bez kombinowania z poziomem sygnału. W każdej chwili można odpiąć sygnał z RCA i przejść na fabryczne wyście z radia do głośników.
Podsumowując: Temat rzeka, adapter, procesor, wyciągnięcie RCA z preampa - wszystko zależy od potrzeb, oczekiwań i budżetu. Moim zdaniem najlepszym z możliwych kompromisów jest wyciągnięcie sygnału z preampa (60zł). Otrzymujemy niski sygnał stosunkowo dobrej jakości (jak na fabryczne radio) i mamy pełne sterowanie z radia bez kombinowania z poziomem sygnału. W każdej chwili można odpiąć sygnał z RCA i przejść na fabryczne wyście z radia do głośników.
Powered by Bear Garage
- KIT GTO
- Posty: 2287
- Rejestracja: 20 mar 2007, 21:01
- Imię: astra
- Silnik: DESTRUKCJA
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 27 lis 2012, 17:24
- Imię: Damian
- Auto: Astra GTC / BMW E30 Coupe
- Silnik: 1.9 bocian :D / 2.5
- Województwo: dolnośląskie
To jest ten koleś [External Link Removed for Guests]
Gość jest z Katowic i dokłada RCA w ciągu 3 godzin za 60zł. Chyba, że poczekasz 2-3 tygodnie jak ogarnę to u siebie i 2-3 radia zrobię dla ludzi za darmo (jedynie przesyłka w obie strony 30zł) Naprawdę ta operacja nie jest skomplikowana - wystarczy umiejętność obsługi lutownicy i jakiekolwiek pojęcie jak rozkręcić radio i go nie uszkodzić
Co do licznika to tamten gość jest z okolic Bydgoszczy. Przerabiałem z nim temat skalowania wskazówek (pisałem gdzieś o tym w moim temacie). Musisz mieć odpowiednie SW zegarów (są 4 wersje, w 2 się da to zrobić, a w 2 nie).
Gość jest z Katowic i dokłada RCA w ciągu 3 godzin za 60zł. Chyba, że poczekasz 2-3 tygodnie jak ogarnę to u siebie i 2-3 radia zrobię dla ludzi za darmo (jedynie przesyłka w obie strony 30zł) Naprawdę ta operacja nie jest skomplikowana - wystarczy umiejętność obsługi lutownicy i jakiekolwiek pojęcie jak rozkręcić radio i go nie uszkodzić
Co do licznika to tamten gość jest z okolic Bydgoszczy. Przerabiałem z nim temat skalowania wskazówek (pisałem gdzieś o tym w moim temacie). Musisz mieć odpowiednie SW zegarów (są 4 wersje, w 2 się da to zrobić, a w 2 nie).
Powered by Bear Garage